quote:Overlevingstijden
Dit onderstaande schema laat zien hoe de verhouding ligt tussen de verblijfsduur in uren in het water in relatie tot de watertemperatuur:
watertemperatuur
geschatte overlevingstijd in het water
0° C
ongeveer 9 minuten
5° C
ongeveer 1 uur
10° C
ongeveer 1 uur en 45 minuten
15° C
ongeveer 6 uur en 30 minuten
20° C
ongeveer 30 uur
25° C
ongeveer 4 dagen of langer
Wanneer men bijvoorbeeld de gemiddelde zeewatertemperatuur van ca. 16° C 's zomers en 5-6° C 's winters neemt is de kans op onderkoeling bij te water raken reëel.
Ja die zit alweer met een stijve pik AQ de schuld te gevenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef LB06 het volgende:
Obama is wel erg voorbarig. Hij heeft het over global terrorism, maar dat is niet zeker.
Verplaats je eens in hun situatie?quote:
Volgens het vliegveld zelf (www.osl.no): "Politiet har innført skjerpet grensekontroll for all inn- og utgående utenlandstrafikk. Flytrafikken går som normalt ved Oslo Lufhavn. Reisende bes beregne ekstra tid."quote:
Idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alsof er normaal gesproken politie op dat eiland is.
Het eiland waar mijn schoonouders wonen krijgen eens in de week eens een keer bezoek van een politieauto, verder totaal geen politie aanwezig. En zo is het op vele plekken in Noorwegen.
De airport express treinen rijden al een week of 2 niet wegens onderhoud aan het spoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef Mattt het volgende:
" All trains sent to and from Oslo airport are stopped, due to discovery of suspicious object "
Kijk, bij een aanslag in pak weg Noord Ierland snap ik dat je twijfelt aan het werk van Islamitische fundamentalisten, maar ga het nu aub niet apart vinden dat het toch wel zeer waarschijnlijk het werk is van een dergelijke groepering. Ook al blijkt het dadelijk misschien niet zo te zijn, ik vind het vrij naïef als je denkt objectief van te voren er in te staan, door niet aan te nemen dat het moslims zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ook BBC zegt nu nadrukkelijk dat de statement van die Jihad-groep totaal niet bevestigd is.
De meeste rechtse lijkt wel verzopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Die mensen lijken nog te zwemmen, en niet dood te zijn...
1 uur en 45 min. dus. Vermoedelijk is onderkoeling dan niet het probleem geweest maar eerder paniek/ shockquote:
Tsja, dit is ook erg voorbarig van Obama.... Kan gewoon een domestic kwestie zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef LB06 het volgende:
Obama is wel erg voorbarig. Hij heeft het over global terrorism, maar dat is niet zeker.
Dank, was link even kwijt en had BBC World aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef fokthesystem het volgende:
LIVE beelden en nieuws:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Pardon? Ik geef door wat de BBC zegt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Kijk, bij een aanslag in pak weg Noord Ierland snap ik dat je twijfelt aan het werk van Islamitische fundamentalisten, maar ga het nu aub niet apart vinden dat het toch wel zeer waarschijnlijk het werk is van een dergelijke groepering. Ook al blijkt het dadelijk misschien niet zo te zijn, ik vind het vrij naïef als je denkt objectief van te voren er in te staan, door niet aan te nemen dat het moslims zijn.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, dit is ook erg voorbarig van Obama.... Kan gewoon een domestic kwestie zijn.
Nou, ik twijfel anders ook hoor..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Kijk, bij een aanslag in pak weg Noord Ierland snap ik dat je twijfelt aan het werk van Islamitische fundamentalisten, maar ga het nu aub niet apart vinden dat het toch wel zeer waarschijnlijk het werk is van een dergelijke groepering. Ook al blijkt het dadelijk misschien niet zo te zijn, ik vind het vrij naïef als je denkt objectief van te voren er in te staan, door niet aan te nemen dat het moslims zijn.
Goedkope retoriek, zoals we van hem gewend zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef LB06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |