Nee. Zijn er aanwijzingen dat hij in staat is om extreem geweld toe te passen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je die ene Nederlandse bekeerling nooit op tv gezien? Die Abu Jabber ofzoiets.
Sommige hebben wel een heel rare schuilhouding...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
[..]
Die zijn gewoon allemaal schuilend. Dat daar doden tussen zitten lijkt mij stug. Die doden zijn waarschijnlijk allemaal gevallen in dat tentenkamp.
Ok maar die ziet er niet meer zo Westers uit toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je die ene Nederlandse bekeerling nooit op tv gezien? Die Abu Jabber ofzoiets.
Wat wil je als je in shock bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef Zon het volgende:
[..]
Sommige hebben wel een heel rare schuilhouding...
Idd, hoor het net verteld worden. Ze noemen geen aantallen nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef lindquist het volgende:
De politie in Noorwegen heeft inmiddels meerdere doden bevestigd op het eiland, volgens de BBC.
Hhmm en dat blonde meisje(?) rechts van het midden. Ze lijkt haar truitje omhoog te hebben tot aan haar borst ongeveer. Als je in hiding ligt doe je dat toch wel goed, al is het onbewust of omdat je het koud hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
[..]
Die zijn gewoon allemaal schuilend. Dat daar doden tussen zitten lijkt mij stug. Die doden zijn waarschijnlijk allemaal gevallen in dat tentenkamp.
Dus die "politieagent" was eerst in het centrum van Oslo, en is daarna naar dat eiland gegaan? Het wordt steeds bizarrer dit.quote:Witness saw suspicious man in police uniform, two minutes before the bomb attack - Dagbladet.no
spotted by editor
from www.dagbladet.no
Iemand die blond is kan net zo goed het Geloof van de Vrede aanhangen. Van Global Terrorism is in ieder geval geen sprake.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik denk door de Duitsers, aangezien het (volgens ooggetuigen) een blonde man was, blauwe ogen..
Als 1 van die schutters de moeite had genomen die lui helemaal tot daar te volgen hadden ze allemaal het loodje gelegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef LB06 het volgende:
[..]
Hhmm en dat blonde meisje(?) rechts van het midden. Ze lijkt haar truitje omhoog te hebben tot aan haar borst ongeveer. Als je in hiding ligt doe je dat toch wel goed, al is het onbewust of omdat je het koud hebt.
Maar goed, de foto is érg onduidelijk en ik hoop dat je gelijk hebt...
Negen inmiddelsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef lindquist het volgende:
De politie in Noorwegen heeft inmiddels meerdere doden bevestigd op het eiland, volgens de BBC.
Kunnen toch 2 verschillende mensen zijn? Dit zou een gecoördineerd, vooropgezet plan impliceren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dus die "politieagent" was eerst in het centrum van Oslo, en is daarna naar dat eiland gegaan? Het wordt steeds bizarrer dit.
Dit zijn de keiharde feiten mensen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Gulmez het volgende:
Altijd zeggen mensen dat hebben de moslims gedaan
alphen aan de rijn NEDERLANDER
De nieuwe aanslag een Noor, dus vooroordelen
Ik denk dat er in Oslo wel meer dan een agent rondloopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dus die "politieagent" was eerst in het centrum van Oslo, en is daarna naar dat eiland gegaan? Het wordt steeds bizarrer dit.
WElke foto?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Als 1 van die schutters de moeite had genomen die lui helemaal tot daar te volgen hadden ze allemaal het loodje gelegd.
Welke foto?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef LB06 het volgende:
[..]
Hhmm en dat blonde meisje(?) rechts van het midden. Ze lijkt haar truitje omhoog te hebben tot aan haar borst ongeveer. Als je in hiding ligt doe je dat toch wel goed, al is het onbewust of omdat je het koud hebt.
Maar goed, de foto is érg onduidelijk en ik hoop dat je gelijk hebt...
30 april was ook een Nederlander.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Gulmez het volgende:
Religie staat los van nationaliteit....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Gulmez het volgende:
Ja dat zeg ik, ik heb wielrennen gekeken en ik weet niet wie er in Noorwegen heeft huis gehouden.quote:
Ik denk dat we hier een moslim van de schuld moeten geven. En trek je er niets van aan, mensen schreeuwen vaak maar wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Gulmez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |