Marktwerking, er zijn blijkbaar mensen die het ervoor over hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Max 160 euro en dat dan ook echt doen. Graaiers
.
Lekker uitrusten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie echt zo'n hekel aan werken? Ik vind weekend leuk natuurlijk, maar ga net zo graag naar mijn werk toe.
Lolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Marktwerking, er zijn blijkbaar mensen die het ervoor over hebben.
Originele TT![]()
[Gezond Slank] #1426: ja hoi
[Gezond Slank] #1423: Hé, hoi!
Slank # 1271 - ja euh, hoi! *)
Slank #886 - ehh ja kut!
Nee hoor, maar heb gewoon zin in 't weekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie echt zo'n hekel aan werken? Ik vind weekend leuk natuurlijk, maar ga net zo graag naar mijn werk toe.
Nee. Heb niet het gevoel dat het ook maar iets doet eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:26 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Heb je het idee dat je er baat bij hebt?
Dat doe ik op mijn werkquote:
Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee ja en toe aan ontspanning.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmmm, ik moet toch boodschappen doen, dus misschien neem ik dat wel mee. Ik heb nootjes liggen, maar daar moet ik tegen 5 uur niet aan denken raar genoeg. Misschien dat chips beter werkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
He co, waar is je zakje chips gebleven als T? Volgens mij kan je wel een extraatje gebruiken.
Ja ik wist het. Heeft vooral te maken met de inflatie die daar razendsnel gaat geloof ik. Heb er weleens wat over gelezen en heb toen besloten dat ik er mee wilde doorgaan, want de argumenten sneden wel hout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:34 schreef Blurred86 het volgende:
he co, wist jij dat ze bij kiva rentepercentages van >25% rekenen? Ik dacht altijd dat het juist een van hun speerpunten was om niet schandalig hoge percentages te rekenen.. (en heb het nooit echt uitgezocht zelf) twijfel nu een beetje of ik er nog mee door wil gaan?
hm, ja ik moet het ook eens uitzoeken hoe dat nou werkt en zit allemaal.. straks als ik vakantie heb maar eens kijken!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik wist het. Heeft vooral te maken met de inflatie die daar razendsnel gaat geloof ik. Heb er weleens wat over gelezen en heb toen besloten dat ik er mee wilde doorgaan, want de argumenten sneden wel hout.
Had er iets van 4jr geleden een artikel over gelezen dat het dikke oplichterij voor die mensen was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Kiva FOK-team #10 Op naar de $135.000!
Nee hoor, geen oplichterij. Zal heus weleens iets raars gebeuren, maar op zich steekt het wel goed in elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had er iets van 4jr geleden een artikel over gelezen dat het dikke oplichterij voor die mensen was.
Wow, wat voor pil was dat dan Co? Klinkt namelijk niet helemaal vertrouwd...
Zin in AH-sushi? Is geloof ik in de bonus deze week. *visje voert*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, ik moet toch boodschappen doen, dus misschien neem ik dat wel mee. Ik heb nootjes liggen, maar daar moet ik tegen 5 uur niet aan denken raar genoeg. Misschien dat chips beter werkt.
Ik wilde maar dat het wat beter verdeeld was, dus dat ik normaal wat minder trek had en nu wat meer. Op zich is het wel handiger om niet altijd zin te hebben in eten namelijk.
Kloptquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin in AH-sushi? Is geloof ik in de bonus deze week. *visje voert*
Oh nou wie weet. De meeste bakjes vind ik niet heel lekker, maar die met zalm, tonijn, garnaal en dan nog zo'n sesamding en 2 met komkommer vind ik wel te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin in AH-sushi? Is geloof ik in de bonus deze week. *visje voert*
Vriendin van me heeft ook zoiets gehad, was niet leuk. Ben er toen naartoe gefietst en heb de nacht naast haar in een slaapzak op de harde vloer doorgebracht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:44 schreef conleche het volgende:
Ik had vannacht iets engs. Toen ik om 3 uur nog niet sliep heb ik een slaappil genomen. (Ooit gekregen van de HA voor in het vliegtuig, van die inslaapdingen) Maar na 10 minuten lag ik me ook ontzettend boos te maken om iets. En dat ging tegen elkaar inwerken. En dat voelde echt heel naar. Dat je gedachten dan niet meer kloppen en helder zijn en ik raakte er een beetje van in paniek. Dat hielp niet met slapen. Toch moet de slaappil hebben gewonnen, want ik kan me niet herinneren eerst weer onboos te zijn geweest.
Dat zeg ik ook al tijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Sushi. Maar die van de AH vind ik zo-zo. Wil het zelf eens gaan maken als ik weer een weekend thuis ben.
Het verslavingsgen mis ik geloof ik. Ik heb best weleens drugs gebruikt en nog weleens, maar heb nooit de neiging om dat dan de volgende dag weer te willen. En bij de wodka ook; het is zelden dat ik er meer dan 1 neem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft ook zoiets gehad, was niet leuk. Ben er toen naartoe gefietst en heb de nacht naast haar in een slaapzak op de harde vloer doorgebracht.
Zepammetjes staan erom bekend dat je er makkelijk verslaafd aan raakt, vooral bij vrouwen is het een veelvoorkomende verslaving. Niet dat ik me daar bij jou zorgen om maak, gewoon ff ter info.
Coco als je nog meer onkruid wil wieden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: spiegelei (x2), plakje ham, boterham
T: meloen
L: soep + boterham met pindakaas en/of makreel
D: zelfgemaakte pizza
T: nog geen idee
S: starten met de sit ups, onkruid wieden, poetsen
Goedemorgen trouwens
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al tijdenvolgende week gewoon op het menu zetten maar en vis halen.
Hmmm, nog even nagelezen maar ik vind een aantal, door studies onderbouwde, artikelen hoe het krom in elkaar steekt. Het meest prominente tegengeluid komt van mensen die zelf microkredieten verstrekken zonder enige onderbouwing.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, geen oplichterij. Zal heus weleens iets raars gebeuren, maar op zich steekt het wel goed in elkaar.
Temazepam 10 pch staat er achterop en ik heb het weleens eerder genomen en toen was er geen centje pijn. Maar voortaan alleen maar doen als ik niet lig te malen denk ik. Nou ja, voortaan......ik heb er nog maar 1.
Oh noes, ik moet zelf het onkruid van ongeveer een ruim jaar gaan wiedenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Coco als je nog meer onkruid wil wieden?
Net lijstje
MWAHquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Kom ik net de naam Tarkan denken, heb ik de hele tijd dat stomme liedje in m'n hoofd
Drink je dat elke dag, wodka?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:29 schreef conleche het volgende:
Planning:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: geroosterde boterham met camembert. Of 2.
S: stepshape/interval
T: glas cranberrysap
T: wodka
D: weet niet. Even besluiten of ik buiten de deur eet. Zoniet dan iets van witlof met ham en kaas uit de oven
Dank je voor de herinnering. Had al een vitaminepil genomen, maar ga toch nog even op zoek naar de visoliecapsulesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
Moet me weer eens verdiepen in hersenstofwisseling en neuro-transmitters. Dat hangt ook allemaal samen met gemoedstoestand en slapen.
GABA, serotonine, dopamine. Om dat goed aan te maken heb je bepaalde B-vitamines nodig, magnesium en aminozuren (Tryptofaan, glutamine). Visolie verhoogt ook het serotoninegehalte.
Als je tijd over hebt zeker een aanrader om even te googelen. Allemaal machtig interessant en de boodschap is natuurlijk dat je gezond moet eten om lekker in je vel te zitten
Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je voor de herinnering. Had al een vitaminepil genomen, maar ga toch nog even op zoek naar de visoliecapsulesMijn blij is nog spoorloos, al ligt dat volgens mij eerder aan het feit dat ik op het moment door anderen geleefd wordt dan aan de stofjes in mijn lichaam.
Nee. Die eet ik lekker zelf op. Als ik zo'n mini-doosje heb gehad voelt het net zo alsof ik een grote bak ijs of een hele chocoladereep heb gegeten. Dus op dit soort momenten, als ik zin heb in iets lekkers, neem ik gewoon smarties.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.
Psychologische effect van verwennerij moet je natuurlijk niet vergetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.
Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
Oh V1Z ik wil mijn benen een beetje trainen (die 2 kwabjes aan binnenzijde bovenbeen).
Zonder dat de boel breder wordt maar juist strakker.
Tips? (thuistips voor nu en voor vanaf sept sportschool)
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai vanaf de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Haaaai vanaf de wcHoezee voor mobiel internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
QFTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van.
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?![]()
Wel spoileren voor de sensitiefjes onder ons..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?
Nee, eerlijk gezegd is dit gewoon een standaard load. De totale omvang is echter wel fascinerend. Pm?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?
Haaaai vanaf de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
I imaginedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi, ik ben heul netjes heur. Niks geen smerige (of granzige) details
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace...[ afbeelding ] - J. Lennon
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace...[ afbeelding ] - J. Lennon
Ik durfde niet te hopen, maar:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik durfde niet te hopen, maar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik durfde niet te hopen, maar:
[ afbeelding ]
Je kan er ook een grote plak van makenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe lang zet jij ze normaalgesproken in de oven? Ik had een recept gevonden en ze een uur in de oven (125 graden) gedaan, maar toen waren ze van binnen nog helemaal nattig. En langer leek me wat overdreven.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In combinatie met m'n signature begint dit best een schijttopic te worden
Dit in combi met de rest van de posts op deze pagina =quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan er ook een grote plak van maken
Ik quote m'n eigen kwaliteitspost nog eens voor 'ie bedolven raakt onder de.. nou ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
Nu we het toch over poo hebben...
Het moet zinken, niet erg stinken, enigszins stevige consistentie hebben en als het goed is heb je heel weinig wc-papier nodig (slijmlaagje).
Voldoet het niet aan bovenstaande eisen, dan werkt je spijsvertering niet optimaal en kun je overwegen anders te gaan eten en beter voor jezelf en darmen te zorgen.
Edit: hij was ook wel te slecht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn niveau opgraven
Was toch een Engels programma? waarin 2 deelnemers een week elkaars eetpatroon overnamen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Wie was die vrouw ook al weer die in zo'n afvalprogramma altijd de poep van de deelnemers onder de loep nam?
Dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik! Feli! Wat fijn zeg! Wanneer ga je beginnen?
Ik heb er ook schijt genoeg van inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:12 schreef Probability het volgende:
Een grapje is leuk, maar dit gaat te lang door..
Euhm ik denk het! Ik denk altijd maar: als ik het mooi vind, en het is niet te high maintenance, laat ik het staanquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook even een-momentje, heb net een uurtje gefietst met de virtuele spinning les en ik stond daarna helemaal te trillen, maar heb het volgehouden!
Niet zoveel bijgedraaid als normaal, dat niet, maar toch he
.
Dara Ó Briainquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, nu weet ik het weer! Gillian McKeith. Die heks.
En in de buurt gaan wonen geen optie? DH-H'sum is nog best ver, toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik moet trouwens wel zelf bijdragen aan de reiskosten. Vanavond maar eens uitzoeken hoe dat het goedkoopst kan (maandtrajectkaart is volgens mij duurder dan losse kaartjes).
1 uur met de trein. En nou nee, voorlopig niet. Ik ga eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna kan ik altijd nog wel naar Amersfoort verhuizen, is weer een stuk dichterbij. En ik wil niet bij M wegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En in de buurt gaan wonen geen optie? DH-H'sum is nog best ver, toch?
kortingskaart en dan kan je de terugweg met 40% korting doen... (Geen idee of je dan goedkoper uit bent dan een maandtrajectkaart).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik moet trouwens wel zelf bijdragen aan de reiskosten. Vanavond maar eens uitzoeken hoe dat het goedkoopst kan (maandtrajectkaart is volgens mij duurder dan losse kaartjes).
zouden er veel mensen zijn met een BMI boven de 30 die beweren ze niet te dik zijn door te veel eten dan?quote:Minimaal 90 procent van alle mensen met een BMI van 30 of meer is
obees omdat ze te veel eten. Dat te veel eten verandert de hersenen
trouwens op precies dezelfde manier als herhaald drugsgebruik....
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat denk ik wel, HPKW. Ik hoor mensen zo vaak zeggen "ik heb een trage stofwisseling", "er klopt gewoon iets niet met mijn spijsvertering", "ik hoef er maar naar te kijken of ik word al dik". Eigenlijk hoor ik maar zelden mensen toegeven dat ze teveel of niet goed eten en daarom te dik zijn.
Die bekentenissen komen pas als mensen een paar kilo zijn afgevallen, heb ik gemerkt. Ik ken zo iemand, ze is nu redelijk slank en dat komt doordat ze veel te weinig eet en beweegt. Ze heeft ook periodes dat ze heel veel en ongezond eet en weer veel aan komt (dat geeft ze pas toe als ze weer slank is).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat denk ik wel, HPKW. Ik hoor mensen zo vaak zeggen "ik heb een trage stofwisseling", "er klopt gewoon iets niet met mijn spijsvertering", "ik hoef er maar naar te kijken of ik word al dik". Eigenlijk hoor ik maar zelden mensen toegeven dat ze teveel of niet goed eten en daarom te dik zijn.
Hoe lang ervoor gegeten en wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog even hardgelopen. Gaat toch een stuk beter direct na het opstaan op een nuchtere maag.
1,5 uur ervoor. Een perzik en de rest van mijn lijstje tot de perzik. Dus smartiesquote:
Hier precies hetzelfde... Ik ga nieuwe halen nu, schoenen dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog even hardgelopen. Gaat toch een stuk beter direct na het opstaan op een nuchtere maag.
Raar... Maar ja, pap in de benen kan aan van alles liggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1,5 uur ervoor. Een perzik en de rest van mijn lijstje tot de perzik. Dus smartiesen yoghurt met muesli (yoghurt om 7 uur). Ik had ook geen last van mijn maag ofzo, maar eerder van pap in de benen.
Daar kan ik heul niet op lopenquote:
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt danquote:
Dan had Duvel iets uit te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt dan.
Op de hoogte brengen van het kraakverbodquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:22 schreef conleche het volgende:
Ik heb een babyvogeltje in mijn huis en nu weet ik niet hoe ik hem eruit krijg.
Voor een vogeltje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dierenambulance bellen, die weten er wel raad mee
Theedoek.......mmmm..........proberen waard, net probeerde ik het met mijn handen, maar toen was het ineens een speenvarken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor een vogeltje?
Theedoek eroverheen gooien, voorzichtig oppakken (theedoek er omheen houden), naar buiten brengen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Theedoek.......mmmm..........proberen waard, net probeerde ik het met mijn handen, maar toen was het ineens een speenvarken.
chilipeper, knof, sjalotje, limoen, zout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil guacemole maken, heb een tomaat en een avoocado. Wat heb ik nog meer nodig?
Toen ik thuiskwam zat Koek er gewoon naast te kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
Deur open zetten en Koek er achteraan sturen?
Ik pureer meestal de avocdo met knoflook, creme fraiche of sour creme en een drupje tabasco.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil guacemole maken, heb een tomaat en een avoocado. Wat heb ik nog meer nodig?
Het blote oog ziet anders wel dat je een regeltje hebt toegevoegd aan je oorspronkelijke post.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie geen editberichtje hoor?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt dan.
Die heb ik een keer gegeten en wat een maf spul is dat! Het smaakt niet eens naar avocado!quote:
Omdat het er nauwelijk in zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gegeten en wat een maf spul is dat! Het smaakt niet eens naar avocado!
de cruesli hebben we zat. Maar de yoghurt ging ineens hard, want vriendlief was ziek haha. dus gisteren avond het laatste bodempje op haha. Koop meestal 2-3 pakken in de week.quote:
Mensen in het OV zijn raar of student...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks ook weinig tijd om te ontbijten, dus ik moet ook even een handige ontbijtoplossing verzinnen, iemand tips? (geen brood, dat lukt niet 's morgens). Sowieso de ontbijtshakes van Aurum en verder? Kan ik Griekse yoghurt met aardbeien meenemen in de trein of is dat raar?.
Dan doe ik gewoon yoghurt. Wel even voor een goed af te sluiten bakje zorgen danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mensen in het OV zijn raar of student...
Meloen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks ook weinig tijd om te ontbijten, dus ik moet ook even een handige ontbijtoplossing verzinnen, iemand tips? (geen brood, dat lukt niet 's morgens). Sowieso de ontbijtshakes van Aurum en verder? Kan ik Griekse yoghurt met aardbeien meenemen in de trein of is dat raar?.
Hardlopen kan ik niet helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
Binnenkant bovenbenen:
- hardlopen
- met je been opzij omhoog en schuin naar voor het andere been langs.
Eventueel met zo"n elastiek, maar het geheim zit in de kleine beweging en het groot aantal herhalingen (ieder been 30x tweemaal daags)
Lief !!!!quote:
Ik denk niet dat je muesli lang in yoghurt moet laten zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ontbijt gewoon altijd op kantoor. Gewoon yoghurt met muesli.
Maar als je zo lang in de trein zit, dan kun je dat natuurlijk ook gewoon in de trein eten.
Appie verkoopt bakjes yoghurt met muesli apart in het deksel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je muesli lang in yoghurt moet laten zitten.
Die zijn goed te doen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Appie verkoopt bakjes yoghurt met muesli apart in het deksel.
/reclame
Ja, lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn goed te doen iddMaar wel duur in verhouding.
Zomerreces dus weinig perikelen at the moment op dat gebied. Voor de rest nog even de trieste gebeurtenis(sen) van de afgelopen week aan het verwerken. Komt goed, thanks for asking!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hey ihfc! Hoe is het met jou? En je baanzoekperikelen?.
Je kan ook bakjes kopen waar je zelf yoghurt in kunt doen, met daarbij een extra bakje waar je zelf muesli in kan doen. Goedkoper en gezonder. Ik ga eens even googelen of ik er een kan vinden. Heb er zelf twee meegenomen uit Amerika. Erg handig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Appie verkoopt bakjes yoghurt met muesli apart in het deksel.
/reclame
Hangt een beetje van de andere opties af. Bosbessen zijn goed voor de suikerhuishouding. *stickertje plakt*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nu 2 perziken en een bakje bosbessen op. Oja, en een verse vijg. Nog een appel nemen is misschien niet zo'n goed plan he?
Ik heb twee wortels + een bakje zaziki genomen. Het smaakt me alleen niet. De zaziki van de Lidl is veel beter dan die van de Aldi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de andere opties af. Bosbessen zijn goed voor de suikerhuishouding. *stickertje plakt*
Huh? Welke Slankie dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, geen tijd om te genieten, op naar koffie - en naar ik vernomen heb ook iets lekkers voor daarbij - bij een Slankie![]()
.
Je omschrijft precies mijn methode!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef MarMar het volgende:
muesli lang in yoghurt lijkt me niet fijn nee, maar je kan het altijd ff apart meenemen in een boterhamzakje en er pas bijdoen als je gaat ontbijten
Ik dacht eerst aan Henk, want die maakt goddelijke brownies, maar ik geloof niet dat die het is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat wij nu gaan raden bij wie XM op de koffie is?.
Mijn gok: _Aurum_.
Die is nog niet thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat wij nu gaan raden bij wie XM op de koffie is?.
Mijn gok: _Aurum_.
Jij dan?quote:
Dacht ik al, maar ik zou anders niet weten wie het is... Ik wilde nog zeggen: XM, die taart is pas volgende week dodag hoor!quote:
Hoe is 't anders met de sneuheid dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe is het met die wekker? Kan die niet een half uurtje eerder afgaan? Kun je rustig ontbijten, wel gefeliciteerd met je baan trouwens.
Net 3 kwartier gefietst, het ging regenen dus ik ging terug. Kleine 20km dus niet zoveel maarja. Verder een half brood op vandaag damn.
Ik moet er nu (als ik daar ga werken, dus niet nu nu) tussen 6:15 en 6:30 uit als ik om 8:30 wil beginnen en dat vind ik wel vroeg genoeg, eigenlijk. En ik hoef niet zo nodig rustig te ontbijten thuis. Fokken en Facebooken kan in de trein ook welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe is het met die wekker? Kan die niet een half uurtje eerder afgaan? Kun je rustig ontbijten, wel gefeliciteerd met je baan trouwens.
Net 3 kwartier gefietst, het ging regenen dus ik ging terug. Kleine 20km dus niet zoveel maarja. Verder een half brood op vandaag damn.
Shit, dan mag ik wel eens op gaan ruimen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik gok Maria, omdat ze daar ook mee zou gaan winkelen!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shit, dan mag ik wel eens op gaan ruimen!
Hier werkt de combo klein appartement en 2 mensen met een hoop meuk niet echt goed samen, plus vriendje heeft een hobby die nogal ehhh veel ruimte in beslag neemtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n plekje vrijwel altijd neuver d'r bij liggen en hoor hier altijd verhalen over hoe zo'n bende het wel niet is. Ik altijd maar denken dat kerels sloddervossen waren
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hier werkt de combo klein appartement en 2 mensen met een hoop meuk niet echt goed samen, plus vriendje heeft een hobby die nogal ehhh veel ruimte in beslag neemt
Op de zwarte cross was ik verbaasd over de hoeveelheden tandenpoetsende en scherende mensen 's ochtends. Ik had het ranziger verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n plekje vrijwel altijd neuver d'r bij liggen en hoor hier altijd verhalen over hoe zo'n bende het wel niet is. Ik altijd maar denken dat kerels sloddervossen waren
Nee erger!quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de zwarte cross was ik verbaasd over de hoeveelheden tandenpoetsende en scherende mensen 's ochtends. Ik had het ranziger verwacht.
Oja! Je had volgens mij wel eens zo'n beeldje hier gepost.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee erger!
Nee glapje - WarhammerZowel fantasy als 40k, dus we hebben overal dozen / koffers / etc. met miniatuurtjes staan
We proberen het te beperken tot de berging en de meterkast en een van de kasten in de woonkamer, maar hij is er altijd zo enthousiast mee bezig dat negen van de tien keer de huiskamer ook deels is overgenomen
Rond z'n pc staat het bijv. vol, en er slingeren vaak doosjes etc. rond...
Maar laatst gezien dat het erger kan, toen we een vriend hielpen met verhuizenEn die heeft nog veuuuuul meer dan mijn vriend
Gelukkig ook wel een groter appartement dan wij hebben, en daar woont ie dan in zn eentje
![]()
Je kunt op z'n minst een hint geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gearriveerd maar ze is te laat. Wel vermakelijk dit
.
Hmmm... *nadenkt. Lastig!quote:
*dingdingdingding*quote:
Yeah! Daar is het vriendje vast blij mee, extra bergruimte!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*dingdingdingding*
Je hebt de Warhammer-koelkast gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keuken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voortuintje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik beginnen met een deel van de zooi boven![]()
![]()
Oh, de paar keer dat ik Maria heb gezien, hebben we juist alleen maar over de andere Slankies geroddeldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier, dames!
En niet over ons roddelen hè?![]()
.
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk foute combi in je keuken Coco!![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, de paar keer dat ik Maria heb gezien, hebben we juist alleen maar over de andere Slankies geroddeld![]()
![]()
Goed bezig geweest mademoiselle! Ik moet ook
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
En wat hebben jullie over mij gezegd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, de paar keer dat ik Maria heb gezien, hebben we juist alleen maar over de andere Slankies geroddeld![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Hoezo, fout?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat een heerlijk foute combi in je keuken Coco!![]()
Ultramodernhip man!![]()
![]()
Dat je nieuwsgierig bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat hebben jullie over mij gezegd?.
crap in = crap out![]()
Ze was teh invisible wohmahn in mijn casita laatst!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dat loveli altijd alles schijnt te weten
Ohw ja natuurlijk, knalgroen en creme(??), de trend voor deze zomer... Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo, fout?
Ultramodernhip man!![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Fijn iets van NS (mag ook wel es gezegd worden): gratiesj voordeelurenkaart en 2 dagkaarten voor een jaar!
Net aangevraagd
De kleur is 'groenst'. Lolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohw ja natuurlijk, knalgroen en creme(??), de trend voor deze zomer... Hoe kon ik dat nou vergeten![]()
![]()
Martijn woonde hier al en had echt helemaal niks aan het huis gedaan. Ik heb toen de kastjes overgeverfd (eerst waren ze dus nóg fuglier!) en het gele behang groenst gemaakt
Mgoed. Een carrière als binnenhuisarchitect is niet voor mij weggelegd, nee![]()
We gaan dit jaar trouwens wel nog een nieuwe keuken aanschaffenEerst boven alles in orde maken (vloeren, plafonds, muren), dan de trap, en dan door naar de keuken. Yay
![]()
![]()
Op een racefiets idd Viking, prima te doen hoor als je kort fietst. Zal niet anders zijn dan hardlopen tenzij je langer wil fietsen natuurlijk. Maar goed het mag wel wat langer dan 3 kwartier natuurlijk
Reisverzekering zit bij italië er idd bij in chicolate.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing![]()
"Schat, het behang in de keuken laat los. Wil jij dat even plakken ofzo?"
"Mkay"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haiiii!Aangezien ik behoorlijk ben gestabiliseerd in gewicht en gezondheid, kan ik vanaf maandag een 'standaard eet lijst' volgen. Mijn drang om continue te eten is afgenomen, dus dit betekend dat mijn lijf rust heeft gevonden en behoorlijk hersteld is. Heb me weliswaar niet elke dag compleet aan mijn energie verrijkte dieet gehouden maar wel erg vaak, en als ik er overdag niet aan kwam at ik het savonds nog altijd bij (wat jullie dus ook nooit in de lijstjes zagen, ik kreeg dan savonds vreetbuien en dan at ik alles ineenkeer op at wat nog "over" was..
best stom, maargoed)
Vanaf morgen begin ik hiermee:
O: 2 volkoren boterhammen met beleg (vleeswaar / zoet)
T: portie fruit
3: 3 volkoren boterhammen met beleg (vleeswaar / mager kaas of ei / zoet)
T: cracker met beleg of 2 koekjes oid
D: wat de pot schaft + melknagerecht
T: portie fruit
T: cracker met beleg of 2 koekjes oid
Je moet natuurlijk in de lijst varieeren! Dus je hoeft echt niet elke morgen bammetjes te eten bijv. Maar het moet wel gelijk staan aan die bammetjes, daarvoor heb ik een variatielijst.![]()
coco! wat netjes! behalve dat behanghaha. ach, creatief iig
![]()
en fijn dat de katjes okee zijn
en siral, goed! suc6 ermee, en hopen dat je het volhoud, en op termijn gemakkelijker gaat!~ Bonito La Risa ~![]()
Thanks
Ik merk gewoon dat ik me zoveel beter voel, en dat spekkie wat nu weer op mijn buik komt neem ik maar voor lief, dat spekkie heb ik nodig.. Merk wel dat de omvang van mijn buik ook echt veranderd is en qua mijn bovenlijf nog niets veranderd is... het ziet er wel gezonder uit allemaal maar het is nog steeds dun. Gaat dit verdelen in de loop der tijd? Want nu zit 'alles' op mn buik hahaIk train wel heel veel mijn armen, misschien dat eens minder doen. Sinds ik weer goed eet zijn ze ook echt gespierder geworden weer
Door o.a die XCO zijn mijn armen nu vet afgetraind whehe.
![]()
Oja en dit weet jij misschien wel loveli..
Ik pak nu minimaal 1x a maximaal 3x per dag visolie capsules.
Moet ik dan nog die smerige becel op mijn brood blijven smeren of is dat prima vervanging?![]()
Coco![]()
Leuk te horen dat het beter gaat Siral!
Coco.
Gefeliciteerd met de baan Vik!Tof! Ik heb heel vluchtig bijgelezen, dus heb er vast overheen gescrollt, maar wanneer kun je beginnen?
Fijn Siral!Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:51 schreef Siral het volgende:
Oja en dit weet jij misschien wel loveli..
Ik pak nu minimaal 1x a maximaal 3x per dag visolie capsules.
Moet ik dan nog die smerige becel op mijn brood blijven smeren of is dat prima vervanging?crap in = crap out![]()
Hehe!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.
Maar heb ik het nog "nodig" als ik gewoon volwaardig eet en visolie capsules neem?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.![]()
![]()
Dank voor het meedenken, maar neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef progje het volgende:
[..]
kortingskaart en dan kan je de terugweg met 40% korting doen... (Geen idee of je dan goedkoper uit bent dan een maandtrajectkaart).. Ben 19,70 per dag kwijt en als ik 20 dagen per maand werk, kost dat bijna 400 euro, terwijl een maandkaart 356 kost.
Iets op brood smeren: ja. Ik zou alleen geen Becel nemen, zeker niety als je het smerig vindt. Roomboterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Hehe!
Maar heb ik het nog "nodig" als ik gewoon volwaardig eet en visolie capsules neem?
crap in = crap out![]()
Als ik iets bak doe ik het ook in kokos'olie' (vaste substantie, dus kan het niet echt olie noemen voor m'n gevoelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.). En nee Uniek, het smaakt niet naar kokos
.
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Lijstje trouwens:
O: 3 bruine boterhammen met boter (ik smeer met sojaboter) en hagelslag
T: 2 bruine boterhammen met boter en kaas, groene thee
L: bak yoghurt met blauwe bessen
T: groene thee
D: ik denk ovenschotel met aubergine, mozzarella, courgette, champignons en tomaat
T: koffie![]()
Definitie van olie/vet: als het vloeibaar is in het land van herkomst => olie, is het vast => vet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ik iets bak doe ik het ook in kokos'olie' (vaste substantie, dus kan het niet echt olie noemen voor m'n gevoel). En nee Uniek, het smaakt niet naar kokos
.
Bij de weg, hoe gaat het met jou lately?crap in = crap out![]()
kokosvet/olie is zo'n bazenspul. Ik smeer het ook in mijn haar als masker, en je kunt er ook huidsmeerseltjes van maken.![]()
Heeft geloof ik ook anti-bacteriele eigenschappen. En je wordt er niet dik van, kwamen ze achter toen ze koeien ermee vet probeerden te mesten.crap in = crap out![]()
Wel een leuk idee voor uniekjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
kokosvet/olie is zo'n bazenspul. Ik smeer het ook in mijn haar als masker, en je kunt er ook huidsmeerseltjes van maken..
Wist ik niet! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Definitie van olie/vet: als het vloeibaar is in het land van herkomst => olie, is het vast => vet.
Bij de weg, hoe gaat het met jou lately?.
Met mij gaat het goed. Vakantie, aardig wat aan het werken en over een ruime week op vakantie. Met jou? Bijgekomen van de Zwarte Cross?
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Prima bijgekomen van de ZC, moet nu alleen oppassen dat m'n nek niet weer vast gaat zitten.crap in = crap out![]()
Waarom heeft Fok! nog niets op de frontpage staan over de aanslag in Oslo?!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Je ne comprende pas!
Zoals ik al zei, het smaakt niet naar kokosquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
@ Shiny: omdat ons uniekje dól is op kokos!.
.
Naar gevoel! Hoe komt het? Verkeerde houding oid?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Prima bijgekomen van de ZC, moet nu alleen oppassen dat m'n nek niet weer vast gaat zitten.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ik weet niet of uniekje er in dat geval geen problemen mee heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het smaakt niet naar kokos.
.
Merci beaucoup mademoiselle!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bien aussiBienvenue de retour!
![]()
Ach ja, wat de boer niet kent he..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of uniekje er in dat geval geen problemen mee heeft.
![]()
![]()
Spanning, verkeerde houding, 'ontlasten' met een verkeerdere houding, waardoor weer meer spanning. Even kijken of ik mezelf kan 'resetten'.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Rituals het volgende:
Naar gevoel! Hoe komt het? Verkeerde houding oid?crap in = crap out![]()
Massage-tent niet gezien op 't terrein? Was iets van 6muntjes of zo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Spanning, verkeerde houding, 'ontlasten' met een verkeerdere houding, waardoor weer meer spanning. Even kijken of ik mezelf kan 'resetten'.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
En als dat niet lukt wellicht een goede, echte massage?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Spanning, verkeerde houding, 'ontlasten' met een verkeerdere houding, waardoor weer meer spanning. Even kijken of ik mezelf kan 'resetten'.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ging er om 10 uur heen, maar was nog niet open (vanaf 11 uur). 's Avonds toen ik er langs ging was ik te laat. I tried...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Massage-tent niet gezien op 't terrein? Was iets van 6muntjes of zo...Doe ik met enige regelmaat (krijg altijd op m'n dak dat ik vaker meot langskomenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
En als dat niet lukt wellicht een goede, echte massage?).
crap in = crap out![]()
Je hebt het in ieder geval geprobeerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ging er om 10 uur heen, maar was nog niet open (vanaf 11 uur). 's Avonds toen ik er langs ging was ik te laat. I tried...
[..]
Doe ik met enige regelmaat (krijg altijd op m'n dak dat ik vaker meot langskomen).
Edit: Collega loopt langs, hoort 'rare' muziek, ziet mij gek doen, schudt z'n hoofd en loopt verder
Het betreffende vibe-muziekje
Dan zal het ook wel niet lekker zijn hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef loveli het volgende:
Heeft geloof ik ook anti-bacteriele eigenschappen. En je wordt er niet dik van, kwamen ze achter toen ze koeien ermee vet probeerden te mesten.
Afvallen, zeker voor vrouwen gewoon dat haar erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing![]()
oww... is becel slecht dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.ik heb altijd becel
~ Bonito La Risa ~![]()
Waarom gebruik je Becel? Het is goed voor Unilever.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Mixende_match het volgende:
oww... is becel slecht dan?ik heb altijd becel
Omega-3 = ontstekingsremmend = goed (visolie). Linolzuur = een ontstekingsbevorderend omega-6 vetzuur. Het werkt cholesterolverlagend. Heb je een te hoog cholesterol? Daarnaast zitten er ook nog een paar transvetzuren in (minder dan vroeger) die ik ook niet blief.
I trust cows more than I trust chemists.crap in = crap out![]()
uhm, weet ik niet... gewoon denk eigenlijk nooit echt er bij na, pak eigenlijk altijd becel, dacht dat het wel goed was.
Mijn paps heeft hoog cholesterol, dus ik denk dat ik daaromaltijd becel pak, gewend.. denk
welke is dan goedd?~ Bonito La Risa ~![]()
Krijgen koeien ook wel eens brokken enzo? Geen idee, ik zie ze eigenlijk alleen grazen. Want in veevoer wordt ook vak genoeg rommel gestopt dus een koe is een koe dan ook niet meer misschien.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing![]()
Laat Chico je niet horen loveli!
Mo
Ja, koeien krijgen brokken, voornamelijk tijdens het melken zodat ze rustig blijven staan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Roomboter en kokosvet, de roomboter met mate. En producten met gehard plantaardig vet en snelle koolhydraten laten staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef Mixende_match het volgende:
uhm, weet ik niet... gewoon denk eigenlijk nooit echt er bij na, pak eigenlijk altijd becel, dacht dat het wel goed was.
Mijn paps heeft hoog cholesterol, dus ik denk dat ik daaromaltijd becel pak, gewend.. denk
welke is dan goedd?crap in = crap out![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gearriveerd maar ze is te laat. Wel vermakelijk dit
.
tis jammer dat ik dit nu pas lees
Vrij?I wish! Heb van 6 tot 13:30 gewerktquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk ook MI! Die heeft volgens mij vrije dag vandaag, houdt van bakken én woont in de buurt!
Het was gezellig, aan een stuk door geklept![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: