een beetje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind ze er toch wel een beetje 'hoerig' uitzien hoor voor zulke kleine meisjes
Dank je, wou al om een Modje roepenquote:
geniale TVquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan het niet aan... ik zit alleen maar te: WHUUTT WTF.... LOLOLOLOLOLOLOLen!
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Traditie? Dus het is traditie dat je 7- of 8 jarige (klein)dochter er als een hoer bijloopt?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Alle pedos die dit zien worden per direct zigeuner.
Dat is ook, vooral dat dansen. Godver, Als ze nu al zo zijn met hun 7 jaar oud , dan wil ik het niet weten als ze 15 / 16 zijn. Als er al überhaupt verschil in zitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind ze er toch wel een beetje 'hoerig' uitzien hoor voor zulke kleine meisjes
Dat had ik vorige week ook....nu is het vooral :HOEREN!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan het niet aan... ik zit alleen maar te: WHUUTT WTF.... LOLOLOLOLOLOLOLen!
Ik zou mij eigen kapot schamen als ouderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Traditie? Dus het is traditie dat je 7- of 8 jarige (klein)dochter er als een hoer bijloopt?
Heb je gezien hoe hoog die hakken waren...8 jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Een van die meisjes in dat rode pakje zag er wel erg volwassen uit
Verschrikelijk jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hoog die hakken waren...8 jaar
8 jaar hoog? Wow, das best hoog. Ik heb hakken van een half jaar hoog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beste lolwhut-programma van 2011quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders zouden me binnenhouden als ik in zulke kleding naar buiten zou willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou mij eigen kapot schamen als ouder
Ik mocht als kind ook zo rondlopen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders zouden me binnenhouden als ik in zulke kleding naar buiten zou willen.
Dat is nou juist de grap. Die meisjes komen niet buiten. Ten zij er een bruiloft of communie is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders zouden me binnenhouden als ik in zulke kleding naar buiten zou willen.
Ik loop nog steeds zo rond!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik mocht als kind ook zo rondlopen hoor.
En als er gegrabbed moet worden door de jongens. Anders raken ze nooit op 16-jarige leeftijd aan de man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grap. Die meisjes komen niet buiten. Ten zij er een bruiloft of communie is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:
Ik ook, maar alleen in de kelder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat doen ze dus op bruiloften.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En als er gegrabbed moet worden door de jongens. Anders raken ze nooit op 16-jarige leeftijd aan de man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |