Als ze die gaan doorlichten komt er wel meer boven water.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:46 schreef maartena het volgende:
BBC: Man op het eiland is blank. (Van minister uit Noorwegen aan de telefoon)
Dat denk ik niet. Dit is te groot, te professioneel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan ook iets uit extreemrechtse hoek zijn, gezien het feit dat de sociaaldemocratische partij het voornaamste doel lijkt.
Natuurlijk kan dat, dat beweer ik ook niet en je moet de mogelijkheid ook open houden, maar het is tig keer waarschijnlijker dat het een aanval is van een Islamitische beweging dus je kan het niet kwalijk nemen dat mensen daar eerder naar wijzen, gezien de historie in Europa, en gezien de dreigementen aan het adres van deze premier, en gezien het feit dat Noorwegen niet door een interne strijd uiteen wordt gescheurd, op het moment althans.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan ook iets uit extreemrechtse hoek zijn, gezien het feit dat de sociaaldemocratische partij het voornaamste doel lijkt.
Dat postte ik een paar uur geleden, maar toen moest ik kappen met mijn idiote complottheorieen volgens bepaalde mensen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:47 schreef LB06 het volgende:
[..]
Precies. Dat is nog het meest plausibel.
Dan schuilen die wel heel raar, liggend op koude stenen met ontbloot bovenlijfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
[..]
Die zijn gewoon allemaal schuilend. Dat daar doden tussen zitten lijkt mij stug. Die doden zijn waarschijnlijk allemaal gevallen in dat tentenkamp.
Daar sta je dan gezellig op de camping.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef lindquist het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)35,0.132093&t=h&z=15
Moslims, net als de moordenaar op Pim en laatst in de winkelcentrum in Alphen a/d Rijn, je weet zelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die gelijk daders aanwijzen zonder het zeker te weten.
Wacht maar gewoon eerst af.
Ik zie niet in hoe moslimterroristen er baat bij zouden hebben om een slachting aan te richten bij de jeugdbeweging van een linkse partij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, dat beweer ik ook niet en je moet de mogelijkheid ook open houden, maar het is tig keer waarschijnlijker dat het een aanval is van een Islamitische beweging dus je kan het niet kwalijk nemen dat mensen daar eerder naar wijzen, gezien de historie in Europa, en gezien de dreigementen aan het adres van deze premier, en gezien het feit dat Noorwegen niet door een interne strijd uiteen wordt gescheurd, op het moment althans.
Welk gebash?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef beware_reageerd het volgende:
Zullen we in dit topic eens stoppen met moslim bashen ?
Toen werd er toch niet gedacht aan moslims, althans, niet zo ver ik me kan herinneren, overigens wel bij de dodenherdenking, wat niet bleek te kloppen. Maar dit is een aanslag van een andere orde, een aanslag die prima in het boekje zou passen van Al Qaida, een vergelijking met de Bombay Attacks van een paar jaar geleden, is treffend, dat waren ze ook van plan in Duitsland maar dat is toentertijd verijdeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gulmez heeft anders wel gelijk, denk ook aan de aanslag op Koninginnedag, de schreeuwer op de dam en de aanslag op Fortuyn.
???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef Gulmez het volgende:
Je zou het maar meemaken, moe uit het werk.. en dan 1 kilometer zwemmen voor je leven, zonder je het weet of je het haalt, de dood zien.. en dat allemaal door een gek..![]()
ik begrijp er niks van
Er zijn genoeg gestoorde mensen die zich moslim noemen natuurlijk. Dus wat dat betreft is het ook niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe moslimterroristen er baat bij zouden hebben om een slachting aan te richten bij de jeugdbeweging van een linkse partij.
Wees blij dat je het niet begrijpt. Dit soort dingen wil je niet begrijpen denk ik. Ik wil het in ieder geval niet begrijpen waarom mensen dit soort dingen (kunnen) doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef Gulmez het volgende:
Je zou het maar meemaken, moe uit het werk.. en dan 1 kilometer zwemmen voor je leven, zonder je het weet of je het haalt, de dood zien.. en dat allemaal door een gek..![]()
ik begrijp er niks van
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die foreign minister... "no finer people than these youth who go to political summer camp". En jongeren die niet naar het AP hersenspoelkamp gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |