dat was wel te verwachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef JimboSlice het volgende:
Ze zetten Scheck in de zelfde tijd als Evans :S
Ik dacht dat het één seconde zou zijn of zo. Dat gat was niet groot hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef JimboSlice het volgende:
Ze zetten Scheck in de zelfde tijd als Evans :S
Sporzaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef RemcoW23 het volgende:
NOS er al weer uit.. Rustig wachten op de hele uitslag dus..
Volgens mij Barredo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Wie is die Rabo die alleen achter het groepje van Voeckler binnen kwam?
Baredo toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Voeckler moet niet piepenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Voeckler klaagt dat er een motor voor Contador reed @ Galibier
Barredo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Dat kon 'ie niet, dat was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
57 seconde staat evans achter op A. Sleck, morgen de tijdrit![]()
Andy had vandaag de tour kunnen winnen maar hij wilde niet met contador mee (hard) rijden.. kan hem duur komen te staan.
Was onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Andy had vandaag de tour kunnen winnen maar hij wilde niet met contador mee (hard) rijden.. kan hem duur komen te staan.
hij wilde vast wel maar had er geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Inderdaad, schleck heeft zichzelf de vernieling in geholpenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Heeft hij nog niet veel van laten zien. Maar Evans is ook diep moeten gaan vandaag en gisteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd naar die tijdrit van Andy, die heeft er echt veel op getraind en is veel beter erin geworden
Schlecks waren gewoon kapot. Waren buiten adem op de finish. Ze wilden wel, maar konden niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Onzin. Heeft gestreden en aangevallen deze tour. 100% verdiend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:59 schreef The_Avatar het volgende:
Evans gaat 85% zeker winnen. hij heeft als een teek vast gehangen aan de rest. Dat is hem goed uitgekomen.
Bek houwequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef The_Avatar het volgende:
laten we hopen dat cav buiten de tijd binnen komt.
Dat valt ook wel weer mee hoor, Andy heeft tenminste een echte aanval geplaatst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Onzin. Heeft gestreden en aangevallen deze tour. 100% verdiend.
link?quote:
Bij mij is het kanaal 12quote:
Omdat hij helpers voor en Frank nog bij zich had. Evans zat helemaal alleen. Kon bijna niet anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor, Andy heeft tenminste een echte aanval geplaatst.
kep geen TV abbo, omdat ik verder geen TV kijk, behalve dit soort evenementen...quote:
Ploegentijdrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Evans heeft feitelijk niks aan zn teamgenoten gehad, terwijl de Schleckjes hulp van elkaar en de rest vh team hadden.
Precies. Als hij de tour nu pakt, diep respect. Brak team maar eigenlijk, terwijl ze maar weinig pech hebben gehad deze tour.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Evans heeft feitelijk niks aan zn teamgenoten gehad, terwijl de Schleckjes hulp van elkaar en de rest vh team hadden.
Mollema kreeg een goede patat daarnaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef marcodej het volgende:
Mollema in de aanval met Evans, was wel het moment van de dag.
De Nederlanders volgende week pas.quote:
Ik vond die rechtse hoek van Contador ook wel aardig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef marcodej het volgende:
Mollema in de aanval met Evans, was wel het moment van de dag.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heeft Cadel nu 57 seconden goed te maken op Andy morgen?
Klopt. Bruut gereden van hem. Fantastisch. Andy Schleck vandaag ook weer sterk, morgen wordt het peniebel voor hem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef Maver24 het volgende:
Voor Contador was het 3km teveel. Hij ging best stuk op het laatst maar chapeau
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heeft Cadel nu 57 seconden goed te maken op Andy morgen?
Zeker, van mij mogen renners dat nog wel vaker doen tegen die gekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik vond die rechtse hoek van Contador ook wel aardig.
?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:03 schreef Sdivad het volgende:
Uitslag van de etappe staat nog steeds niet op letour.fr. Hoe kan dat? Evans aan het protesteren vanwege dat vermeende gaatje?
Gilbert mooi op tijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef TheArt het volgende:
Vanendert en Gilbert komen samen met Niermann binnen.
Gewoon een motor ervoor en achter laten rijden en degene die achterop zit een knuppel geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, van mij mogen renners dat nog wel vaker doen tegen die gekken.
Voeckler gaat het wel beter doen, is ook mijn verwachting, maar of hij podium gaat rijden wil ik nog zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef Wilskracht het volgende:
Voeckler gaat morgen Frank Schleck pakken in de tijdrit en gaat podium rijden.
Klopt. In de vorm van zijn leven verkeert hij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Sautor het volgende:
Ongeloofelijk dat Voeckler nog steeds maar 3 minuten verliest
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heeft zitten sparen voor morgen denk ik.
Het doet pijn om te zeggen, maar dit valt me nog mee.quote:
Inderaad. Kan hij morgen 68ste worden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heeft zitten sparen voor morgen denk ik.
Dat is echt iets om trots op te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef tralalala het volgende:
Voeckler lekker sacherijnig gemaakt in de Nederlandse bocht.
Voeckler zal verder ook niet geholpen zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Voeckler is sowieso boos, volgens hem reed er een motor voor Contador op de Galibier
Ja, viel best mee in die bocht, rest was veel erger.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat is echt iets om trots op te zijn inderdaad.
Zo nerveus was het niet in die groep Schleck.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef Ericr het volgende:
Een Gesink in vorm had in dit nerveuze circus ook niet stand gehouden, de Alpen waren een slagveld.
Zeker allemaal van die voetbalfans die bij gebrek aan voetbal ergens anders gaan rellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef tralalala het volgende:
Voeckler lekker sacherijnig gemaakt in de Nederlandse bocht.
Maar het koersverloop was wel nerveus, diesels gaan er aan dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo nerveus was het niet in die groep Schleck.
Dan wordt het zondag ook nog koers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel je nou eens voor dat Evans morgen 56 seconden goedmaakt op Andy...
Zin in morgen
Wat heeft de rest ermee te maken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, viel best mee in die bocht, rest was veel erger.
Tour is dus twee dagen te lang voor hem. Komt wel goed met hem.quote:
Nee, nergens zeker van maar een minuutje is niet zoveel in een TT die Evans reeds goed kentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bent er al wel vrij zeker van dat Andy het niet gaat halen.
Zoals Evans.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar het koersverloop was wel nerveus, diesels gaan er aan dan.
Zou wel ergens bij Basso geëindigd zijn. Niet dat het een zak uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mjah, op zich is Evans is ook een diesel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon de grens voor hem op dit moment. En een erg netjes debuut. Vooraf had ik weinig vertrouwen in de jongeren en had ik verwacht dat Gesink zelfs buiten topvorm een goede kans zou maken, maar dat er 5 bij de beste 20 staan geeft toch wel aan dat er nog genoeg talent aankomt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, hij staat nu 20e in het klassement.
Evans zie ik niet als diesel zoals Gesink. Basso inderdaad wel veel problemen met zo'n etappe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoals Evans.
Alles kwam op een gegeven moment weer bij elkaar. Al verliest Basso wel veel, een soortgelijke renner als Gesink.
Het is een machtsklimmer, maar explosief genoeg om hem niet als diesel te omschrijven inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Evans zie ik niet als diesel zoals Gesink. Basso inderdaad wel veel problemen met zo'n etappe.
Moet hij wel mee oppassen natuurlijk. Belli is er eens de Giro voor uitgegooid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Bepaalde gekken naast de kant van de weg moeten ze toch echt met een baksteen in de oceaan gooien, ongelofelijk zeg. Grappig gezicht dat Contador die ene man in zijn gezicht sloeg.![]()
Hopelijk beseft hij en vele anderen op die berg dat dat gekkengedrag eens afgelopen moet zijn. Tsja, wellicht een illusie.
Dat is best rap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef JimboSlice het volgende:
Terpstra had vandaag zijn klimbenen, op 13" binnen gekomen
Netjes hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef JimboSlice het volgende:
Ah ok, maar ik wil er wel bijzeggen dat Andy Schleck vorig jaar het toch voor zijn doen goed deed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee, nergens zeker van maar een minuutje is niet zoveel in een TT die Evans reeds goed kent
Taaramae ( denk ik ) sloeg er ook 1 op z'n bakkes die water over hem gooide, en die werd daarna nog door een andere toeschouwer geklapt ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Bepaalde gekken naast de kant van de weg moeten ze toch echt met een baksteen in de oceaan gooien, ongelofelijk zeg. Grappig gezicht dat Contador die ene man in zijn gezicht sloeg.![]()
Hopelijk beseft hij en vele anderen op die berg dat dat gekkengedrag eens afgelopen moet zijn. Tsja, wellicht een illusie.
En Evans is niet zoals Gesink iemand die moeite heeft met op gang komen aan het begin van een etappe. Gesink was vorig jaar ook bijna de sjaak toen het vroeg begon met koersen, Sanchez toen trouwens ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is een machtsklimmer, maar explosief genoeg om hem niet als diesel te omschrijven inderdaad.
Kneus.quote:
Ja, dat is ook wel weer zo. Maar het is ( geldt voor elke renner ) toch te ziek voor woorden wat voor gekken er vlak langs je lichaam lopen en dan proberen aan te raken en zelfs meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet hij wel mee oppassen natuurlijk. Belli is er eens de Giro voor uitgegooid.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Taaramae ( denk ik ) sloeg er ook 1 op z'n bakkes die water over hem gooide, en die werd daarna nog door een andere toeschouwer geklapt ook.
moet je nu huilen? ben je trots ? huil huil mammieeee huil huil internet heldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kneus.
Rijdt jij Cavendish dan eraf volgend jaar? Wel ff gaan trainen met dat moddervette lijf van je
Haha, die fotograaf ja, dat was een leuk moment. Aan het beghin van de etappe werd er ook een toeschouwer door zo'n agent in de menigte geworpenquote:
41:10 van 'begin klim'-bord tot de finish, het bord van de top volgens mij voor de laatste bocht stond 40:35 (zelf geklokt). Maar weet niet welke plekken ze precies klokken met die records, maar iig erg traag. Traagste in 25 jaar of zo?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe lang heeft Rolland precies over de Alpe d'Huez gedaan?
Gesink is dan ook wel een zak met botten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef JimboSlice het volgende:
GC:
29. LEIPHEIMER Levi 75 TEAM RADIOSHACK 83h 48' 07" + 59' 24"
30. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 83h 50' 55" + 1h 02' 12"
37x gevallen vs. 1x gevallen
Jeps, een probleem met al die toeschouwers, maar een verdomd moeilijk probleem om op te lossen. Dranghekken kilometers lang is natuurlijk iets te veel van het goede en is ook moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Haha, die fotograaf ja, dat was een leuk moment. Aan het beghin van de etappe werd er ook een toeschouwer door zo'n agent in de menigte geworpen
Contador deed het gewoon slecht, dan lijkt het alsof Andy goed was. Menchov was bijna 2 minuten sneller dan Contador toen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik wil er wel bijzeggen dat Andy Schleck vorig jaar het toch voor zijn doen goed deed.
turbo dieselquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is een machtsklimmer, maar explosief genoeg om hem niet als diesel te omschrijven inderdaad.
Er is een bus van een man of 70 weer.. Dus daar zal alles wel inzittenquote:
Menchov was daarmee overigens ook de enige klassementsrenner die meer dan een minuut op Schleck pakte. Maar Evans maakt wel een erg goede indruk de laatste dagen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Contador deed het gewoon slecht, dan lijkt het alsof Andy goed was. Menchov was bijna 2 minuten sneller dan Contador toen.
Wel een tijdrit die door de wind beinvloed werd maar Menchov had dezelfde omstandigheden als Contador en Andy.
Ok. Wat geven ze voor morgen voor wind af gedurende de etappe?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Contador deed het gewoon slecht, dan lijkt het alsof Andy goed was. Menchov was bijna 2 minuten sneller dan Contador toen.
Wel een tijdrit die door de wind beinvloed werd maar Menchov had dezelfde omstandigheden als Contador en Andy.
Gewoon een dubbele rij motoren ervoor laten rijden, oid, Met messen aan de zijkant?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, een probleem met al die toeschouwers, maar een verdomd moeilijk probleem om op te lossen. Dranghekken kilometers lang is natuurlijk iets te veel van het goede en is ook moeilijk te doen.
Die eindigde nog redelijk kort, in een groepje van vier man. Weet niet meer wie er bij hem reden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mjah, op zich is Evans is ook een diesel.
Waar eindigde Basso btw?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele rij motoren ervoor laten rijden, oid, Met messen aan de zijkant?
Oh verrek.. Netjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep
68. HOOGERLAND Johnny 204 VACANSOLEIL-DCM 3h 28' 55" + 15' 30"
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1900/classement/index.htmlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Op hoeveel is Mollema nu gefinished ? heb het even gemist en heb geen zin om het hele topic af te lezen.
27. MOLLEMA Bauke 45 RABOBANK CYCLING TEAM 3h 18' 44" + 05' 19"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Op hoeveel is Mollema nu gefinished ? heb het even gemist en heb geen zin om het hele topic af te lezen.
Hopelijk wordt het spannend morgen en krijgen we een echte strijd. Cadel Evans was vorig jaar trouwens een stuk minder dan nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Menchov was daarmee overigens ook de enige klassementsrenner die meer dan een minuut op Schleck pakte. Maar Evans maakt wel een erg goede indruk de laatste dagen...
Valt tegen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
41:10 van 'begin klim'-bord tot de finish, het bord van de top volgens mij voor de laatste bocht stond 40:35 (zelf geklokt). Maar weet niet welke plekken ze precies klokken met die records, maar iig erg traag. Traagste in 25 jaar of zo?!
Ben je al klaargekomen, troll?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
moet je nu huilen? ben je trots ? huil huil mammieeee huil huil internet held
Vrij hard gevallen, elleboog serieus geraakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef Felagund het volgende:
Cadel Evans was vorig jaar trouwens een stuk minder dan nu.
27e op 5:19quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Pedroso het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Klopt, wilde alleen maar zeggen dat ik hem nu wel in staat acht om meer dan een minuut op Schleck te pakken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vrij hard gevallen, elleboog serieus geraakt.
Tsja, doodzonde. Ik ben altijd een groot supporter van Uran.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Uran ook in dezelfde bus als Cavendish. Die is het ook helemaal kwijt.
Ai ai, maar zat er wel aan te komen. Vond hem in vorige bergetappes ook al niet goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
Klassementsrenner Martin:
163. MARTIN Tony 175 HTC - HIGHROAD 3h 38' 52" + 25' 27"
iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, wilde alleen maar zeggen dat ik hem nu wel in staat acht om meer dan een minuut op Schleck te pakken.
Zou zomaar kunnen, want Martin kan heus wel beter dan op +25 minuten binnenkomen, dus die heeft krachten gespaard.quote:
Hij spaart zich voor de tijdrit voor morgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
Klassementsrenner Martin:
163. MARTIN Tony 175 HTC - HIGHROAD 3h 38' 52" + 25' 27"
Hehe, de verschillen zijn kleiner geworden en enkele klassementsrenners hebben minstens één ( sommige meer ) gehad. Toch geloof ik dat er steeds meer sprake is van nivellering.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef Ericr het volgende:
Twee en halve week saaie bende maar dan krijg je toch wel een apotheose voorgeschoteld die het weer de moeite waard maakt.
De enigste reden waarom deze tour zo is geworden is door massale valpartijen van redelijk wat podium kandidaten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, de verschillen zijn kleiner geworden en enkele klassementsrenners hebben minstens één ( sommige meer ) gehad. Toch geloof ik dat er steeds meer sprake is van nivellering.
Jawel, maar is dat wel zo vraag ik me af. Want vroeger met bv. een Armstrong was het knal boem direct vanaf de eerste bergrit met minuten gesmeten binnen de top-10 van de etappe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef Devpartner het volgende:
[..]
De enigste reden waarom deze tour zo is geworden is door massale valpartijen van redelijk wat podium kandidaten.
Maakt niet uit. Uiteindelijk, over max. enkele maanden, is Ruijgh alsnog 20e.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
iemadn die weet hoe snel vanendert en ruijgh zijn in een tijdrit?
20. VANENDERT Jelle 38 OMEGA PHARMA - LOTTO 83h 16' 45" + 28' 02"
21. RUIJGH Rob 208 VACANSOLEIL-DCM 83h 18' 08" + 29' 25"
zal gaan om top 20
ze durfden niet in de pyreneen. Zet daar een vdb en een horner bij en die proberen wel in die etappes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, maar is dat wel zo vraag ik me af. Want vroeger met bv. een Armstrong was het knal boem direct vanaf de eerste bergrit met minuten gesmeten binnen de top-10 van de etappe.
Nu ook wel, maar wel minder denk ik.
Evans laf? hij heeft het gat gedicht met contador en schleck nadat hij 'materiaal' of 'been' pech had. Hij heeft zijn verantwoordelijk genomen. Net zoals schleck de verantwoordelijkheid had als virtuele leider.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Uiteindelijk, over max. enkele maanden, is Ruijgh alsnog 20e.
Andy helemaal kapot trouwens, ben benieuwd of hij morgen de gele trui vast kan houden. Hoop het van harte want Evans reed weer eens uitermate laf. Eigenlijk had Andy niet op kop moeten gaan en Contador moeten laten wegrijden, dan moest Evans wel ingrijpen.
Te makkelijk weerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Andy helemaal kapot trouwens, ben benieuwd of hij morgen de gele trui vast kan houden. Hoop het van harte want Evans reed weer eens uitermate laf. Eigenlijk had Andy niet op kop moeten gaan en Contador moeten laten wegrijden, dan moest Evans wel ingrijpen.
Evans laf noemen is idd triest, maar ja. Sommige personen blijven het maar zeggen. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:38 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Evans laf? hij heeft het gat gedicht met contador en schleck nadat hij 'materiaal' of 'been' pech had. Hij heeft zijn verantwoordelijk genomen. Net zoals schleck de verantwoordelijkheid had als virtuele leider.
Een van de grootste smaakmakers? Lekker aan het overdrijven weer, hij heeft geen één keer serieus aangevallen. Paar keer een gat dicht gereden en hij is ineens een smaakmaker?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
Don't feed the trolls, Evans is 1 van de grootste smaakmakers van deze TDF. Kan zo als sleepboot aan het werk in de haven.
sleepboot? Eerder een boot die word gesleept.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
Don't feed the trolls, Evans is 1 van de grootste smaakmakers van deze TDF. Kan zo als sleepboot aan het werk in de haven.
twitter:RobRuijgh twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:56:21Premier Rutte moet snel met Sarkozy in conclaaf, Alpe d'Huez moet Nederlands grondgebied worden!! Beste landgenoten BEDANKT... reageer retweet
Echtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een van de grootste smaakmakers? Lekker aan het overdrijven weer, hij heeft geen één keer serieus aangevallen. Paar keer een gat dicht gereden en hij is ineens een smaakmaker?
Hij is 100% vooruitgegaan hoor ten opzichte van vorige jaren, maar heeft alsnog geen fuck laten zien.
Nou, vertel? Waar heeft hij een gat geslagen met de concurrentie? Hij heeft alleen maar gereageerd die autist.quote:
Ik had het helemaal niet over die valpartij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef De_kromme het volgende:
Eerste etappe profiteert hij van een valpartij, nou petje af hoor.
trollquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
profiteert ie van een valpartij? Evans ging als enige achter Gilbert aanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, vertel? Waar heeft hij een gat geslagen met de concurrentie? Hij heeft alleen maar gereageerd die autist.
Dit en volgens mij is de helft van de kijkers alweer vergeten dat Evans op Mur-de-Bretagne won. Bovendien heeft ie zowel gisteren als vandaag zijn verantwoordelijkheid in de koers genomen. Demarreerde ook nog op Alpe d'Huez waar Andy in z'n wiel kroop.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
profiteert ie van een valpartij? Evans ging als enige achter Gilbert aan
of Frank moet Cancellara onder zijn naam laten rijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Szura het volgende:
Ben wel blij dat we een Tour-winnaar met een etappezege krijgen.
...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat Evans minimaal 6 keer een lekke band krijgt en helemaal gek wordt. Die laffe plakker gun ik niks.
Ik zou nog layen op Betfair om er een mooie surewin van te maken btw.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef buzz1291 het volgende:
Nou zeg het maar wie de beste zaken deed vandaag.... CADEL EVANS! Andy heeft vannacht een natte droom als hij in dat gele pakje slaapt en morgen als een oud wijf een tijdrit rijdt, terwijl die geel-zwarte BMC Impec alweer wordt opgebouwd voor de intocht op de Champs Elysee a.s. zondag, en ik zondagavond even 2500 euro bij Unibet kan incasseren!
Ja, omdat hij op achterstand wordt gereden door Contador en Schleck. En dan nog gaat ie keihard bitchen dat niemand mee wilt draaien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
trollevans laf noemen. Hij heeft vandaag ziek veel kopwerk gedaan.
Mur de Bretagne misschien? Het is niet erg dat je het geheugen van een fruitvliegje hebt, maar laat dat niet zo blijken joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, vertel? Waar heeft hij een gat geslagen met de concurrentie? Hij heeft alleen maar gereageerd die autist.
Jij hebt helemaal geen verstand van fietsen. Jij kunt alleen maar schelden om regeerders die er een andere mening op na houden dan jij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat Evans minimaal 6 keer een lekke band krijgt en helemaal gek wordt. Die laffe plakker gun ik niks.
Hoe laat was hij?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:23 schreef sausagin het volgende:
Leukemans komt te laat en moet tour verlaten. Zeer zeer pijnlijk om bij laatste bergetappe naar huis te moeten gaan en zo parijs niet halen.
En zo'n kut bus van 50 man die ook te laat komt maar wel blijven. -_-
Nou nou daar heeft hij maar liefst een paar seconden gepakt op de concurrentie. Wat een geweldenaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mur de Bretagne misschien? Het is niet erg dat je het geheugen van een fruitvliegje hebt, maar laat dat niet zo blijken joh.
Ik heb zeker meer verstand van fietsen als jij. Ouwe opa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen verstand van fietsen. Jij kunt alleen maar schelden om regeerders die er een andere mening op na houden dan jij.
Je lult, z'n quick release was door een kutje van een monteur niet goed vastgezet waardoor z'n achterwiel zwabberde en hij moest stoppen omdat met zijn geweldige power hij dat achterwiel scheef trok.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zou nog layen op Betfair om er een mooie surewin van te maken btw.
[..]
Ja, omdat hij op achterstand wordt gereden door Contador en Schleck. En dan nog gaat ie keihard bitchen dat niemand mee wilt draaien.
Je vroeg toch wanneer die aangevallen heeft? o.a op de Mur dus, drol.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou nou daar heeft hij maar liefst een paar seconden gepakt op de concurrentie. Wat een geweldenaar.
Een echte renner controleert altijd zijn fiets. Lekkere monteurs heb je dan in dienst. En dat gelul op de Mur de Bretagne zie je nou ook wel zelf in dat het onzin was?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je lult, z'n quick release was door een kutje van een monteur niet goed vastgezet waardoor z'n achterwiel zwabberde en hij moest stoppen omdat met zijn geweldige power hij dat achterwiel scheef trok.
Lezen, moeilijk he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Je vroeg toch wanneer die aangevallen heeft? o.a op de Mur dus, drol.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die Evans zit zo in z'n eigen wereld dat is echt niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een echte renner controleert altijd zijn fiets. Lekkere monteurs heb je dan in dienst. En dat gelul op de Mur de Bretagne zie je nou ook wel zelf in dat het onzin was?
Goedzo en nu stil knul.
Het enige wat jij doet is De Krommequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Szura het volgende:
De Kromme heeft dus al net zo weinig verstand van wielrennen als van voetbal
Een keer maar een top10-klassering gehaald in een etappe (9e gister), maar staat gewoon strak op plek 9 in het algemeen klassementquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef Ericr het volgende:
Blijf die Danielson een mooie kerel vinden, zelfs Leipheimer zou minder onzichtbaar hebben meegereden als hij top 10 zou hebben gereden.
Evans viel helemaal niet aan op de Mur de Bretagne, daar won hij gewoon de sprint van Contador. In de eerste etappe, naar Les Herbiers, viel hij wel aan in de slotfase (achter Gilbert).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mur de Bretagne misschien? Het is niet erg dat je het geheugen van een fruitvliegje hebt, maar laat dat niet zo blijken joh.
Een wielertoerist, zoals ik, of een amateur, zoals jij wellicht, die doen dat wel ja, maar dat hoef je van een prof niet te verwachten. Denk je echt dat een Vettel die Red Bull vóór een wedstrijd helemaal inspecteren.........quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een echte renner controleert altijd zijn fiets. Lekkere monteurs heb je dan in dienst. En dat gelul op de Mur de Bretagne zie je nou ook wel zelf in dat het onzin was?
Goedzo en nu stil knul.
Het is de eerste keer dat ik deze smiley richting jouw naam gebruik jokerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is De Krommeen De Kromme
.
Heb je nog niks inhoudelijks horen zeggen knul.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is De Krommeen De Kromme
.
Heb je nog niks inhoudelijks horen zeggen knul.
Jouw reacties op mij hebben inderdaad zeer veel inhoud.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik deze smiley richting jouw naam gebruik joker
Lees eens een pagina terug, daar zie je m'n reactie op jouw karrevracht aan onzin.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Szura het volgende:
De Kromme heeft dus al net zo weinig verstand van wielrennen als van voetbal
Had beter kunnen sparen voor morgen, al is het waarschijnlijk wat te lang en te lastig voor hem... Maar het is misschien ook lastig sparen met al die aanmoedigingen van Nederlandersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef JimboSlice het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit en volgens mij is de helft van de kijkers alweer vergeten dat Evans op Mur-de-Bretagne won. Bovendien heeft ie zowel gisteren als vandaag zijn verantwoordelijkheid in de koers genomen. Demarreerde ook nog op Alpe d'Huez waar Andy in z'n wiel kroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |