Wie zou je moeten afleiden dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De bom in Oslo was een afleidingsmanoeuvre
Een bom van (volgens sommige bronnen) ca 100kg is een beetje een dramatische afleidingsmanouvre lijkt me. En al helemaal omdat ze die bom ook gewoon in bijvoorbeeld het restaurant van dat kamp neer hadden kunnen leggen als ze echt zo graag al die AUF lui dood willen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Liever harde feiten. Ik heb het een beetje gehad met die zgn. deskundigen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, geen harde feiten natuurlijk. Het is een "deskundige" dus ik zal zijn mening niet zomaar in de wind slaan.
Wel een goede planning, hoe ziek ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef BakkerHenk het volgende:
Gerucht gaat dat ze bijeengeroepen zij door de ´agent´ om ze te informeren over de bom
Lekker nuttigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Overigens dit zegt de Volkskrant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:17 schreef LB06 het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat ze allemaal daar op een soort helling liggen, relatief dicht bij elkaar achter een vrij dicht bos/groepje bomen. Zijn ze daar op een rij gezet en geëxecuteerd? Waar komt dat trouwens vandaan, dat ze op een rij zijn gezet?
Bron?quote:
Ja nu is het gewoon paniek.. Ieder koffertje is nu een "bom"quote:
volgens mij niet, ik moest vroeger wel ik kouder water zwemmen, 16 graden ofzo lekker in het vroege voorjaar verplicht buitenzwemmenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef kepler het volgende:
[..]
<20 is toch al genoeg voor onderkoeling?
slim. In dat geval verwacht ik nog wel meer dan 30 doden..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef BakkerHenk het volgende:
Gerucht gaat dat ze bijeengeroepen zij door de ´agent´ om ze te informeren over de bom
Ja het feit dat eerst de bom is gedaan en daarna dat eiland is wellicht zo gepland, maar ik zeg alleen dat die bom niet alleen maar een afleidingsmanouvre hoeft te zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom dan de bom vóór de shooting? Anders had je het andersom moeten doen.
Tot er ook daadwerkelijk iemand wordt opgepakt daar.quote:
Ze zijn al aangebrand inmiddels, dus wat dat betreft "maakt het niet meer uit".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Liever harde feiten. Ik heb het een beetje gehad met die zgn. deskundigen.
Hoop in ieder geval van harte dat het niet zo is. Dan zijn de rapen weer gaar.
Tsja, best kans dat een paar gestoorden de politie gaan bellen om zogenaamd te waarschuwen voor bommen bij vliegveld, treinstation, busstation, voetbalstadion....quote:
Alsof er normaal gesproken politie op dat eiland is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alle politie naar Oslo = meer tijd voor de schutter.
Zoiets.
quote:Images of people swimming ashore from Utøya. http://t.co/nS4gkIA #osloexpl #oslobomb #whys
spotted by editor
from twitter.com/runehak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |