Er komt ook al een VI Oranjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Maarja, dit programma moet zeker terug komen volgend jaar
Dat is alleen het eerste weekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch jammer dat het EK er dan ook is, wat dan? Gewoon eerste Tour du Jour en dan om 2200/2230 VI Oranje?
Is niet tegelijkertijd, zit 2 dagen tussen eind EK - begin tour volgens mij, of andersom.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch jammer dat het EK er dan ook is, wat dan? Gewoon eerste Tour du Jour en dan om 2200/2230 VI Oranje?
Hij kan ook beter hangen met geschoren mannen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Dan zou ik Tan als presentator van Tour du Jour nemen. Die is ook wel gladder dan Genee.
Inderdaad, gewoon twee losse programma's. 4-5 uur knallenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als we pech hebben gaan ze het combineren
Tan is nog erger dan Jack van Gelderquote:
quote:RTL wil ook volgend jaar Tour du Jour op de buis
RTL is tevreden over Tour du Jour (dat gisteren met 688.000 kijkers een nieuw hoogtepunt beleefde) en zou het programma volgend jaar graag opnieuw in de Nederlandse huiskamers brengen. Dat vertelde Wilfred Genee vanmorgen in het radioprogramma Evers Staat Op.
Of dit ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren, is echter nog de vraag. Genee: "Ik moet even kijken. Volgend jaar is er eerst vier weken het EK met VI Oranje, daarna gaat de Tour de France meteen door. De directie heeft me gevraagd of ik er rekening mee wil houden dat ik volgend jaar zeven weken elke avond op de buis ben. Dat wil ik eerst met mijn vrouw bespreken, dat lijkt me heel verstandig."
Radio 538quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Tan kan alles presenteren. Voetbal, RTL Boulevard, Sesamstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |