Mjah, op zich is Evans is ook een diesel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar het koersverloop was wel nerveus, diesels gaan er aan dan.
Lijkt me gewoon de grens voor hem op dit moment. En een erg netjes debuut. Vooraf had ik weinig vertrouwen in de jongeren en had ik verwacht dat Gesink zelfs buiten topvorm een goede kans zou maken, maar dat er 5 bij de beste 20 staan geeft toch wel aan dat er nog genoeg talent aankomt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, hij staat nu 20e in het klassement.
Evans zie ik niet als diesel zoals Gesink. Basso inderdaad wel veel problemen met zo'n etappe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoals Evans.
Alles kwam op een gegeven moment weer bij elkaar. Al verliest Basso wel veel, een soortgelijke renner als Gesink.
Het is een machtsklimmer, maar explosief genoeg om hem niet als diesel te omschrijven inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Evans zie ik niet als diesel zoals Gesink. Basso inderdaad wel veel problemen met zo'n etappe.
Moet hij wel mee oppassen natuurlijk. Belli is er eens de Giro voor uitgegooid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Bepaalde gekken naast de kant van de weg moeten ze toch echt met een baksteen in de oceaan gooien, ongelofelijk zeg. Grappig gezicht dat Contador die ene man in zijn gezicht sloeg.![]()
Hopelijk beseft hij en vele anderen op die berg dat dat gekkengedrag eens afgelopen moet zijn. Tsja, wellicht een illusie.
Dat is best rap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef JimboSlice het volgende:
Terpstra had vandaag zijn klimbenen, op 13" binnen gekomen
Netjes hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef JimboSlice het volgende:
Terpstra had vandaag zijn klimbenen, op 13" binnen gekomen
Ah ok, maar ik wil er wel bijzeggen dat Andy Schleck vorig jaar het toch voor zijn doen goed deed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee, nergens zeker van maar een minuutje is niet zoveel in een TT die Evans reeds goed kent
Taaramae ( denk ik ) sloeg er ook 1 op z'n bakkes die water over hem gooide, en die werd daarna nog door een andere toeschouwer geklapt ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Bepaalde gekken naast de kant van de weg moeten ze toch echt met een baksteen in de oceaan gooien, ongelofelijk zeg. Grappig gezicht dat Contador die ene man in zijn gezicht sloeg.![]()
Hopelijk beseft hij en vele anderen op die berg dat dat gekkengedrag eens afgelopen moet zijn. Tsja, wellicht een illusie.
En Evans is niet zoals Gesink iemand die moeite heeft met op gang komen aan het begin van een etappe. Gesink was vorig jaar ook bijna de sjaak toen het vroeg begon met koersen, Sanchez toen trouwens ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is een machtsklimmer, maar explosief genoeg om hem niet als diesel te omschrijven inderdaad.
Kneus.quote:
Ja, dat is ook wel weer zo. Maar het is ( geldt voor elke renner ) toch te ziek voor woorden wat voor gekken er vlak langs je lichaam lopen en dan proberen aan te raken en zelfs meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet hij wel mee oppassen natuurlijk. Belli is er eens de Giro voor uitgegooid.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Taaramae ( denk ik ) sloeg er ook 1 op z'n bakkes die water over hem gooide, en die werd daarna nog door een andere toeschouwer geklapt ook.
moet je nu huilen? ben je trots ? huil huil mammieeee huil huil internet heldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kneus.
Rijdt jij Cavendish dan eraf volgend jaar? Wel ff gaan trainen met dat moddervette lijf van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |