?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:03 schreef Sdivad het volgende:
Uitslag van de etappe staat nog steeds niet op letour.fr. Hoe kan dat? Evans aan het protesteren vanwege dat vermeende gaatje?
Gilbert mooi op tijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef TheArt het volgende:
Vanendert en Gilbert komen samen met Niermann binnen.
Gewoon een motor ervoor en achter laten rijden en degene die achterop zit een knuppel geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, van mij mogen renners dat nog wel vaker doen tegen die gekken.
Voeckler gaat het wel beter doen, is ook mijn verwachting, maar of hij podium gaat rijden wil ik nog zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef Wilskracht het volgende:
Voeckler gaat morgen Frank Schleck pakken in de tijdrit en gaat podium rijden.
Klopt. In de vorm van zijn leven verkeert hij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Sautor het volgende:
Ongeloofelijk dat Voeckler nog steeds maar 3 minuten verliest
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heeft zitten sparen voor morgen denk ik.
Het doet pijn om te zeggen, maar dit valt me nog mee.quote:
Inderaad. Kan hij morgen 68ste worden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heeft zitten sparen voor morgen denk ik.
Dat is echt iets om trots op te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef tralalala het volgende:
Voeckler lekker sacherijnig gemaakt in de Nederlandse bocht.
Voeckler zal verder ook niet geholpen zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Voeckler is sowieso boos, volgens hem reed er een motor voor Contador op de Galibier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |