Tsja, ik wil in september ook nog op vakantie, maar die is nog niet gepland.. Dus het kan zomaar zijn dat ik er ook niet bij kan zijn (sta niet voor niks bij de misschienersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog steeds een waardeloze datum, de 24ste.
quote:
En een waardeloze locatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog steeds een waardeloze datum, de 24ste.
Nee, een geweldige locatie voor een POL(!)meetquote:
Jij woonde toch in Den Haag? Kunnen we een bakkie komen doen bij jou thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een geweldige locatie voor een POL(!)meet![]()
Dan zou je de locatie ineens wel top vinden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Den Haag? Kunnen we een bakkie komen doen bij jou thuis.
Meet'n'greet met Koos en katten aaien bij Whisk.
Nee. Den Haag is 2 uur reizen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou je de locatie ineens wel top vinden?
En hoe lang reizen is Utrecht of Amsterdam (wat KV wil!) dan?quote:
1 uur / 1,5 uur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe lang reizen is Utrecht of Amsterdam (wat KV wil!) dan?
Waar woon je dan?quote:
Havana aan de Waal.quote:
En dat is?quote:
Woeerom?quote:
Dat Utrecht korter reizen zou zijn verwachtte ik wel, maar ik dacht dat A'dam net zo lang zou zijnquote:
Nijmegenquote:
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.quote:
Ach, is toch leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.
Treinen vanuit Harderwijk en omgeving is leuk. Laatste keer dat ik daar ergens op een station zat te wachten werd ik door een gristen aangesproken omdat ik een wetenschappelijk artikel aan het lezen was. Wetenschap was ook maar een geloof en het woord des heeres was er voor iedereenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Treinen vanuit Harderwijk en omgeving is leuk. Laatste keer dat ik daar ergens op een station zat te wachten werd ik door een gristen aangesproken omdat ik een wetenschappelijk artikel aan het lezen was. Wetenschap was ook maar een geloof en het woord des heeres was er voor iedereen
Ik kan toch nietquote:
Pffquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul ben je, waarschijnlijk ga ik voor mijn reactie een ban krijgen.
What? Is het niet goed dat ik in naam van de Duitse Wehrmacht allerlei dingen in Nederland vorder?quote:
De fuckquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
Nondejuuuu, dikke aanslag in Noorwegen!
http://www.bnr.nl/incomin(...)r-premier-noorwegen1
Vind het een beetje onzinnig om daar een ban voor te gevenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
What? Is het niet goed dat ik in naam van de Duitse Wehrmacht allerlei dingen in Nederland vorder?
Het hoeft geen aanslag te zijn als er iets ontploft maar dit ziet er niet ok uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
Nondejuuuu, dikke aanslag in Noorwegen!
http://www.bnr.nl/incomin(...)r-premier-noorwegen1
Zal ook wel niet gebeuren. Je zal wel genote worden en bij herhaling komt er misschien een ban.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind het een beetje onzinnig om daar een ban voor te geven
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het is een interessanter idee als de Noorse regering d.m.v. een false flag operatie een dictatuur wil uitroepen en vervolgens het kapitaalzwakke Europa gaat veroveren door hun lekkere dochters hierheen te sturen om onze troepen te verleiden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hoeft geen aanslag te zijn als er iets ontploft maar dit ziet er niet ok uit.
Ik kreeg nooit notes, behalve 1 keer van jouw, toen kreeg ik er meteen 5 stuks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zal ook wel niet gebeuren. Je zal wel genote worden en bij herhaling komt er misschien een ban.
fokthesystem?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het is een interessanter idee als de Noorse regering d.m.v. een false flag operatie een dictatuur wil uitroepen en vervolgens het kapitaalzwakke Europa gaat veroveren door hun lekkere dochters hierheen te sturen om onze troepen te verleiden.
Van je 7 zijn er maar 3 van mijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit notes, behalve 1 keer van jouw, toen kreeg ik er meteen 5 stuks.
Ik wel, hij brengt iedereen in volslagen verwarring en dan is de rest een eitje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, als ik Europa zou veroveren dan zou ik geen gebruik maken van FTS.
De meeste Noorse online kranten hebben het over meerdere explosies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hoeft geen aanslag te zijn als er iets ontploft maar dit ziet er niet ok uit.
Twee explosies om precies te zijn (CNN).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste Noorse online kranten hebben het over meerdere explosies.
Nee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, als ik Europa zou veroveren dan zou ik geen gebruik maken van FTS.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef Cerbie het volgende:
http://www.twitvid.com/RQNBF
Ads by Google: dubbelglas offerte
Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door Google, opdat het beddrijf weer advertentie-inkomsten binnen kan harken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef Cerbie het volgende:
http://www.twitvid.com/RQNBF
Ads by Google: dubbelglas offerte
Zoals ik reeds in het betreffende topic schreef; dat wordt een KV meet & greet zonder KV danquote:
» BNWquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door Google, opdat het beddrijf weer advertentie-inkomsten binnen kan harken.
Jij houdt toch van BNW?quote:
Ze deleten mijn posts en geven geen reactie in FBquote:
Het is een complot!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze deleten mijn posts en geven geen reactie in FB
Als er maar spek op zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Koos, wat zal ik eten vandaag:
Pizza of spaghetti?
Is ramadan nog niet begonnen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Koos, wat zal ik eten vandaag:
Pizza of spaghetti?
Kindertaalquote:
quote:
Boks ouwe.quote:
quote:Er heerst verwarring over het nieuwe steunbedrag dat de leiders van de eurolanden donderdag tijdens een top in Brussel hebben toegezegd aan Griekenland. Volgens premier Mark Rutte gaat het tot 2014 om 109 miljard, waarvan 50 miljard voor rekening komt van banken en andere private partijen. Maar de Europese Commissie hanteert een totaalbedrag van 159 miljard.
Volgens de woordvoerder van Rutte komt de verwarring doordat de Europese Commissie andere bedragen meetelt, waardoor het bedrag van 109 miljard stijgt. Mogelijk gaat het om een deel van de oude lening van 110 miljard, die EU en Internationaal Monetair Fonds (IMF) Athene vorig jaar toekenden. Daarvan zijn nog enkele tientallen miljarden niet uitbetaald.
Het kabinet houdt vast aan de lezing dat tijdens de eurotop voor de periode tot 2014 nieuwe financiële steun van in totaal 109 miljard voor Griekenland is afgesproken, inclusief een aandeel van 50 miljard van de private sector.
In een brief aan de Tweede Kamer volgt meer uitleg, aldus de woordvoerder van Rutte.
Vind je dat leuk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Noorse premier is gewond geraakt
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidsgebouw-oslo.html
Join the club. Ik ben nog steeds aan het vechten met die klerebende.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef Friek_ het volgende:
Zo, net even m'n toekomstige woning bezocht. Moet nog wel het één en ander aan gebeuren (vloer erin, opnieuw behangen, verwarming van nieuwe lak voorzien). Plus wat aankopen (elektrisch fornuis, wasmachine, lampen, overig spul). Ik heb komende maand voldoende te doen.
quote:
Yup, ban voorbij. We kunnen weerquote:
Wat een klunzige PvdA uitspraak. Daar gaat haar CDA imago.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Cerbie het volgende:
Heb het Vierdaagsejournaal opstaan, komt net Karla Peijs langs:
Het mooiste aan de Vierdaagse vind ik dat er nooit iets vreselijks gebeurd
[ afbeelding ]
Dan ben je dom of kijk je niet op een dode meer of minderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Cerbie het volgende:
Heb het Vierdaagsejournaal opstaan, komt net Karla Peijs langs:
Het mooiste aan de Vierdaagse vind ik dat er nooit iets vreselijks gebeurd
[ afbeelding ]
Ik weet het: moslimsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis, rough night.
En 't eerste wat je ziet is dat een stel kanker m....lims weer aan 't rellen zijn geweest in Oslo, lekker dan.
Dat is niet best.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Noorse premier is gewond geraakt
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidsgebouw-oslo.html
Als je met die instelling naar SA gaat hou je het niet lang uit vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
En 't eerste wat je ziet is dat een stel kanker m....lims weer aan 't rellen zijn geweest in Oslo, lekker dan.
De rooie knop die een kernraket lanceert richting Mekka.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet het: moslims
Wat heb ik gewonnen?
Dat is beter dan 5 miljoen euro.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rooie knop die een kernraket lanceert richting Mekka.
Ik bedoel maar, ik zag de beelden en m'n maag draaide zich om. Beesten zijn het.quote:
Komen deze beesten uit Mekka dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik zag de beelden en m'n maag draaide zich om. Beesten zijn het.
De relevante vraag is: vanuit welk land wordt die kernraket afgeschoten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rooie knop die een kernraket lanceert richting Mekka.
Wat een rare aanname. Misschien waren het wel zeehondenbeschermers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, het is gewoon lekker symbolisch.quote:
Och ja natuurlijk, het was tante Annie die boos was dat haar uitkering niet hoog genoeg was om haar poedeltje te onderhouden en blies derhalve het halve centrum op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een rare aanname. Misschien waren het wel zeehondenbeschermers.
Maakt niet uit. Zon knop is altijd gewenst.quote:
Ah, dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon lekker symbolisch.
Terreur is toch o.a. onzinnig dingen vernielen om psychisch schade aan te richten?quote:
Nee laten we dat vooral niet doen zolang er geen enkel bewijs is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja natuurlijk, het was tante Annie die boos was dat haar uitkering niet hoog genoeg was om haar poedeltje te onderhouden en blies derhalve het halve centrum op.
Laten we vooral niet zeggen dat het moslim terroristen waren inderdaad.
Laat me niet lachen, stomme doorgeschoten correctheid waar niet meer gezegd mag worden wat iedereen al weet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee laten we dat vooral niet doen zolang er geen enkel bewijs is.
Ah ja, je wilt dus weer eens precies zo gedragen als hetgeen je verafschuwt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terreur is toch o.a. onzinnig dingen vernielen om psychisch schade aan te richten?
Volgens mij valt een bom op Mekka daar wel onder.
Wie de bal kaatst..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah ja, je wilt dus weer eens precies zo gedragen als hetgeen je verafschuwt.
Ach ja, je doet niet anders, dus eigenlijk geen reden om er verbaasd over te zijn.
Uiteindelijk is communicatie de oplossing. (met name volgens linkse hippies)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah ja, je wilt dus weer eens precies zo gedragen als hetgeen je verafschuwt.
Ach ja, je doet niet anders, dus eigenlijk geen reden om er verbaasd over te zijn.
Jij snapt het, waarom zouden we de dialoog zoeken als deze gevallen een terugkerend fenomeen zijn, laat ze lekker eens zelf voelen hoe het voelt als we doelmatig massa's mensen op gaan blazen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uiteindelijk is communicatie de oplossing. (met name volgens linkse hippies)
Als de dommen zich dan niet kunnen verheven tot ons niveau, verlagen we ons wel tot hun niveau.
We hebben geen keuze.
En al die andere bommen die al jarenlang op Islamitische landen vallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terreur is toch o.a. onzinnig dingen vernielen om psychisch schade aan te richten?
Volgens mij valt een bom op Mekka daar wel onder.
Niemand weet nog iets, dat is het juist.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, stomme doorgeschoten correctheid waar niet meer gezegd mag worden wat iedereen al weet.
Die vallen klaarblijkelijk niet genoeg, of op de verkeerde non civiele doelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En al die andere bommen die al jarenlang op Islamitische landen vallen.
Correct. Oog om oog, tand om tand principe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij snapt het, waarom zouden we de dialoog zoeken als deze gevallen een terugkerend fenomeen zijn, laat ze lekker eens zelf voelen hoe het voelt als we doelmatig massa's mensen op gaan blazen.
Er staat anders op RTL Nieuws dat het een bomaanslag was, en meerdere bomauto's zich nog steeds in de stad bevinden. Maar nee, ga het gerust een ongeluk noemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand weet nog iets, dat is het juist.
Die vallen alleen maar op de civiele en non-civiele doelen. Collateral damage is ook een Westerse uitvinding. Maar uiteraard is dat anders, he Voorschrift.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vallen klaarblijkelijk niet genoeg, of op de verkeerde non civiele doelen.
Ja inderdaad, ik kan me die Noorse raketten op Marrakech nog wel herinneren inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die vallen alleen maar op de civiele en non-civiele doelen. Collateral damage is ook een Westerse uitvinding.
Oh, je wilt strepen? Wat hunnie doen vs.wat wij doen? De boel in balans brengen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En al die andere bommen die al jarenlang op Islamitische landen vallen.
Ik ontken niet dat het een bomaanslag was, we weten alleen nog niet wie er achter zat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er staat anders op RTL Nieuws dat het een bomaanslag was, en meerdere bomauto's zich nog steeds in de stad bevinden. Maar nee, ga het gerust een ongeluk noemen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het een bomaanslag was, we weten alleen nog niet wie er achter zat.
Ik word er kotsmisselijk van als mensen meteen "moslims!" roepen bij zo'n aanslag terwijl er nog he-le-maal niets bekend is over de dader(s).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Wat ik me nou wel afvraag is of je daadwerkelijk zo naïef of politiek correct bent of dat je gewoon hier het heilige boontje moraalridder uit loopt te hangen?
Mijn boze tante Annie theorie klinkt plausibel vindt je niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bel de de politie van Oslo dan even als jij het wel weet
Noem eens andere groepen die dit soort acties ondernemen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word er kotsmisselijk van als mensen meteen "moslims!" roepen bij zo'n aanslag terwijl er nog he-le-maal niets bekend is over de dader(s).
Dat is het algemene profiel van linkse hippies. Tenminste, dat is mijn ervaring hier op Fok.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Wat ik me nou wel afvraag is of je daadwerkelijk zo naïef of politiek correct bent of dat je gewoon hier het heilige boontje moraalridder uit loopt te hangen met een grijns op je gezicht?
Volgens mij was het Elton Johnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word er kotsmisselijk van als mensen meteen "moslims!" roepen bij zo'n aanslag terwijl er nog he-le-maal niets bekend is over de dader(s).
Moet je even naar de WC gaan, is wel zo netjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Exact.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet je even naar de WC gaan, is wel zo netjes.
In dit geval is dat wel even anders. De hele aanslag lijkt er wel op met aangrenzende zekerheid. Dus ja, ik het me wel voorstellen dat VS het nu al durft te stellen.
Lunatics die soms ook hun automatische geweren leegmaaien in winkelcentra bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem eens andere groepen die dit soort acties ondernemen?
Buiten de Basken en de Ieren.
Zelfs de meest radicale linkse kuthippies blazen niet een half stadscentrum op.
Het is dat je het zelf zegt, die gaan persoonlijk de gek uit hangen maar blazen niet met meerdere autobommen het halve centrum op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Lunatics die soms ook hun automatische geweren leegmaaien in winkelcentra bijvoorbeeld?
In Mexico maaien ze hele steden kapot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem eens andere groepen die dit soort acties ondernemen?
Buiten de Basken en de Ieren.
Zelfs de meest radicale linkse kuthippies blazen niet een half stadscentrum op.
Ik kan mij de Amerikaanse bommen op Bagdad nog wel herinneren. Die waren een factor 100000 keer groter dan deze speldeprikjes. Dus nog 99999 te gaan, oog om oog toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik kan me die Noorse raketten op Marrakech nog wel herinneren inderdaad.
Pff Bagdad, met wie is Noorwegen in oorlog dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Mexico maaien ze hele steden kapot.
[..]
Ik kan mij de Amerikaanse bommen op Bagdad nog wel herinneren. Die waren een factor 100000 keer groter dan deze speldeprikjes. Dus nog 99999 te gaan, oog om oog toch?
Wat heeft dat met bom-auto's te maken en het feit dat het normaliter gebruikt wordt door bepaalde groepen? Of ben je zo wanhopig dat je even niet beter kunt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Lunatics die soms ook hun automatische geweren leegmaaien in winkelcentra bijvoorbeeld?
Noorwegen zit/zat in Afghanistan in case you didn't know.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pff Bagdad, met wie is Noorwegen in oorlog dan?
Ja daar regent het ook 99999 Noorse bommen idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noorwegen zit/zat in Afghanistan in case you didn't know.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noorwegen zit/zat in Afghanistan in case you didn't know.
Jij denkt dat de Noren niemand hebben neergeschoten? Exact - ze zitten in een oorlog, dan moet je ook niet gaan huilen. Hoe kut dit natuurlijk ook is. Eerst janken en oog om oog claimen, maar dan ineens terugtrekken en andere dingen gaan beweren. Nee VS....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar regent het ook 99999 Noorse bommen idd.
Ja de Noren schieten inderdaad iedereen overhoop, vandaar ook hun naamsbekendheid als bloeddorstig oorlogszuchtig land.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Noren niemand hebben neergeschoten? Exact - ze zitten in een oorlog, dan moet je ook niet gaan huilen. Hoe kut dit natuurlijk ook is.
Ze hoeven niet iedereen overhoop te schieten, zolang ze schieten zal er ook wraak genomen worden. Of je het daar mee eens bent of niet. Of denk je dat die terroristen eerst gaan afwachten "hmm laat ze eerst maar IEDEREEN overhoop schieten, voordat we actie ondernemen".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja de Noren schieten inderdaad iedereen overhoop, vandaar ook hun naamsbekendheid als bloeddorstig oorlogszuchtig land.
Meid, je bent al net zo gek als diegenen die de aanslag plegen. Maakt niet uit hoe of wat, als het maar knalt en bloed oplevert. Want, vergelding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Noren niemand hebben neergeschoten? Exact - ze zitten in een oorlog, dan moet je ook niet gaan huilen. Hoe kut dit natuurlijk ook is.
Remember the Unabomber?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt, die gaan persoonlijk de gek uit hangen maar blazen niet met meerdere autobommen het halve centrum op.
Man, de Noren zitten daar evenals wij om die bevolking te helpen, wat jammer is als je het mij vraagt want ik had die berggeitneukers van de Taliban gewoon hun gang laten gaan als het aan mij lag. Maar goed, 9/11 moest wel gewraakt worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet iedereen overhoop te schieten, zolang ze schieten zal er ook wraak genomen worden. Of je het daar mee eens bent of niet. Of denk je dat die terroristen eerst gaan afwachten "hmm laat ze eerst maar IEDEREEN overhoop schieten, voordat we actie ondernemen".
Jij hebt het toch ook over Mekka en Marrakech?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja de Noren schieten inderdaad iedereen overhoop, vandaar ook hun naamsbekendheid als bloeddorstig oorlogszuchtig land.
Dus jij loopt nog verder vooruit op de zaken als VS en weet de beweegredenen al.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet iedereen overhoop te schieten, zolang ze schieten zal er ook wraak genomen worden. Of je het daar mee eens bent of niet. Of denk je dat die terroristen eerst gaan afwachten "hmm laat ze eerst maar IEDEREEN overhoop schieten, voordat we actie ondernemen".
Mekka is ook een mooi symbool om in de as te leggen, Marrakech was gewoon een toespeling naar Mutant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij hebt het toch ook over Mekka en Marrakech?
Look who's talkingquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus jij loopt nog verder vooruit op de zaken als VS en weet de beweegredenen al.
Of schiet je maar wat in de ronde met je standaard bagatelliseer modus?
Voor zover mij bekend zijn moslim terroristen over het algemeen niet bepaald pro-Saudi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mekka is ook een mooi symbool om in de as te leggen
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE SAMENLEVING ER IS EEN GOEDE REDEN VOOR DE FOUT LIGT BIJ ONS WIJ ZIJN SCHULDIG.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is nogal kort van geheugen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij hebt het toch ook over Mekka en Marrakech?
Wat kan mij het brommen waar Mekka ligt, de vlag die er wappert betekent niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend zijn moslim terroristen over het algemeen niet bepaald pro-Saudi.
Ehm nee. Eigenlijk beweer je volledig het tegenovergestelde. Maar ik had ook niet anders van je verwacht. Nuance is erg moeilijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE SAMENLEVING ER IS EEN GOEDE REDEN VOOR DE FOUT LIGT BIJ ONS WIJ ZIJN SCHULDIG.
Heb ik het zo goed voor je samengevat?
Nee, ik weet de beweegredenen al. Dit + de publicatie van die cartoons zullen wel aanleiding zijn geweest. Of denk jij dat dit soort mensen voor de lol bommetjes plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus jij loopt nog verder vooruit op de zaken als VS en weet de beweegredenen al.
Of schiet je maar wat in de ronde met je standaard bagatelliseer modus?
Heb je de verlinkste rel-mod ook weer.quote:
Klopt, Enait.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm nee. Eigenlijk beweer je volledig het tegenovergestelde. Maar ik had ook niet anders van je verwacht. Nuance is erg moeilijk.
Welke mensen waren het dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik weet de beweegredenen al. Dit + de publicatie van die cartoons zullen wel aanleiding zijn geweest. Of denk jij dat dit soort mensen voor de lol bommetjes plaatsen.
De grootste publieke Enait-afkraker Enait noemen. Je kent me steeds beter en beter.quote:
Voor terroristen die je sowieso al genoeg haten om zichzelf op te blazen als ze daarbij kans maken jou mee te slepen? Of voor al die anderen die nog geen reden hebben daaraan mee te doen? Het is gewoon een stompzinnige opmerking.quote:
Voor al die anderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voor terroristen die je sowieso al genoeg haten om zichzelf op te blazen als ze daarbij kans maken jou mee te slepen? Of voor al die anderen die nog geen reden hebben daaraan mee te doen? Het is gewoon een stompzinnige opmerking.
Welke mensen als in naam? Of bedoel je type mensen. Ik denk dat het moslim-extremisten zijn die wraak willen nemen voor de participatie van Noorwegen in de oorlog in Afghanistan (en de "bezetting" daarvan) en de "oorlog" die Noorwegen voert tegen de Islam (in hun ogen).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke mensen waren het dan?
Pas op hoor. Remlof hekelt het zomaar aanwijzen van moslims. Maar het kan zijn dat jij er beter mee wegkomt dan de rechtsen bij hem.
OPZOUTEN PALJASquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels 2 doden
http://nos.nl/artikel/258(...)bomaanslag-oslo.html
Jij moet echt wat beter op je smileys gaan letten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels 2 doden
http://nos.nl/artikel/258(...)bomaanslag-oslo.html
Nee, voor moslims.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want Mekka is symbool voor moslimterrorisme?
Nah, het is wel de Efteling voor haatbaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want Mekka is symbool voor moslimterrorisme?
Nou heb je het gedonder. Nu valt remlof over je heen met flauwe opmerking en links gezalf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke mensen als in naam? Of bedoel je type mensen. Ik denk dat het moslim-extremisten zijn die wraak willen nemen voor de participatie van Noorwegen in de oorlog in Afghanistan (en de "bezetting" daarvan) en de "oorlog" die Noorwegen voert tegen de Islam (in hun ogen).
Goedzo, we komen er wel stap voor stap. En wat hebben die te maken met de acties van extremisten?quote:
Die komt vanzelf wel een keer als het zo door blijft gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
Van mijn part gaan we een religieuze oorlog voeren, ik ben 't zat.
Geen idee, is het geheel toeval dat ze de enige mensen op de planeet zijn die deze acties zo geslaagd vinden? Van al die landen waar "we" oorlog mee hadden en hebben zijn Islamieten de enigen die het nodig achten om burgers op te blazen in Westerse steden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goedzo, we komen er wel stap voor stap. En wat hebben die te maken met de acties van extremisten?
Ze staan zelfs te dansen in de straten, daarginds of in hun gastland, als moslims weer een flinke knutselbom hebben laten ontploffen of vliegtuigen in het beton hebben gevlogen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, is het geheel toeval dat ze de enige mensen op de planeet zijn die deze acties zo geslaagd vinden? Van al die landen waar "we" oorlog mee hadden en hebben zijn Islamieten de enigen die het nodig achten om burgers op te blazen in Westerse steden.
WEGWEZEN MAFKLAPPERquote:
Ja ik kan me de massa's Joegoslavische zelfmoordaanslagen in NAVO landen nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel een keer als het zo door blijft gaan.
Werkelijk? Vinden moslims deze acties zo geslaagd? Waar blijkt dat uit? Uit het feit dat er dagelijks moslims sterven die tegen deze extremisten vechten? Zijn die moslims lekker klaar mee, ze geven hun leven voor de veiligheid van andere mensen, vechten oog in oog met extremisten, om vervolgens door een of andere Fokhomo uitgemaakt te worden voor dezelfde extremist als waartegen ze vechten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, is het geheel toeval dat ze de enige mensen op de planeet zijn die deze acties zo geslaagd vinden? Van al die landen waar "we" oorlog mee hadden en hebben zijn Islamieten de enigen die het nodig achten om burgers op te blazen in Westerse steden.
Jij houdt van klokjes heh? Kan je mooi zien dat het tijd is om je harses te houden.quote:
De Polen ook. Heel het centrum van Enschede en Hengelo ligt nog in puin.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik kan me de massa's Joegoslavische zelfmoordaanslagen in NAVO landen nog wel herinneren.
Hebben wij ook gedaan toen we Baghdad bombardeerden, dus zo beschaafd zijn we ook weer niet... o wacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze staan zelfs te dansen in de straten, daarginds of in hun gastland, als moslims weer een flinke knutselbom hebben laten ontploffen of vliegtuigen in het beton hebben gevlogen.
Ze vechten tegen extremistenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkelijk? Vinden moslims deze acties zo geslaagd? Waar blijkt dat uit? Uit het feit dat er dagelijks moslims sterven die tegen deze extremisten vechten? Zijn die moslims lekker klaar mee, ze geven hun leven voor de veiligheid van andere mensen, vechten oog in oog met extremisten, om vervolgens door een of andere Fokhomo uitgemaakt te worden voor dezelfde extremist als waartegen ze vechten.
Doe eens niet zo triest joh. Je weet zelf ook best dat die landen zelf veel zwaarden onder dit soort terrorisme te lijden hebben dan het 'zielige' Westen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze vinden het ook leuk elkaar op te blazen, dat moet ook vermeld worden inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkelijk? Vinden moslims deze acties zo geslaagd? Waar blijkt dat uit? Uit het feit dat er dagelijks moslims sterven die tegen deze extremisten vechten? Zijn die moslims lekker klaar mee, ze geven hun leven voor de veiligheid van andere mensen, vechten oog in oog met extremisten, om vervolgens door een of andere Fokhomo uitgemaakt te worden voor dezelfde extremist als waartegen ze vechten.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij houdt van klokjes heh? Kan je mooi zien dat het tijd is om je harses te houden.
Hele hordes TV-auto's die meereden vanwege leedvermaak. Erg beschaafd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan toen we Baghdad bombardeerden, dus zo beschaafd zijn we ook weer niet... o wacht.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hele hordes TV-auto's die meereden vanwege leedvermaak. Erg beschaafd.
So what?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Da's een goeie vergelijking inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja dat maakt het goed natuurlijk, zolang ze het daar maar zwaarder hebben is een incidentele bomauto in een Westerse stad wel te begrijpen. Het "zielige" Westen moet niet zaniken want de moslims hebben 't al zo moeilijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest joh. Je weet zelf ook best dat die landen zelf veel zwaarden onder dit soort terrorisme te lijden hebben dan het 'zielige' Westen.
Het waren socialisten die de aanslag hebben gepleegd, die gebruiken immers altijd geweld als het ze niet zint.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik zag de beelden en m'n maag draaide zich om. Beesten zijn het.
Gewoon pers inderdaad. Mensen die uiteraard wakker bleven om de prachtige bombardementen te zien op Baghdad. Kom nou, ik ken heel veel van die so-called beschaafde Westerlingetjes die het eigenlijk wel zeer vet vonden. En die doden, 20 x 9/11, kon ze echt geen ruk schelen. Waren toch maar Arabieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what?
Dat is gewoon onze pers, het is niet zo dat ze bij 9/11 ook niks hebben uitgezonden.
Moh, ik zie jou hier regelmatig juichen als er weer wat gebeurd richting moslims. En je laat ook geregeld blijken dat je vindt dat moslims en zwarten anders behandelt dienen te worden. Maar dat is vast anders want gedaan door een blanke en dus oke.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan toen we Baghdad bombardeerden, dus zo beschaafd zijn we ook weer niet... o wacht.
Wut?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest joh. Je weet zelf ook best dat die landen zelf veel zwaarden onder dit soort terrorisme te lijden hebben dan het 'zielige' Westen.
Dan zou ik maar eens nieuwe mensen gaan leren kennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon pers inderdaad. Mensen die uiteraard wakker bleven om de prachtige bombardementen te zien op Baghdad. Kom nou, ik ken heel veel van die so-called beschaafde Westerlingetjes die het eigenlijk wel zeer vet vonden. En die doden, 20 x 9/11, kon ze echt geen ruk schelen. Waren toch maar Arabieren.
We hebben ook wat in te halen aangezien we flink achterlopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moh, ik zie jou hier regelmatig juichen als er weer wat gebeurd richting moslims.
Ja tuurlijk, half Nederland zat met de drinkpet op met popcorn voor de TV met luciferstokjes tussen de oogleden, zo geweldig. De Superbowl finale in Amerika is er niks bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon pers inderdaad. Mensen die uiteraard wakker bleven om de prachtige bombardementen te zien op Baghdad. Kom nou, ik ken heel veel van die so-called beschaafde Westerlingetjes die het eigenlijk wel zeer vet vonden. En die doden, 20 x 9/11, kon ze echt geen ruk schelen. Waren toch maar Arabieren.
En dit pluk je uiteraard weer uit de lucht, maar zo kennen we je weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moh, ik zie jou hier regelmatig juichen als er weer wat gebeurd richting moslims. En je laat ook geregeld blijken dat je vindt dat moslims en zwarten anders behandelt dienen te worden. Maar dat is vast anders want gedaan door een blanke en dus oke.
Volgens mij valt dat best heel erg mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We hebben ook wat in te halen aangezien we flink achterlopen.
Wat kunnen wij beter?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst..
Wij kunnen het gewoon beter.
De halve Islamitische wereld zat te juigen tijdens 9/11. Grow up, de argumenten die je zelf gebruikt, daar lul je jezelf ook mee onder de tafel. Het gejuig in een gedeelte van Palestina of een achterlijk land als Iran boo fucking whoo..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, half Nederland zat met de drinkpet op met popcorn voor de TV met luciferstokjes tussen de oogleden, zo geweldig. De Superbowl finale in Amerika is er niks bij.
Alsof daar 100% inzet getoond wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat kunnen wij beter?
Maandenlang Libië bombarderen maar alsnog niets klaarspelen?
Bij de volgende aanslag op moslims in een moslim land zou je een buurtfeest kunnen geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best heel erg mee.
Nog altijd meer dan de so called "euforie" tijdens het bombarderen van Irak waar jij zo op hamert.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De halve Islamitische wereld zat te juigen tijdens 9/11. Grow up, de argumenten die je zelf gebruikt, daar lul je jezelf ook mee onder de tafel. Het gejuig in een gedeelte van Palestina of een achterlijk land als Iran boo fucking whoo..
Uiteraard niet. Het is alleen goed om in je achterhoofd te houden als je zo hypocriet gaat lopen doen wanneer er een keer zoiets plaatsvindt in het Westen. Aan de ene kant schreeuw je hoe vreselijk erg dit is, en in dezelfde adem veroordeel je al die mensen die hier dagelijks mee te maken hebben tot dezelfde stronthoop als degenen die dergelijke acties uitvoeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat maakt het goed natuurlijk, zolang ze het daar maar zwaarder hebben is een incidentele bomauto in een Westerse stad wel te begrijpen.
Dan bent u de jaren 70 vergeten, toen Duitse communistische rebellen lustig allemaal bommen in West-Duitsland plaatsten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
Hippies vermoorden mensen persoonlijk of gooien met verf, maar blazen niet het halve centrum op met autobommen.
Nee, ik weiger moslimterrorisme te relativeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het is alleen goed om in je achterhoofd te houden als je zo hypocriet gaat lopen doen wanneer er een keer zoiets plaatsvindt in het Westen. Aan de ene kant schreeuw je hoe vreselijk erg dit is, en in dezelfde adem veroordeel je al die mensen die hier dagelijks mee te maken hebben tot dezelfde stronthoop als degenen die dergelijke acties uitvoeren.
Dat is gewoon een beetje dom.
Dat blijkt helemaal nergens uit. Culturele verschillen zorgen ervoor dat mensen in Islamitische landen nogal snel naar buiten rennen bij "euforische gebeurtenissen". In Nederland zijn we euforisch achter de TV.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan de so called "euforie" tijdens het bombarderen van Irak waar jij zo op hamert.
Ik bespeur iets van blinde haat bij je. En dat is altijd een slechte raadgever.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik weiger moslimterrorisme te relativeren.
Klopt. Het waren er zelfs meer dan de helft. Zelfs de moslims in westerse landen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De halve Islamitische wereld zat te juigen tijdens 9/11. Grow up, de argumenten die je zelf gebruikt, daar lul je jezelf ook mee onder de tafel. Het gejuig in een gedeelte van Palestina of een achterlijk land als Iran boo fucking whoo..
Ik ben blij dat jij een steekproef gehouden hebt dan, maar kan me niet herinneren dat er een Marokkaan voor m'n deur stond in 2003 die m'n mening vroeg over Irak.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat blijkt helemaal nergens uit. Culturele verschillen zorgen ervoor dat mensen in Islamitische landen nogal snel naar buiten rennen bij "euforische gebeurtenissen". In Nederland zijn we euforisch achter de TV.
Goh, je meent het?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bespeur iets van blinde haat bij je.
Ik kan mij ook niet herinneren dat er een Voorschrift voor mijn deur stond om te vragen wat ik van de aanslagen vond.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij een steekproef gehouden hebt dan, maar kan me niet herinneren dat er een Marokkaan voor m'n deur stond in 2003 die m'n mening vroeg over Irak.
Dat heeft niets met relativeren te maken hoor. Dat is gewoon normaal nadenken voor je begint te schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik weiger moslimterrorisme te relativeren.
Nah. Valt wel mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bespeur iets van blinde haat bij je. En dat is altijd een slechte raadgever.
Was toch ook niet nodig, enkel wat idioten in Palestina en Iran toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet herinneren dat er een Voorschrift voor mijn deur vond om te vragen wat ik van de aanslagen vond.
Volgens ene heer Voorschrift op het internet niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was toch ook niet nodig, enkel wat idioten in Palestina en Iran toch?
Koos zou je nu een sociopaat noemen die erop zit te kicken dat er een burgeroorlog uitbreekt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel een keer als het zo door blijft gaan.
Ja het geeft aan dat ik weinig waarde hecht aan jouw mening over raadgeving.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het feit dat je de rest van m'n post niet quote zegt al genoeg
Volgens de feiten ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens ene heer Voorschrift op het internet niet.
Wie neemt Koos nou serieus? Kom op...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos zou je nu een sociopaat noemen die erop zit te kicken dat er een burgeroorlog uitbreekt.
Die roesten net zo hard aan mijn reet als ze dat doen aan jouw reet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens de feiten ook niet.
Maar die roesten toch aan je reet, nietwaar?
Simpel, een stel haatbaarden (the usual suspects) hebben weer eens dingen lopen opblazen en mensen lopen vermoorden om hun gekrenkte trots dat ze zelf een kutleven hebben en het Westen het wel opneemt voor die zielige halve zolen van burgers in hun zandbak land.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed... het zou ook wel eens fijn zijn als we het gewoon een keer konden hebben over wat er precies gebeurd is, en hoe kut dat is, zonder al dat gezeik er omheen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed... het zou ook wel eens fijn zijn als we het gewoon een keer konden hebben over wat er precies gebeurd is, en hoe kut dat is, zonder al dat gezeik er omheen.
Doen ze niet bij mij. Dus je hebt een vreemd probleem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die roesten net zo hard aan mijn reet als ze dat doen aan jouw reet.
Getuige je reacties in dit topic, is je reet inderdaad doorgeroest. Dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doen ze niet bij mij. Dus je hebt een vreemd probleem.
Simpel, een stel linkse terroristen (the usual suspects) hebben weer eens dingen lopen opblazen en mensen lopen vermoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef kLowJow het volgende:
Ik zit nog te dubben van wie het een kloon is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou even een stevig woordje met hem wisselen.
Heb je zoveel vijanden gemaakt dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zit nog te dubben van wie het een kloon is.
Gossie, daar heb ik niet van terug zeg. Zit helemaal klem geluld nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Getuige je reacties in dit topic, is je reet inderdaad doorgeroest. Dat kan kloppen.
Mooi zo. Dat was ook de bedoeling. Hoe beviel je time-out trouwens?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gossie, daar heb ik niet van terug zeg. Zit helemaal klem geluld nu.
Vooral de natuurkundige kant van zo'n explosie en z'n effect op de omliggende gebouwen trekt mijn interesse.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef kLowJow het volgende:
En dat ze het gebouw van de Noorse 'PvdA' gemist hebben. Dan moeten het wel buitenmoslimlanders zijn uit verweggestan die de Noren haten vanwege hun vrijheden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral de natuurkundige kant van zo'n explosie en z'n effect op de omliggende gebouwen trekt mijn interesse.
http://www.bnr.nl/incomin(...)es-meer-bommen-videoquote:De politie vermoedt dat er nog meer bommen in de hoofdstad liggen.
De mannen - een Oeigoerse uit China, een Irakees en een Oezbeekse - hebben naar verluidt banden met al-Qaeda te hebben en worden gekoppeld aan bomaanslagen in de VS en Groot-Brittannië.
quote:(AP) Eyewitnesses told the AP that a man dressed as a police officer has fired several shots at Utøya in Buskerud.
AP spoke with one of those who were on Utøya where blasting a AUF event with over 700 people. - Competent legitimate himself as a policeman when he was transported to the island. He stated that this was a routine check in connection with the terrorist attack in Oslo, says the eyewitness to the AP. - Suddenly, we heard lots of shooting. People had to run and hide. We have been told to get off the island. AP knows that the police in Oslo have been informed about the incident on Utøya. - We now have reports of a serious situation there - a critical situation on Utøya, says Jens Stoltenberg to TV 2 The police are now on site and sealed off the area.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bespeur iets van blinde haat bij je. En dat is altijd een slechte raadgever.
quote:Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering
Darth Vader. En daar kun je natuurlijk onmogelijk gelukkig mee zijn.quote:
Ik had je toch meer als een Empire-man ingeschat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Darth Vader. En daar kun je natuurlijk onmogelijk gelukkig mee zijn.
Leuk meisje, die blonde. Daar neem ik die kleine tieten voor op de koop toe.quote:
Ja, dat was vet.quote:
o.a. VPRO gaat sowieso slecht om met z'n mensen. Bromet kon ook opeens opzouten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Voor dat Hitler-gebeuren is hij toch ontslagen?
Teh b0mb.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Tem het volgende:
Best een flinke explosie in Noorwegen zo te zien.
En een man verkleed als politieagent die wild is gaan schieten met een Glock op een 500x500 eilandje met 600 kids.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Tem het volgende:
Best een flinke explosie in Noorwegen zo te zien.
Gestoordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En een man verkleed als politieagent die wild is gaan schieten met een Glock op een 500x500 eilandje met 600 kids.
Via fora ed. heb ik gelezen dat er iig. een zwik schoten gelost zijn, maar daar de meestte gevlucht zijn, via het water.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gestoord![]()
Is daar al iets meer over bekend trouwens?
Waarom ben je nu bang dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Monidique het volgende:
Sinds 9/11 ben ik niet meer zo bang geweest.
De schutter is al opgepakt volgens een persbabbeltje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef remlof het volgende:
Maar ze hebben dus de volgende generatie Noorse sociaaldemocratische parlementsleden gedecimeerd?
Ik koop geen Noren meer voorlopig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Monidique het volgende:
Sinds 9/11 ben ik niet meer zo bang geweest.
Vastwel, de Scandinaviers zijn kampioen xenofoob.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn er überhaupt wel rechtse politici in Noorwegen?
bron?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De schutter is al opgepakt volgens een persbabbeltje.
Wil je me vrolijk maken na zo'n vervelend schietincidentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef remlof het volgende:
Maar ze hebben dus de volgende generatie Noorse sociaaldemocratische parlementsleden gedecimeerd?
Dat doet me denken aan het Mekka van het noorden, Malmö:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vastwel, de Scandinaviers zijn kampioen xenofoob.
Als er meer vrij wapenbezit was geweest hadden die kinderen tenminste kunnen terugschieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wil je me vrolijk maken na zo'n vervelend schietincident?
Sorry, ik ben die taal niet machtigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7723132
http://translate.google.c(...)%2Fnorge%2F1.7723132quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben die taal niet machtig
Ik heb geen andere bron, maar het zegt dat ze iemand aan hebben gehouden en dat er sprake was van meerdere wapens. Een handwapen en een automatisch wapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben die taal niet machtig
quote:Een verslaggever van NRK ter plekke meldt dat de schutter op Utøya een Noors uiterlijk zou hebben. Het zou gaan om een grote, blonde man. www.nrk.no
quote:Ooggetuigen zouden tegenover de publieke omroep NRK hebben gezegd dat er op Utøya vijf doden zijn gevallen. Een politiewoordvoerder kan dat bericht tegenover NRK niet bevestigen. De schutter zou wild om zich heen hebben geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |