een beetje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind ze er toch wel een beetje 'hoerig' uitzien hoor voor zulke kleine meisjes
Dank je, wou al om een Modje roepenquote:
geniale TVquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan het niet aan... ik zit alleen maar te: WHUUTT WTF.... LOLOLOLOLOLOLOLen!
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Traditie? Dus het is traditie dat je 7- of 8 jarige (klein)dochter er als een hoer bijloopt?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Alle pedos die dit zien worden per direct zigeuner.
Dat is ook, vooral dat dansen. Godver, Als ze nu al zo zijn met hun 7 jaar oud , dan wil ik het niet weten als ze 15 / 16 zijn. Als er al überhaupt verschil in zitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind ze er toch wel een beetje 'hoerig' uitzien hoor voor zulke kleine meisjes
Dat had ik vorige week ook....nu is het vooral :HOEREN!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan het niet aan... ik zit alleen maar te: WHUUTT WTF.... LOLOLOLOLOLOLOLen!
Ik zou mij eigen kapot schamen als ouderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Traditie? Dus het is traditie dat je 7- of 8 jarige (klein)dochter er als een hoer bijloopt?
Heb je gezien hoe hoog die hakken waren...8 jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Een van die meisjes in dat rode pakje zag er wel erg volwassen uit
Verschrikelijk jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hoog die hakken waren...8 jaar
8 jaar hoog? Wow, das best hoog. Ik heb hakken van een half jaar hoog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beste lolwhut-programma van 2011quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders zouden me binnenhouden als ik in zulke kleding naar buiten zou willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou mij eigen kapot schamen als ouder
Ik mocht als kind ook zo rondlopen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders zouden me binnenhouden als ik in zulke kleding naar buiten zou willen.
Dat is nou juist de grap. Die meisjes komen niet buiten. Ten zij er een bruiloft of communie is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders zouden me binnenhouden als ik in zulke kleding naar buiten zou willen.
Ik loop nog steeds zo rond!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik mocht als kind ook zo rondlopen hoor.
En als er gegrabbed moet worden door de jongens. Anders raken ze nooit op 16-jarige leeftijd aan de man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grap. Die meisjes komen niet buiten. Ten zij er een bruiloft of communie is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:
Ik ook, maar alleen in de kelder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat doen ze dus op bruiloften.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En als er gegrabbed moet worden door de jongens. Anders raken ze nooit op 16-jarige leeftijd aan de man.
je vergeet 't maagd blijven tot je huwelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
Even een samenvatting van de tradities:
- achterlijk grote jurken waar vier olifanten in passen
- hoerig kleden
- grabben
- jong trouwen
- jong kinderen werpen
- rinse and repeat.
Dat geloof ik écht niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je vergeet 't maagd blijven tot je huwelijk
Ik wou het net vragenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef amaranta het volgende:
Ik zou eigenlijk van het kamp moeten zijn.
Telt kontneuken en pijpen mee?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je vergeet 't maagd blijven tot je huwelijk
*proost!*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja.
En de moeder van de bruid. Hou je vast en pak een borrel.
Echt? En dat op die parkeerplaats vorige week dan? Of haal ik nu dingen door elkaar.quote:
mart kan je morgen voor de tour terugkijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Ik laat Mart maar even wachten denk ik, dit is leuker
Klopt.... 't ontmoetingsplekkie op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt? En dat op die parkeerplaats vorige week dan? Of haal ik nu dingen door elkaar.
Ik zit nog niet echt in de Traveller-slang ben ik bang.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Dat grabben was toch iets met elkaar versieren?
Nee, gewoon uit de tent meeslepen en geforceerd zoenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik erger me groen en geel aan die reclames!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Waarom hoor ik nooit van de Jumbo's die weer sluiten? Zo van doei Jumbo?
Ik was volgens mn broer van het kamp maar ben vondeling gelegd voor de deur van mn ouders....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ik zou eigenlijk van het kamp moeten zijn. Maar ben in het verkeerde gezin geboren.
Ik geef die Jumbo hier nog een half jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Waarom hoor ik nooit van de Jumbo's die weer sluiten? Zo van doei Jumbo?
Nou ja, soort versieren dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit de tent meeslepen en geforceerd zoenen.
Draag jij ook van die grote gouwe oorbellen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was volgens mn broer van het kamp maar ben vondeling gelegd voor de deur van mn ouders....
Weinig versieren, anders zouden hier op fok niet zoveel maagden zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Beetje vastpakken, anders gewoon slaan... normaal enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar dan anders. HEt meisje heeft niks te kiezen. Ze wordt gekozen.
nee maar mn broer welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Draag jij ook van die grote gouwe oorbellen?
Was al eerder ook bij RTL.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
RTL denkt, nu moeten wij ook maar iets gaan uitzenden
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef amaranta het volgende:
Van de week zag ik een vrouw met een soort van blondwit haar, met een broek met een tijger erop een een bigshirt eroverheen met ook een of ander vaag dier. En op dr arm een tattoo van een paard en wagen. En dan oorbellen (zogenaamd van goud maar da ken niet, die zouden5000 euro per stuk moeten kosten) waar gewoon mijn oren compleet zouden doorzakken.
Met zn matjequote:
Ik gorgel alleen bij het tandenpoetsen!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef amaranta het volgende:
Ik heb echt zo'n spijt van mijn trouwjukr.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef amaranta het volgende:
Ik heb echt zo'n spijt van mijn trouwjurk.
Met bewegende vlinders en lichtjesquote:
Vanmiddag maar heel ffquote:
Wtf het was bijna 40 graden toen ik trouwde, had maar al te graag een ingebouwde tuinslang gehad.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eigenlijk mintgroen, maar wel met lampjes, en dan zo ongeveer 180 graden naast me omhoog.
pff 40 graden, dan ben vast niet in Nederland getrouwd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wtf het was bijna 40 graden toen ik trouwde, had maar al te graag een ingebouwde tuinslang gehad.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik geen vriend heb, anders zou ik NU trouwen met zo een grote jurk
[..]
[..]
[..]
Ik zei bijna he.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
pff 40 graden, dan ben vast niet in Nederland getrouwd?
Hier heten het gewoon zigeuners. Of scharenslijpers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
hebben we hier in Nederland ook Travelers?
Ze zitten daar illegaal en moeten eigenlijk wegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Huh dit miste ik even, huizen verbranden en zo?
Nee, alleen gewone kampers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
ja maar die plakken gewoon een wiel tegen hun huis en doen alsof het een woonwagen isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
Ach, dat deden de Toppers al bij het ESF. Alleen die deden het nietquote:
Roma's.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier heten het gewoon zigeuners. Of scharenslijpers.
Frans Bauerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
Je kunt ze noemen hoe je zelf wil, ik vind het het wiellekesvolkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
Groot huis voor een caravanquote:
quote:
Ik denk dat ze haar in de Efteling neerzetten als pop.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:00 schreef CelinoPino het volgende:
Hoe kan je je ooit bewegen in zo'n jurk? het lijkt wel een circustent.
+1quote:
Travo's ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef roos85 het volgende:
Dit trekken sommige mensen met carnaval aan
Daar kan je een hele carnavalsgroep van kleden ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef roos85 het volgende:
Dit trekken sommige mensen met carnaval aan
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef amaranta het volgende:
ik stik bijna van het lachen om jullie commentaar
DE JURK VAN MAMA! LET OPquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
Zij is misschien geen traveller die moeder, maar ze past er wel prima bij.
Nee man, voetballers uit de jaren 70.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef fratsman het volgende:
Die matjes! Het zijn verdomme net Duitsers.
Ik ben 17, wat is dit?quote:
Ik zie geen verschil.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Let wel, het is de moeder van de bruid. En niet de local hoer.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef fratsman het volgende:
Die moeder.Het is godverdomme net Dawn of the Dead. : ')
Kan zo in HGT schijten!quote:
Ik ben gvd misselijkquote:
Nee, vorige week ging ze in een limo en die kwam een uur te laat...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef amaranta het volgende:
Vorige week was er nog zo'n prinses met dezelfde koets toch?
quote:
Paard op hol, koets kapot, opgelost!quote:
Die zal wel ontsnapt zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef shomila het volgende:
heeft die moeder nou handboeien om haar schouder?
Hihiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat heel wat meisjes jaloers zijn op die jurken
Die vinden ze dan nooit meer terug...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Maar hopen dat er geen pedo's wonen in de buurt
No wayquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Dat is erfelijk zo te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef amaranta het volgende:
Dat kind dat mist een chromosoon ofniet?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Zoiets denk ik..... en dan wel maagd blijven totdat je gaat trouwen (op je zestiende of zo)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Regel is daar hoe hoeriger je je kleedt hoe beter?
Bij Toddlera en Tiaras (programma over kindermissverkiezingen) is dat keinormaal, net als ie jurken en make-up dit dat alles.quote:
Dat is dan ook een tenenkrommend programma (discovery living toch?)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Toddlera en Tiaras (programma over kindermissverkiezingen) is dat keinormaal, net als ie jurken en make-up dit dat alles.
Niet dat ik het een goede zaak vind hoor
Vind ik ook zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Toddlera en Tiaras (programma over kindermissverkiezingen) is dat keinormaal, net als ie jurken en make-up dit dat alles.
Niet dat ik het een goede zaak vind hoor
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vind ik ook zodie kindermissverkiezingen
De vraag is, hoelang gaat het duren voordat we het hier hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dus niet of we dat hier niet al hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De vraag is, hoelang gaat het duren voordat we het hier hebben
En dan gaan klagen dat je pijn hebt. Jij gaat er toch liggen mens!quote:
HOU EENS OP!!quote:
Inderdaad.. En dan van die zwijnen van moeders die hun mislukte leven en dromen op hun kinders projecteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook een tenenkrommend programma (discovery living toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |