En stel mafketels die mensen hebben neergemaaid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef beware_reageerd het volgende:
Wat voor punten hebben we tot nu toe ?
Reageer daar toch niet op. Moslims, de Islam, hebben hier niks mee te maken tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe moslimterroristen er baat bij zouden hebben om een slachting aan te richten bij de jeugdbeweging van een linkse partij.
Spanjaarden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En stel mafketels die mensen hebben neergemaaid.
Als de twee aanslagen verband houden lijkt het me te groot om te zijn uitgevoerd door een (paar) gestoorde(n).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gestoorde mensen die zich moslim noemen natuurlijk. Dus wat dat betreft is het ook niet uit te sluiten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe moslimterroristen er baat bij zouden hebben om een slachting aan te richten bij de jeugdbeweging van een linkse partij.
Ook door de Noorse minister van Buitenlandse Zaken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:51 schreef lindquist het volgende:
Inmiddels ook bevestigd dat het gaat om een man met een Noors uiterlijk door BBC.
Nee, Spanjaarden zijn frauderende sporters die niet kunnen winnen zonder teamorders, doping of omgekochte scheidsrechters.quote:
Hoezo niet, geallieerd aan de partij van de Noorse premier, die niet heel populair is bij Islamitische fundamentalisten inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat er meteen werd gedacht aan moslims. En er werden aardige nare reacties gepost, ook hier op het forum. Vreemd dat jij het niet zo hebt ervaren, met name bij Fortuyn was het volgens velen vrijwel zeker dat het een moslim was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Toen werd er toch niet gedacht aan moslims, althans, niet zo ver ik me kan herinneren, overigens wel bij de dodenherdenking, wat niet bleek te kloppen. Maar dit is een aanslag van een andere orde, een aanslag die prima in het boekje zou passen van Al Qaida, een vergelijking met de Bombay Attacks van een paar jaar geleden, is treffend, dat waren ze ook van plan in Duitsland maar dat is toentertijd verijdeld.
Maar het helpt de rechtse zaak natuurlijk wel als ze jongeren doodmaaien?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Sky News: Two immigrants from Muslim countries detained over explosion in the center of Oslo
Oslo. Two immigrants from Muslim countries have been detained over the explosion in the center of Oslo, the British television channel Sky News said.
According to analysts quoted by TV channels, the terrorists had intended to cause maximum casualties, because otherwise they would not set the car bomb near the government building, and to a place with intensive human trafficking.
http://www.focus-fen.net/?id=n255346
Die snap ik niet. Ik zie niets dat niet door één, capabel, persoon uitgevoerd kan zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de twee aanslagen verband houden lijkt het me te groot om te zijn uitgevoerd door een (paar) gestoorde(n).
Is er bekend hoeveel tijd er zat tussen de bomexplosie en de schietpartij eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de twee aanslagen verband houden lijkt het me te groot om te zijn uitgevoerd door een (paar) gestoorde(n).
Nee, maar extreemrechts heeft een enorme hekel aan links hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het helpt de rechtse zaak natuurlijk wel als ze jongeren doodmaaien?
De premier is niet alleen niet heel populair bij dat soort lui, vele Noren zijn hem liever ook kwijt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Hoezo niet, geallieerd aan de partij van de Noorse premier, die niet heel populair is bij Islamitische fundamentalisten inderdaad.
http://translate.google.c(...)2Foslo%2F17417887%2Fquote:I sat in my office looking out the window in the OBO on Hammersborg square. I would take a phone and looked out the window. There I saw a tall, slim police officer who was wearing a helmet. He also had high shoulders, as if he had something under his uniform.
The uniformed man sat in a brown or beige light car. It was bigger than a van. It resembled an old Volvo or something. Two minutes later it exploded, said the eyewitness.
Beetje wazig dat geen enkele andere bron erover rept. En dat ze bij de BBC nog niet eens weten hoeveel mensen er uberhaupt bij betrokken zijn.quote:
Ongeveer twee uur. Genoeg om van de ene naar de andere plek te komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er bekend hoeveel tijd er zat tussen de bomexplosie en de schietpartij eigenlijk?
Dacht niet zoveel of wel?
Bij Fortuyn volgens mij niet, ze wisten vrij snel wie het was althans de nationaliteit omdat ze de dader gezien hadden, en het duurde niet lang of van der G. was gearresteerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat er meteen werd gedacht aan moslims. En er werden aardige nare reacties gepost, ook hier op het forum. Vreemd dat jij het niet zo hebt ervaren, met name bij Fortuyn was het volgens velen vrijwel zeker dat het een moslim was.
Volgens mij nog geen uur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er bekend hoeveel tijd er zat tussen de bomexplosie en de schietpartij eigenlijk?
Dacht niet zoveel of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |