Ja dat kan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je niet je naam van je video editten? Achteraf? Ja toch?
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon de titel bewerken om lekker veel hits te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind? Ik was filmpje op youtube checken en vond dit:
Uploaded: 5 days ago.
Titel: Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo 22.07.2011
Hoe kun je 5 dagen geleden een filmpje uploaden met de datum van de aanslag in Oslo?
Kun je die filmpjes niet hernoemen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe kun je 5 dagen geleden een filmpje uploaden met de datum van de aanslag in Oslo?
en op journaal24quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Extra NOS Journaal n.a.v. Oslo om ca. 16.30 uur op Nederland 2
Kwestie van titel veranderen 10 minuten geleden. In de hoop dat ze meer bezoekers krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja en dan doet hij dat waarschijnlijk om meer hits te krijgen op z'n kanaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er een explosie heeft plaatsgevonden bij de centralehal, de beganegrond is compleet gestript en alles er tegen over en het gebouw er tegenover heeft de schokgolf over zich heen gekregen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
azz76vquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
vaag..!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
azz76v
Profiel
Lid geworden:10 mei 2011
Datum van laatste bezoek:23 uur geleden
Kijk je vervolgens bij gebruiker, dan zie je dat deze 21 juli het laatst online is geweest (gister dus)quote:
Handig dat er al 10 minuten staat "Nu: extra uitzending over explosie Oslo". Kutzender.quote:
Bij Youtube hoeven pagina's niet meteen de laatste info te bevinden. Ik denk dat je naar een pagina zit te kijken die gister voor het laatst is bijgewerkt. Misschien staat er over een uurtje dat hij er een uur geleden was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef theNull het volgende:
[..]
Kijk je vervolgens bij gebruiker, dan zie je dat deze 21 juli het laatst online is geweest (gister dus)
Op deze foto is duidelijk te zien dat een hoop panelen van het gebouw naar binnen gedrukt zijn, ook is er een stuk muur naar beneden gekomen. Het lijkt mij op het eerste gezicht dus dat de drukgolf van buiten het gebouw kwam.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef QBay het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij persoonlijk, nu, nog geen aanslag...eerder een explosie veroorzaakt door bijvoorbeeld gas of zo. Maar we gaan het zien.
ze moeten wachten op NL2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Handig dat er al 10 minuten staat "Nu: extra uitzending over explosie Oslo". Kutzender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |