quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.
quote:From 1970 to 2007, the ethnic Norwegian population decreased by 10.1% while the immigrant population increased by 823.6%.
Ja daar heb ik idd niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n wanhoopsdaad/gestoorde daad plegen en er dan geen motief aan verbinden? Hij wil juist gevonden worden. Hij wil dat mensen hem aanhoren.
Ik hou me in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. Dan gaat Wilders naar 60 zetels.
9% is niets. Wat kunnen die nou voor overlast veroorzaken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.
Net of Marokkanen zo'n grote groep zijn, maar ze zijn wel oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. Het gaat er om wat er daar daadwerkelijk gebeurt en dat weten we niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:31 schreef eight het volgende:
[..]
9% is niets. Wat kunnen die nou voor overlast veroorzaken?
Ze worden hooguit doodgeknuffeld door hun overheid wat weer scheve blikken oplevert maar verder...
Allebei niet geloof ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat het hier nog om die geflipte Noor of blijven jullie elkaar bashen...
Niemand weet wie gelijk heeft, daarom moeten we er eerst vanuit gaan dat het een (bekeerde) moslim is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat het hier nog om die geflipte Noor of blijven jullie elkaar bashen...
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Marlan het volgende:
De lelijke mormel heeft een account op Stormfront. De moderators van deze neonazi-site zijn inmiddels druk bezig zijn posts aan het verwijderen.
ach, die zetels geven ze toch weer op omdat het te zwaar isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Doe dat nou niet. Dan gaat Wilders naar 60 zetels.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Marlan het volgende:
De Het lelijke mormel heeft een account op Stormfront. De moderators van deze neonazi-site zijn inmiddels druk bezig zijn posts aan het verwijderen.
Ja, of misschien is z'n overoverovergrootopa moslim, het zou zo kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand weet wie gelijk heeft, daarom moeten we er eerst vanuit gaan dat het een (bekeerde) moslim is.
Waarom zijn posts verwijderen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Marlan het volgende:
De lelijke mormel heeft een account op Stormfront. De moderators van deze neonazi-site zijn inmiddels druk bezig zijn posts aan het verwijderen.
Ik dacht dat een aanslag plegen op blanke doelen ook een moslimpaspoort oplevert?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, of misschien is z'n overoverovergrootopa moslim, het zou zo kunnen.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Op maandagen kom ik toch nooit buiten.
Nee, jouw moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, of misschien is z'n overoverovergrootopa moslim, het zou zo kunnen.
Wat moet je ermee, reisje naar Mekka?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat een aanslag plegen op blanke doelen ook een moslimpaspoort oplevert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |