Nee, helemaal niet! Je snapt het gewoon niet. Zodra dit gepleegd is door iemand die Islam aanhangt -wat ik zeer onwaarschijnlijk acht-, is het natuurlijk niet namens Moslims gepleegd. Het heeft simpelweg niets met Moslims in z'n algemeenheid te maken! Moslim-terreur bestaat dan ook niet! Je kunt een hele geloofsstroming niet besmetten met het werk van een individu of extremistische entiteit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is dus ook speculatie van jou.
ik voel me volkomen veilig in het OV en ik reis voornamelijk alleen met het ov in groningen/drenthe en ik denk niet dat alqaida stadslijn 4 in assen opblaast.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar extreem rechts zijn vaak behoorlijk kleine bewegingen, die goed te identificeren zijn en ook door de politie in de gaten worden gehouden. Moslims zijn ook redelijk duidelijk te identificeren, als een groep althans, maar wie daar binnen, ook omdat het relatief grote groepen zijn, echt overgaan tot bepaalde acties die ook nog eens vaak vanuit het buitenland worden gecoördineerd dat is een stuk onduidelijker en vergt ook meer kwaliteit. Kleine landen kunnen wel eens meer een doelwit worden. Als ik tijdens de spits in het Nederlandse OV zit voel ik me niet erg veilig, het is zo makkelijk om in Nederland een aanslag te plegen lijkt me, de veiligheid in andere landen kennen we hier toch een stuk minder op het gebied van beveiliging.
In boerenlullendorpen niet nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik voel me volkomen veilig in het OV en ik reis voornamelijk alleen met het ov in groningen/drenthe en ik denk niet dat alqaida stadslijn 4 in assen opblaast.
Ben je hier om mij lastig te vallen of om mee te praten over de aanslag?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ben je hier om mee te praten over de aanslag of alleen om te schreeuwen dat moslims niets gedaan hebben?
In de tussentijd kan je heel makkelijk van Oslo naar dat eiland.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:03 schreef JamFlava het volgende:
1 man.. zou wel knap zijn dan, op twee locaties toeslaan.
Idealen vallen niet te verbieden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
Tijd om extreemrechts te verbieden, weg met de vrijheid van meningsuiting.
Ook kreeg hij dreigementen van fundamentalistische Islamitische bewegingen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
De premier is niet alleen niet heel populair bij dat soort lui, vele Noren zijn hem liever ook kwijt.
AP = avgiftspartiet (belastingpartij)
Ik reis vaak in Amsterdam, en van Eindhoven naar Amsterdam, behoorlijk druk af en toe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik voel me volkomen veilig in het OV en ik reis voornamelijk alleen met het ov in groningen/drenthe en ik denk niet dat alqaida stadslijn 4 in assen opblaast.
Jij kent de omgeving?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je heel makkelijk van Oslo naar dat eiland.
Ik zit niet steeds te janken over moslims. Jij hebt het nergens anders over.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je hier om mij lastig te vallen of om mee te praten over de aanslag?
Ik denk dat ik morgen wel een heel naar gevoel krijg als ik op Hoog Catharijne een politieagent zie. Je weet nooit meer zeker of het een echte agent betreft. Wellicht is het een spree killer oid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:03 schreef lindquist het volgende:
Volgens de Noorse journalist Ketil B. Stensrud zou de schutter op Utøya via een bootje van de organisator van het zomerkamp, de Arbeiderspartij, naar het eiland gevaren zijn. Vermomd als politieman beweerde hij een routinecontrole te willen uitvoeren. twitter.com
Nu.nl
quote:Tegenover de publieke zender NRK stelt de politie dat het vermoedelijk niet om een terroristische aanslag gaat, maar op een lokale actie van een individu, gericht tegen het Noorse politieke systeem.
Ja, ik bedoel dat niet sarcastisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je heel makkelijk van Oslo naar dat eiland.
Zucht... lees je nog eens in voor je weer zon uitspraak doet die nergens op slaat. Blijf dan maar weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ben je hier om mee te praten over de aanslag of alleen om te schreeuwen dat moslims niets gedaan hebben?
Ik reageer inderdaad op andere mensen die het daarover hebben. Dat is het doel van een forum. Discussieren. Ga nou maar lekker slapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik zit niet steeds te janken over moslims. Jij hebt het nergens anders over.
quote:Suspected perpetrator(s) Al Qaeda, Islamic Movement of Uzbekistan, Jaish-e-Mohammed, Al Shabaab, Pakistani Taliban, Libya, AQIM[5]
Zegt het begrip tijd je iets? Ik was vanmiddag nog in Brabant en nu in Zuid-Holland ;-)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:03 schreef JamFlava het volgende:
1 man.. zou wel knap zijn dan, op twee locaties toeslaan.
We kennen je standpunt wel met dat kleine vlaggetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad op andere mensen die het daarover hebben. Dat is het doel van een forum. Discussieren. Ga nou maar lekker slapen.
Op het eilandje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef MaLo het volgende:
Wat ik even gemist heb, waar is de (vermoedelijke) dader eigenlijk opgepakt?
En dat is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
We kennen je standpunt wel met dat kleine vlaggetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |