YouTube's "laatste bezoek" is de laatste login, niet daadwerkelijk de laatste keer dat de uploader de site bezochtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
azz76v
Profiel
Lid geworden:10 mei 2011
Datum van laatste bezoek:23 uur geleden
Nee, vanwege al die doden enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut, mijn vriend zit in noorwegen, geen idee waar, maar laat het niet in oslo zijn
Lekker dan als je geen idee hebt waar jouw vriend uithangt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut, mijn vriend zit in noorwegen, geen idee waar, maar laat het niet in oslo zijn
Aanslag was ook uur geleden, dus er is nog niet veel tijd geweest...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef StephanL het volgende:
Altijd bij de NOS. Een update van een minuut of twee en dat is het
Dan doet de BBC het een stuk beter. Meteen mensen aan de telefoon. NRK doorschakelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanslag was ook uur geleden, dus er is nog niet veel tijd geweest...
Zijn er doden? Ik kom net pas onder mijn steen vandaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, vanwege al die doden enzo natuurlijk.
BBC is dan ook een ietsiepitie stukje groter dan NOS. En nu weer van deze zinloze discussie af.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan doet de BBC het een stuk beter. Meteen mensen aan de telefoon. NRK doorschakelen.
Nee, nog niet bekend iig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zijn er doden? Ik kom net pas onder mijn steen vandaan
offtopic:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan doet de BBC het een stuk beter. Meteen mensen aan de telefoon. NRK doorschakelen.
In Noorwegen hebben ze normaal gesproken geen auto's. Alleen elanden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mensen hebben auto's gezien zegt de NOS. Waar zie je geen auto's zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |