Tsja, ik wil in september ook nog op vakantie, maar die is nog niet gepland.. Dus het kan zomaar zijn dat ik er ook niet bij kan zijn (sta niet voor niks bij de misschienersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog steeds een waardeloze datum, de 24ste.
quote:
En een waardeloze locatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog steeds een waardeloze datum, de 24ste.
Nee, een geweldige locatie voor een POL(!)meetquote:
Jij woonde toch in Den Haag? Kunnen we een bakkie komen doen bij jou thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een geweldige locatie voor een POL(!)meet![]()
Dan zou je de locatie ineens wel top vinden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Den Haag? Kunnen we een bakkie komen doen bij jou thuis.
Meet'n'greet met Koos en katten aaien bij Whisk.
Nee. Den Haag is 2 uur reizen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou je de locatie ineens wel top vinden?
En hoe lang reizen is Utrecht of Amsterdam (wat KV wil!) dan?quote:
1 uur / 1,5 uur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe lang reizen is Utrecht of Amsterdam (wat KV wil!) dan?
Waar woon je dan?quote:
Havana aan de Waal.quote:
En dat is?quote:
Woeerom?quote:
Dat Utrecht korter reizen zou zijn verwachtte ik wel, maar ik dacht dat A'dam net zo lang zou zijnquote:
Nijmegenquote:
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.quote:
Ach, is toch leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.
Treinen vanuit Harderwijk en omgeving is leuk. Laatste keer dat ik daar ergens op een station zat te wachten werd ik door een gristen aangesproken omdat ik een wetenschappelijk artikel aan het lezen was. Wetenschap was ook maar een geloof en het woord des heeres was er voor iedereenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Den Haag een kuteind reizen is. En ik heb geen zin om met mn blauwe kop twee uur lang un de trein te zitten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Treinen vanuit Harderwijk en omgeving is leuk. Laatste keer dat ik daar ergens op een station zat te wachten werd ik door een gristen aangesproken omdat ik een wetenschappelijk artikel aan het lezen was. Wetenschap was ook maar een geloof en het woord des heeres was er voor iedereen
Ik kan toch nietquote:
Pffquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul ben je, waarschijnlijk ga ik voor mijn reactie een ban krijgen.
What? Is het niet goed dat ik in naam van de Duitse Wehrmacht allerlei dingen in Nederland vorder?quote:
De fuckquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
Nondejuuuu, dikke aanslag in Noorwegen!
http://www.bnr.nl/incomin(...)r-premier-noorwegen1
Vind het een beetje onzinnig om daar een ban voor te gevenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
What? Is het niet goed dat ik in naam van de Duitse Wehrmacht allerlei dingen in Nederland vorder?
Het hoeft geen aanslag te zijn als er iets ontploft maar dit ziet er niet ok uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
Nondejuuuu, dikke aanslag in Noorwegen!
http://www.bnr.nl/incomin(...)r-premier-noorwegen1
Zal ook wel niet gebeuren. Je zal wel genote worden en bij herhaling komt er misschien een ban.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind het een beetje onzinnig om daar een ban voor te geven
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het is een interessanter idee als de Noorse regering d.m.v. een false flag operatie een dictatuur wil uitroepen en vervolgens het kapitaalzwakke Europa gaat veroveren door hun lekkere dochters hierheen te sturen om onze troepen te verleiden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hoeft geen aanslag te zijn als er iets ontploft maar dit ziet er niet ok uit.
Ik kreeg nooit notes, behalve 1 keer van jouw, toen kreeg ik er meteen 5 stuks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zal ook wel niet gebeuren. Je zal wel genote worden en bij herhaling komt er misschien een ban.
fokthesystem?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het is een interessanter idee als de Noorse regering d.m.v. een false flag operatie een dictatuur wil uitroepen en vervolgens het kapitaalzwakke Europa gaat veroveren door hun lekkere dochters hierheen te sturen om onze troepen te verleiden.
Van je 7 zijn er maar 3 van mijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit notes, behalve 1 keer van jouw, toen kreeg ik er meteen 5 stuks.
Ik wel, hij brengt iedereen in volslagen verwarring en dan is de rest een eitje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, als ik Europa zou veroveren dan zou ik geen gebruik maken van FTS.
De meeste Noorse online kranten hebben het over meerdere explosies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hoeft geen aanslag te zijn als er iets ontploft maar dit ziet er niet ok uit.
Twee explosies om precies te zijn (CNN).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste Noorse online kranten hebben het over meerdere explosies.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |