Je bent wel helemaal in de ban van de gebeurtenissen in Noorwegen van gister.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Echt he, ik zou er een moord voor doen.
Ik doe alles voor krakende witte was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je bent wel helemaal in de ban van de gebeurtenissen in Noorwegen van gister.
Het zou me niets verbazen als er nu al een legertje journalisten op de deur van het ouderlijk huis van de verdachte staan te bonken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Zijn accounts en info worden op dit moment achterhaalt op Twitter:
klikkerdeklik
Limbeeeeeeeeeeeeek Hooligansssssssssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanslag in Dordt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Zijn accounts en info worden op dit moment achterhaalt op Twitter:
klikkerdeklik
Na half FOK!?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Ik zou er zelfs Sacha de Boer voor willen neuken.
account was toch 17 juni aangemaakt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:29 schreef Joker89 het volgende:
Wel apart overigens dat hij vijf dagen daarvoor nog gewoon zit te posten op z´n facebook.
Dat is niks, dat zijn Arabierische piloten die hier oefenen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aanslag in Dordt?
MatMuilwijk Matthijs Muilwijk
by CesarRazord
Wat wad die harde knal net in #dordrecht?
1 hour ago
Orhan Usta
orie28 Orhan Usta
by CesarRazord
WAT WAS DAT #sterrenburg #Dordrecht !!!
1 hour ago
Cesar
CesarRazord Cesar
Ik hoor zojuist een gigantische explosie//klap in Dordrecht
Beide op dezelfde dag dacht ikquote:
Bizar, ik zou beter gebruik hebben gemaakt van de bandbreedte. Je hebt een mening of niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:29 schreef Joker89 het volgende:
Wel apart overigens dat hij vijf dagen daarvoor nog gewoon zit te posten op z´n facebook.
Sacha, weet je het echt zeker? Het hoef nl. niet he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als dat moet voor een witte was, dan zeker.
Ja maar hij zit er best netjes uit, post toch op z´n facebook van wat is het 2 dagen oud, althans dat denk ik aangezien z´n posts niet verder terug gaan, kennelijk wilde hij zijn muzieksmaak nog ff rondbazuinen en dacht hij hiermee de meeste aandacht te kunnen krijgen daarvoor. Die artiesten die hij opnoemt krijgen waarschijnlijk een lugubere aanhang op deze manier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Bizar, ik zou beter gebruik hebben gemaakt van de bandbreedte. Je hebt een mening of niet.
Wat een sukkel is het eigenlijk..
Hij had gewoon zijn eigen slachtpartij moeten filmen en uploaden..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:31 schreef Staal het volgende:
Bizar, ik zou beter gebruik hebben gemaakt van de bandbreedte. Je hebt een mening of niet.
Wat een sukkel is het eigenlijk..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:33 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ja maar hij zit er best netjes uit, post toch op z´n facebook van wat is het 2 dagen oud, althans dat denk ik aangezien z´n posts niet verder terug gaan, kennelijk wilde hij zijn muzieksmaak nog ff rondbazuinen en dacht hij hiermee de meeste aandacht te kunnen krijgen daarvoor. Die artiesten die hij opnoemt krijgen waarschijnlijk een lugubere aanhang op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |