Idd. Zul je zien dat het mensen op ideeen heeft gebracht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want alle politie agenten zijn nu ook eng.
Mag niet van het VN gedrag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat ze de dader zijn hele leven lang mogen martelen.
En jij kan het weten want ???? Oh shit....... Geen onderbouwing.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef Chooselife het volgende:
Haha, dit is niet het werk van 1 man. Wat een giller.
Nee, het wordt nog wel meer geloof me maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef Phraze het volgende:
Zojuist het youtube filmpje bekeken die op de frontpage is geplaatst.
Wat mij opvalt is dat het filmpje blijft staan op '305 keren bekeken'.
Kan je dit als optie aangeven op youtube?
Het staat er anders nog steeds.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat bericht is al weer ingetrokken. De volkskrant (en alle andere media) baseren zich op de NYtimes, die het weer van een of andere vage website heeft (Jihadica ofzo).
Het is hier nu alleen maar persoonlijk hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geld ook voor jou, opzouten met dat persoonlijke geneuzel.
Trouwens, wat ook opvallend is, de schutter is gearresteerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef roelofjan het volgende:
In eerste instantie dacht ik aan een georganiseerde groep islamisten, maar kan nog steeds het werk geweest zijn van 1 gestoorde gek.
De schutter op het eiland is mogelijk gespot in Oslo:
[..]
http://translate.google.c(...)2Foslo%2F17417887%2F
De schietpartij vond voor zover ik weer minstens 90 minuten plaats na de bomaanslag, de noorse minister van buitenlandse zaken had het net over 2 uur.
Het is 30 minuten rijden + de tijd voor de boottocht.
http://maps.google.com/ma(...)me&mrsp=1&sz=13&z=10
aanslag lijkt gericht op de noorse arbeiderspartij (kantoor van de minister president van de arbeiders partij + jeugdkamp van de arbeiderspartij)
Islamisten blazen het liefst gewoon zoveel mogelijk burgers op.
Is dit allemaal het werk van een gestoorde Noor?
quote:2100:
Acting Police Chief Sveinung Sponheim in Oslo says the shooter had also been spotted in the capital prior to the explosions.
2056:
The foreign minister has also confirmed that the man arrested following the shooting on the island is Caucasian.
Ik heb mijn weekendje Texel toch maar geannuleerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef MaLo het volgende:
Bedankt voor de antwoorden.
Pff ik vind het echt een moeilijk te bevatten gebeurtenis... Zoals anderen al eerder schreven, je zult maar op dat eiland zijn geweest of een kind op dat eiland hebben. Wat een horrorscenario.
Net als Mohammed B zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Trouwens, wat ook opvallend is, de schutter is gearresteerd.
moslimterroristen laten zich niet arresteren, die willen een martelaarsdood sterven. Die hebben geen zin om levenslang in een noorse cel te zitten.
Rechts extremisten willen niet zo graag dood geloof ik.
Inderdaad, zal wel zo'n kaalkop zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Trouwens, wat ook opvallend is, de schutter is gearresteerd.
moslimterroristen laten zich niet arresteren, die willen een martelaarsdood sterven. Die hebben geen zin om levenslang in een noorse cel te zitten.
Rechts extremisten willen niet zo graag dood geloof ik.
En dan anderen ervan betichten dat ze speculeren...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef Chooselife het volgende:
Haha, dit is niet het werk van 1 man. Wat een giller.
Beet je een Hollywoodfilm idee idd...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef MaLo het volgende:
Bedankt voor de antwoorden.
Pff ik vind het echt een moeilijk te bevatten gebeurtenis... Zoals anderen al eerder schreven, je zult maar op dat eiland zijn geweest of een kind op dat eiland hebben. Wat een horrorscenario.
Goeie film. WTF momenten, alles.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet dan altijd weer aan deze film, Arlington Road denken... *ril*
Dat is hem dus juist. Het filmpje is inmiddels sowieso wel vaker bekeken, maar hij blijft op hetzelfde aantal staan....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee, het wordt nog wel meer geloof me maar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelooflijk waar een politiek denkbeeld toe kan leiden, zoals een poster voor mij al zei zou het afschaffen van het rechtse gedachtegoed een goede stap in de juiste richting zijn. Vreselijk dit.
Je kunt je uitdrukken in termen van waarschijnlijkheid. Dat is het enige wat ik doe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
En jij kan het weten want ???? Oh shit....... Geen onderbouwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |