ik zit al klaar in mijn roze tule jurk dat 7 kilo weegt, met een sleep van hier tot tokio en een prinssensendiadeemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef roos85 het volgende:
Ik heb nu al zin in dat Travellers programma
Welke?quote:
Ohw ja, dat komt hiernaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef roos85 het volgende:
zag hem gisteren voor het eerst Say Hello heel goed gevondenquote:
Meest geniale tv sinds tijdenquote:
Ik met de parapluquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit al klaar in mijn roze tule jurk dat 7 kilo weegt, met een sleep van hier tot tokio en een prinssensendiadeem
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag hem gisteren voor het eerst Say Hello heel goed gevondennou Benny zo klinkt mijn stem ook whaaaaaaaaaaaa
Ooooh dat kan ik nu ook kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef roos85 het volgende:
Nooit gezien, maar dit is gewoon geniaal. Inclusief tetten!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is echt weer net zoiets als Probleemwijken enzo.
Tuurlijk, en kantquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaa hoop wel een roze plutje
Wat? Probleemwijken nooit gezien? Kees Kachel? Woensel West?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar dit is gewoon geniaal. Inclusief tetten!
That's a good thing®quote:
Nope.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat? Probleemwijken nooit gezien? Kees Kachel? Woensel West?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |