quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat heel wat meisjes jaloers zijn op die jurken
Zoiets denk ik..... en dan wel maagd blijven totdat je gaat trouwen (op je zestiende of zo)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Regel is daar hoe hoeriger je je kleedt hoe beter?
Bij Toddlera en Tiaras (programma over kindermissverkiezingen) is dat keinormaal, net als ie jurken en make-up dit dat alles.quote:
Dat is dan ook een tenenkrommend programma (discovery living toch?)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Toddlera en Tiaras (programma over kindermissverkiezingen) is dat keinormaal, net als ie jurken en make-up dit dat alles.
Niet dat ik het een goede zaak vind hoor
Vind ik ook zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Toddlera en Tiaras (programma over kindermissverkiezingen) is dat keinormaal, net als ie jurken en make-up dit dat alles.
Niet dat ik het een goede zaak vind hoor
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vind ik ook zodie kindermissverkiezingen
De vraag is, hoelang gaat het duren voordat we het hier hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat heel wat meisjes jaloers zijn op die jurken
Ik weet dus niet of we dat hier niet al hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De vraag is, hoelang gaat het duren voordat we het hier hebben
En dan gaan klagen dat je pijn hebt. Jij gaat er toch liggen mens!quote:
HOU EENS OP!!quote:
Inderdaad.. En dan van die zwijnen van moeders die hun mislukte leven en dromen op hun kinders projecteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook een tenenkrommend programma (discovery living toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |