Nederland is streng in verhouding. Google maar eens wat fotos en nieuws over de gevangenis in Halden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over nederland ging.
Geert Wilders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volkert komt volgend jaar al mogelijk vrij.
Net zo laat als hier ja..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar goed, het is al laat in Noorwegen... toch? Dus er zal vandaag wel niet veel meer komen
net zo laat als hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar goed, het is al laat in Noorwegen... toch? Dus er zal vandaag wel niet veel meer komen
Het is alweer bijna ochtend in Noorwegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zo laat als hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou hier is het 16:44 dus voor mij geldt dat niet.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Meganog500 het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 22 juli 2011 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet bij levenslang. Vrijkomen kan alleen per koninklijk besluit.
Talpaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geert Wilders.
Is hij tenminste ook even genoemd hier.
In Oslo is het alweer bijna woensdag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is alweer bijna ochtend in Noorwegen.
Je gedachtengang is wat apart.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Terdege, terdege. Ik heb nu een aantal posts voorbij zien gaan én gelezen. Gevoelsmatig zeg ik dat we het niet meer in de Islamitische hoek hoeven te zoeken daar het hier steeds minder wordt genoemd. Toch?²
Een beetje dom stoer doen op internet en zeggen dat ze zoveel gewend zijn zoals lieden als jij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Gelukkig zijn er mensen die nog wel wat doen als ze dit zien.
18 jaar is geen levenslang he??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Net als Volkert, krijg 18 jaar en is in 2014 na 12 jaar al vrij.
Je weet toch wel hoeveel tijdsverschil er is tussen jouw woonplaats en Ned.?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou hier is het 16:44 dus voor mij geldt dat niet.
Ja we kunnen niet weten dat je niet in NL zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou hier is het 16:44 dus voor mij geldt dat niet.
geestelijk minder stabiel wordt minder toerekeningsvatbaar geacht en komt daardoor niet in aanmerking voor levenslangquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Net als Volkert, krijg 18 jaar en is in 2014 na 12 jaar al vrij.
Kap es, ga lekker pm-enquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Gelukkig zijn er mensen die nog wel wat doen als ze dit zien.
En dat is 20 jaar hier in NLquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
geestelijk minder stabiel wordt minder toerekeningsvatbaar geacht en komt daardoor niet in aanmerking voor levenslang
Mohammed B is wel volledig toerekeningsvatbaar en kreeg levenslang
Overdrijven is ook een vak. Jij zit ook alleen maar in dit topic omdat je nieuwsgeil bent. Net als de rest. Dan moet je ook niet miepen als je es een wat schokkender foto tegenkomt dan je verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Een beetje dom stoer doen op internet en zeggen dat ze zoveel gewend zijn zoals lieden als jij.
Wat als het je moeder was? Wat ik je niet toewens trouwens. Maar val mij niet aan omdat ik er van schrik. Wie denk je wel niet dat je bent zeg, afgestompte zombie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We hadden het over levenslang toch? Reken maar niet dat Mohammed B. bijvoorbeeld ooit nog vrijkomt.
quote:Berkelse huisarts die in 1952 zijn vrouw door vergiftiging om het leven bracht. Hij werd hiervoor in 1954 tot levenslang veroordeeld. Vergiftigde in de gevangenis zijn mede-levenslanggestrafte Arie Lodder, en kreeg hiervoor in 1961 opnieuw een veroordeling tot levenslang. Opdam kreeg gratie in 1975. Hij overleed in 1983.
quote:Werd in maart 1969 veroordeeld voor het plegen van drie roofmoorden, maar werd verdacht van meerdere moorden. In 1986 werd de levenslange straf omgezet naar 28,5 jaar en wegens goed gedrag met een derde verminderd, waardoor hij vrij kwam. Overleed in 1998.
En desondanks blijf ik nieuwsgierig naar de zgn. next steps van het Westen. Zullen ze water bij de wijn doen en hun buitenlandpolitiek tweaken of houden ze het bij het oude? Ik ben benieuwd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |