Nou ja, zo'n bom moet ook nog eens werken, natuurlijk. Ik denk dat je er wel wat voor moet doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Logistiek gewijs kan je dit best regelen. 911 kan je idd niet in je eentje regelen maar een autobom en een machinegeweer? Is makkelijk te regelen door iemand in de onderwereld. Iemand die minder gek is dan tristan en het jaren voorbereid.
Karst Tates? Die leek ook alles redelijk gepland te hebben. Ook al was zijn wapen niet heel goed gekozen. Maar ik ben het met je eens, één persoon klinkt ongeloofwaardig... maar onmogelijk is het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zoals al vaker aangegeven. Er komt ook heel wat logistiek bij kijken. Voorbereiding en materiaal regelen etc. Zeer onwaarsch. dat deze hele middag het werk van 1 'Tristantje' is.
Dat klopt maar iemand met een militair verleden kan best wat regelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n bom moet ook nog eens werken, natuurlijk. Ik denk dat je er wel wat voor moet doen.
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Ut%C3%B8ya_shootingquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombing
Hoor jij niet stiekem bij het complot? MAG IK DIT NIET VRAGEN?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik zet echt mijn vraagtekens bij dit gebeuren. Mag dat niet? Moet je blindelings volgen wat je voorgeschoteld krijgt?
Technisch gezien is een een-mans-actie geen samenzwering....quote:
Omdat die hulpverleners te beroerd zijn tijd vrij te maken voor de fotograaf zeg ik toch!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik zet echt mijn vraagtekens bij dit gebeuren. Mag dat niet? Moet je blindelings volgen wat je voorgeschoteld krijgt?
voor zover we weten is er maar 1 bom so far?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:56 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens er waren meerdere bommen toch?
Naja het is wel onwaarschijnlijk maar niet uitgesloten hoor, dat het 1 persoon is.
Nee, maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Moet je blindelings volgen wat je voorgeschoteld krijgt?
Hij gelooft dat echt en is geen troll maar die hard BNW-er.quote:
Tuurlijk mag jij dat vragen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef Droomert het volgende:
[..]
Hoor jij niet stiekem bij het complot? MAG IK DIT NIET VRAGEN?!
Dat mag best, maar NWS is daar niet het forum voor, dat weet je best.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kennis van maar als het echt zo makkelijk zou zijn dan zou je dit soort acties veel vaker zien. Autobommen zijn bijna altijd van terroristische groepering en bijna nooit een eenmansactie. Als het echt makkelijk was zou je veel meer eenmansacties zien..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:55 schreef MouzurX het volgende:
Naja er stonden toch instructies van al qaida online om zo'n mest bom te maken? Gooi een bestelbusje helemaal vol met die zooi en je hebt een aardige bom hoor.
nee er was toch een 2de explosie in de stad?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor zover we weten is er maar 1 bom so far?
en wat verdachte rugzakken maar verder zijn ze vooral aan het zoeken
die bom klinkt iig als een afleidingsmanouvre
Of het is gewoon een ritueel bloedoffer naar de God van de NWO. Zoals elke oorlog/aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Eng he, dat mensen dingen kunnen doen.
Tja, als je niet gelovig bent moet je toch ergens een reden achter kunnen vinden.
Of het nou God of de NWO is.
Al Qaida zit er achter denk ik ongeacht wie er nu gearresteerd is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
Al Qaida er altijd meteen bijhalen.
Niet terwijl de gebeurtenissen zich ontwikkelen, wacht een paar dagen en open een topic in BNW, dude...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet helemaal uit, maar op basis van wat ik zo allemaal lees, geloof ik niet in een dwaze éénmansactie. We komen er waarsch. nog weleens achter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Karst Tates? Die leek ook alles redelijk gepland te hebben. Ook al was zijn wapen niet heel goed gekozen. Maar ik ben het met je eens, één persoon klinkt ongeloofwaardig... maar onmogelijk is het niet.
Dat topic is er al daar, zie ergens hierboven. Ontopic maar weer en niet onjokkebrokquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet terwijl de gebeurtenissen zich ontwikkelen, wacht een paar dagen en open een topic in BNW, dude...
Timothy McVeigh heeft het ook alleen gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 persoon lijkt me sws niet.
Zit heel wat logistiek achter...
Ik snap je punt. Het is ook niet zo dat ik er al meteen vanuit ga. Ik kijk gewoon even kritisch naar wat ik te zien krijg. Ik ga er vanuit dat dat geen misdaad is. Mods vinden blijkbaar van wel, want ik heb er weer 2 notes bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet terwijl de gebeurtenissen zich ontwikkelen, wacht een paar dagen en open een topic in BNW, dude...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |