dat was wel te verwachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef JimboSlice het volgende:
Ze zetten Scheck in de zelfde tijd als Evans :S
Ik dacht dat het één seconde zou zijn of zo. Dat gat was niet groot hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef JimboSlice het volgende:
Ze zetten Scheck in de zelfde tijd als Evans :S
Sporzaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef RemcoW23 het volgende:
NOS er al weer uit.. Rustig wachten op de hele uitslag dus..
Volgens mij Barredo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Wie is die Rabo die alleen achter het groepje van Voeckler binnen kwam?
Baredo toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Voeckler moet niet piepenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Voeckler klaagt dat er een motor voor Contador reed @ Galibier
Barredo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Dat kon 'ie niet, dat was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
57 seconde staat evans achter op A. Sleck, morgen de tijdrit![]()
Andy had vandaag de tour kunnen winnen maar hij wilde niet met contador mee (hard) rijden.. kan hem duur komen te staan.
Was onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Andy had vandaag de tour kunnen winnen maar hij wilde niet met contador mee (hard) rijden.. kan hem duur komen te staan.
hij wilde vast wel maar had er geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Inderdaad, schleck heeft zichzelf de vernieling in geholpenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Heeft hij nog niet veel van laten zien. Maar Evans is ook diep moeten gaan vandaag en gisteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd naar die tijdrit van Andy, die heeft er echt veel op getraind en is veel beter erin geworden
Schlecks waren gewoon kapot. Waren buiten adem op de finish. Ze wilden wel, maar konden niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Onzin. Heeft gestreden en aangevallen deze tour. 100% verdiend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:59 schreef The_Avatar het volgende:
Evans gaat 85% zeker winnen. hij heeft als een teek vast gehangen aan de rest. Dat is hem goed uitgekomen.
Bek houwequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef The_Avatar het volgende:
laten we hopen dat cav buiten de tijd binnen komt.
Dat valt ook wel weer mee hoor, Andy heeft tenminste een echte aanval geplaatst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Onzin. Heeft gestreden en aangevallen deze tour. 100% verdiend.
link?quote:
Bij mij is het kanaal 12quote:
Omdat hij helpers voor en Frank nog bij zich had. Evans zat helemaal alleen. Kon bijna niet anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor, Andy heeft tenminste een echte aanval geplaatst.
kep geen TV abbo, omdat ik verder geen TV kijk, behalve dit soort evenementen...quote:
Ploegentijdrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Evans heeft feitelijk niks aan zn teamgenoten gehad, terwijl de Schleckjes hulp van elkaar en de rest vh team hadden.
Precies. Als hij de tour nu pakt, diep respect. Brak team maar eigenlijk, terwijl ze maar weinig pech hebben gehad deze tour.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Evans heeft feitelijk niks aan zn teamgenoten gehad, terwijl de Schleckjes hulp van elkaar en de rest vh team hadden.
Mollema kreeg een goede patat daarnaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef marcodej het volgende:
Mollema in de aanval met Evans, was wel het moment van de dag.
De Nederlanders volgende week pas.quote:
Ik vond die rechtse hoek van Contador ook wel aardig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef marcodej het volgende:
Mollema in de aanval met Evans, was wel het moment van de dag.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heeft Cadel nu 57 seconden goed te maken op Andy morgen?
Klopt. Bruut gereden van hem. Fantastisch. Andy Schleck vandaag ook weer sterk, morgen wordt het peniebel voor hem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef Maver24 het volgende:
Voor Contador was het 3km teveel. Hij ging best stuk op het laatst maar chapeau
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heeft Cadel nu 57 seconden goed te maken op Andy morgen?
Zeker, van mij mogen renners dat nog wel vaker doen tegen die gekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik vond die rechtse hoek van Contador ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |