Ik sta er sowieso van te kijken dat er zoveel tabloids van 0.0 niveau nog kunnen bestaan in Engeland. Zegt veel over de inwonersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hele concept van tabloids is sowieso kansloos met internetsites als liveleak. Voor gore kijk je maar op internet, voor goede stukken in de krant. Het enige waarmee een krant nu nog kan overleven is met goede stukken. De rest haal je gratis van nieuwssites. Probleem is alleen dat er weinig goede stukken in kranten staan tegenwoordig, dus het is een kansloze zaak voor die hele papiermolen. Murdoch is het begin van het einde...
quote:
Misschien gaan jullie wel fijn dromen over vakantie op een klein rustiek eilandje...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga ook onder den wøl kruipen.![]()
Lijkt me niet maar de foto ziet er wel gek uit. Zoals de foto gepost is, is er wel degelijk aan gekloot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:57 schreef eight het volgende:
[..]
ze hebben het bloed gewoon over het gezicht uitgesmeerd en deze vrouw wat geld in de hand gedrukt.
En over Vikingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:04 schreef Mercer het volgende:
[..]
Misschien gaan jullie wel fijn dromen over vakantie op een klein rustiek eilandje...
Ze zal idd. wel gewond zijn, maar er klopt gewoon iets niet, Het gezicht zelf is intact maar wel volledig onder het bloed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:05 schreef Staal het volgende:
Lijkt me niet maar de foto ziet er wel gek uit. Zoals de foto gepost is, is er wel degelijk aan gekloot.
Leeft deze vrouw eigenlijk nog? Goed, ik heb nogal wat moeite met foto's die de wereld over gaan. Het zou je moeder of oma maar zijn.
een gezicht bloed veel zelfs uit kleine wonden heb ik ervarenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ze zal idd. wel gewond zijn, maar er klopt gewoon iets niet, Het gezicht zelf is intact maar wel volledig onder het bloed.
Idd.. Vooral met de kleur van het bloed is bij een krant gespeeld (lichtpaars ofzo). Op andere foto's (via Google) is het donkerrood. Sowieso wordt er eerst met een foto gekloot voordat ie gepubliceerd wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar de foto ziet er wel gek uit. Zoals de foto gepost is, is er wel degelijk aan gekloot.
Leeft deze vrouw eigenlijk nog? Goed, ik heb nogal wat moeite met foto's die de wereld over gaan. Het zou je moeder of oma maar zijn.
Misschien was ze een glas tomatensap aan het drinken toen het bommetje explodeerde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ze zal idd. wel gewond zijn, maar er klopt gewoon iets niet, Het gezicht zelf is intact maar wel volledig onder het bloed.
Ik zag erna pas de werkelijke foto. Die ook erg voor de vrouw maar veel realistischer en hoopvoller.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
Welke foto?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
We hebben een ernstig tekort aan nachtbrakers op FOKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:18 schreef Absurditeit het volgende:
Jammer dat er zo bitterweinig meer wordt gepost op dit tijdstip. Ik heb echt genoten van deze reeks so far.
Tsja, de dader is gepakt, en het was geen moslim.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:18 schreef Absurditeit het volgende:
Jammer dat er zo bitterweinig meer wordt gepost op dit tijdstip. Ik heb echt genoten van deze reeks so far.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:19 schreef eight het volgende:
[..]
We hebben een ernstig tekort aan nachtbrakers op FOK
Woensel-west zal trots zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Zijn accounts en info worden op dit moment achterhaalt op Twitter:
klikkerdeklik
24 uurs wasserette? Echt he, ik zou er een moord voor doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:20 schreef Specularium het volgende:
Ja, mensen ik was even de was erin doen.
Je bent wel helemaal in de ban van de gebeurtenissen in Noorwegen van gister.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Echt he, ik zou er een moord voor doen.
Ik doe alles voor krakende witte was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je bent wel helemaal in de ban van de gebeurtenissen in Noorwegen van gister.
Het zou me niets verbazen als er nu al een legertje journalisten op de deur van het ouderlijk huis van de verdachte staan te bonken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Zijn accounts en info worden op dit moment achterhaalt op Twitter:
klikkerdeklik
Limbeeeeeeeeeeeeek Hooligansssssssssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |