ik vond m op 538 serieus wel erg goed..quote:
Vond ik ook inderdaad. En dat nummer van Danny vinden wel meer leuk hoor (ik ook).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef AB86 het volgende:
[..]
ik vond m op 538 serieus wel erg goed..
ben ik trouwens de enige die dat nmmr van danny vera wel leuk vind?:)
Zodra zijn vrouw heel snel ja zegt op de vraag of hij elke avond van huis moet is die zeven weken, hoeft hij ook niet echt blij te zijn. Denk niet dat het goed is dat je vrouw je zolang van huis weg wil hebbenquote:
nouja...als vrouw kijk ik er vast anders naar dan alle mannen hier...quote:
Danny Vera is een leuke band hoor (of is dat alleen de naam van die dude), bij VI een keertje live meegemaakt, goede live bandquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook inderdaad. En dat nummer van Danny vinden wel meer leuk hoor (ik ook).
Ik ook niet gekke neus..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef AB86 het volgende:
[..]
nouja...als vrouw kijk ik er vast anders naar dan alle mannen hier...
maar zo mooi vind k dr niet....
als k wilfred was zou ik maar al te graag 7 weken van huis zijn
Vind haar ook niet zo knap, maar allerminst lelijk. Ach, als Genee, maar blij met haar is he.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef AB86 het volgende:
[..]
nouja...als vrouw kijk ik er vast anders naar dan alle mannen hier...
maar zo mooi vind k dr niet....
als k wilfred was zou ik maar al te graag 7 weken van huis zijn
Ja dat klopt, Die hoort gewoon niet bij het programma thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef marcodej het volgende:
Johan was weer net zo irritant als in de eerste week. Jammer.
Als je de tweede plaatsen in de tijdrit in de Ronde van Portugal, de eerste en laatste etappe en het eindklassement van de Driedaagse de Panne als ook de overwinningen in de Classic Loire Atlantique en de proloog van de Ronde van België niet meerekent dan is hij inderdaad nog niet hoger dan derde geëindigd dit jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:55 schreef Redefine het volgende:
Als Westra al hoog eindigt, wordt hij tweede, dat heeft hij nog niet gedaan fit jaar.
Ook? Wat analyseert die voor de rest dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:14 schreef Culthit. het volgende:
Die Van der Gijp is zo grappig. Mag van mij ook wielrennen analyseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |