abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:11:55 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99784490
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
pi_99784561
Bijna weekend!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99784680
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99784694
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:24:46 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99784702
Hebben jullie echt zo'n hekel aan werken? Ik vind weekend leuk natuurlijk, maar ga net zo graag naar mijn werk toe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 09:24:48 #6
70532 loveli
N
pi_99784704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Max 160 euro en dat dan ook echt doen :'). Graaiers :N.
Marktwerking, er zijn blijkbaar mensen die het ervoor over hebben.

Originele TT :+
[Gezond Slank] #1426: ja hoi
[Gezond Slank] #1423: Hé, hoi!
Slank # 1271 - ja euh, hoi! *)
Slank #886 - ehh ja kut!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 09:25:01 #7
70532 loveli
N
pi_99784711
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie echt zo'n hekel aan werken? Ik vind weekend leuk natuurlijk, maar ga net zo graag naar mijn werk toe.
Lekker uitrusten.
crap in = crap out
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:25:49 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99784722
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Marktwerking, er zijn blijkbaar mensen die het ervoor over hebben.

Originele TT :+
[Gezond Slank] #1426: ja hoi
[Gezond Slank] #1423: Hé, hoi!
Slank # 1271 - ja euh, hoi! *)
Slank #886 - ehh ja kut!
Lol _O-. Sorry, ben op het werk en kan er niet teveel aandacht aan besteden :P.

Nee hoor, werken is zo erg nog niet, maar weekend is leuker :P. Ik zit hier vnml om geld te verdienen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99784727
quote:
Nee hoor, maar heb gewoon zin in 't weekend :) Lekker pokeren, beetje hangen...
pi_99784744
Vind werken meestal niet erg, maar kijk altijd weer uit naar het weekend :)
Gewoon niet 3 kwart van de dag achter ;) een computer doorbrengen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:27:20 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99784752
En ik ben drie dagen vrij ipv twee, ook best tof *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:28:28 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99784768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:26 schreef loveli het volgende:

[..]

:7
Heb je het idee dat je er baat bij hebt?
Nee. Heb niet het gevoel dat het ook maar iets doet eigenlijk.

En nog ff lekker geslapen, nu maar eens eruit!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:29:24 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99784788
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Lekker uitrusten.
Dat doe ik op mijn werk :') Ik vind "vrije tijd" eigenlijk maar stressig :')
Schoonmaken, wassen, doktersbezoek, administratie, dingen regelen, clubjes, hier-spelende vriendjes en vriendinnetjes, andere regelzaken, opruimen, inkopen, koken, sociaal leven.... Oja, proberen uit te rusten :') En dat allemaal tegelijkertijd.
pi_99784793
Planning:

O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: geroosterde boterham met camembert. Of 2.
S: stepshape/interval
T: glas cranberrysap
T: wodka
D: weet niet. Even besluiten of ik buiten de deur eet. Zoniet dan iets van witlof met ham en kaas uit de oven
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:31:28 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99784814
He co, waar is je zakje chips gebleven als T? Volgens mij kan je wel een extraatje gebruiken.
pi_99784844
Kwam vandaag een leuke taalfout tegen trouwens! :D
'Vermoeiende dag morgen te gemoed'
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:34:32 #17
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99784870
he co, wist jij dat ze bij kiva rentepercentages van >25% rekenen? Ik dacht altijd dat het juist een van hun speerpunten was om niet schandalig hoge percentages te rekenen.. (en heb het nooit echt uitgezocht zelf :@ ) twijfel nu een beetje of ik er nog mee door wil gaan?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99784914
quote:
Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee ja en toe aan ontspanning.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99784926
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
He co, waar is je zakje chips gebleven als T? Volgens mij kan je wel een extraatje gebruiken.
Hmmmm, ik moet toch boodschappen doen, dus misschien neem ik dat wel mee. Ik heb nootjes liggen, maar daar moet ik tegen 5 uur niet aan denken raar genoeg. Misschien dat chips beter werkt.

Ik wilde maar dat het wat beter verdeeld was, dus dat ik normaal wat minder trek had en nu wat meer. Op zich is het wel handiger om niet altijd zin te hebben in eten namelijk. :')
pi_99784963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:34 schreef Blurred86 het volgende:
he co, wist jij dat ze bij kiva rentepercentages van >25% rekenen? Ik dacht altijd dat het juist een van hun speerpunten was om niet schandalig hoge percentages te rekenen.. (en heb het nooit echt uitgezocht zelf :@ ) twijfel nu een beetje of ik er nog mee door wil gaan?
Ja ik wist het. Heeft vooral te maken met de inflatie die daar razendsnel gaat geloof ik. Heb er weleens wat over gelezen en heb toen besloten dat ik er mee wilde doorgaan, want de argumenten sneden wel hout.
pi_99784987
Is dat met van die microkredieten?
pi_99784998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Is dat met van die microkredieten?
:Y

Kiva FOK-team #10 Op naar de $135.000!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:42:18 #23
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99785044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ik wist het. Heeft vooral te maken met de inflatie die daar razendsnel gaat geloof ik. Heb er weleens wat over gelezen en heb toen besloten dat ik er mee wilde doorgaan, want de argumenten sneden wel hout.
hm, ja ik moet het ook eens uitzoeken hoe dat nou werkt en zit allemaal.. straks als ik vakantie heb maar eens kijken!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99785108
Ik had vannacht iets engs. Toen ik om 3 uur nog niet sliep heb ik een slaappil genomen. (Ooit gekregen van de HA voor in het vliegtuig, van die inslaapdingen) Maar na 10 minuten lag ik me ook ontzettend boos te maken om iets. En dat ging tegen elkaar inwerken. En dat voelde echt heel naar. Dat je gedachten dan niet meer kloppen en helder zijn en ik raakte er een beetje van in paniek. Dat hielp niet met slapen. Toch moet de slaappil hebben gewonnen, want ik kan me niet herinneren eerst weer onboos te zijn geweest. :')
pi_99785140
quote:
Had er iets van 4jr geleden een artikel over gelezen dat het dikke oplichterij voor die mensen was. :?

Wow, wat voor pil was dat dan Co? Klinkt namelijk niet helemaal vertrouwd...
pi_99785178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Had er iets van 4jr geleden een artikel over gelezen dat het dikke oplichterij voor die mensen was. :?

Wow, wat voor pil was dat dan Co? Klinkt namelijk niet helemaal vertrouwd...
Nee hoor, geen oplichterij. Zal heus weleens iets raars gebeuren, maar op zich steekt het wel goed in elkaar. :)

Temazepam 10 pch staat er achterop en ik heb het weleens eerder genomen en toen was er geen centje pijn. Maar voortaan alleen maar doen als ik niet lig te malen denk ik. Nou ja, voortaan......ik heb er nog maar 1. :P
pi_99785225
Vakantie kriebels *O*!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 09:52:05 #28
70532 loveli
N
pi_99785234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm, ik moet toch boodschappen doen, dus misschien neem ik dat wel mee. Ik heb nootjes liggen, maar daar moet ik tegen 5 uur niet aan denken raar genoeg. Misschien dat chips beter werkt.

Ik wilde maar dat het wat beter verdeeld was, dus dat ik normaal wat minder trek had en nu wat meer. Op zich is het wel handiger om niet altijd zin te hebben in eten namelijk. :')
Zin in AH-sushi? Is geloof ik in de bonus deze week. *visje voert*
crap in = crap out
pi_99785269
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Klopt :Y
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:55:12 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99785314
Sushi :9. Maar die van de AH vind ik zo-zo. Wil het zelf eens gaan maken als ik weer een weekend thuis ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_99785324
O: spiegelei (x2), plakje ham, boterham
T: meloen
L: soep + boterham met pindakaas en/of makreel
D: zelfgemaakte pizza
T: nog geen idee

S: starten met de sit ups, onkruid wieden, poetsen :P

Goedemorgen trouwens :)
pi_99785331
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh nou wie weet. De meeste bakjes vind ik niet heel lekker, maar die met zalm, tonijn, garnaal en dan nog zo'n sesamding en 2 met komkommer vind ik wel te doen.
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 09:56:12 #33
70532 loveli
N
pi_99785338
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:44 schreef conleche het volgende:
Ik had vannacht iets engs. Toen ik om 3 uur nog niet sliep heb ik een slaappil genomen. (Ooit gekregen van de HA voor in het vliegtuig, van die inslaapdingen) Maar na 10 minuten lag ik me ook ontzettend boos te maken om iets. En dat ging tegen elkaar inwerken. En dat voelde echt heel naar. Dat je gedachten dan niet meer kloppen en helder zijn en ik raakte er een beetje van in paniek. Dat hielp niet met slapen. Toch moet de slaappil hebben gewonnen, want ik kan me niet herinneren eerst weer onboos te zijn geweest. :')
Vriendin van me heeft ook zoiets gehad, was niet leuk. Ben er toen naartoe gefietst en heb de nacht naast haar in een slaapzak op de harde vloer doorgebracht.
Zepammetjes staan erom bekend dat je er makkelijk verslaafd aan raakt, vooral bij vrouwen is het een veelvoorkomende verslaving. Niet dat ik me daar bij jou zorgen om maak, gewoon ff ter info.
crap in = crap out
pi_99785491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Sushi :9. Maar die van de AH vind ik zo-zo. Wil het zelf eens gaan maken als ik weer een weekend thuis ben.
Dat zeg ik ook al tijden :@ volgende week gewoon op het menu zetten maar en vis halen.
pi_99785504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Vriendin van me heeft ook zoiets gehad, was niet leuk. Ben er toen naartoe gefietst en heb de nacht naast haar in een slaapzak op de harde vloer doorgebracht.
Zepammetjes staan erom bekend dat je er makkelijk verslaafd aan raakt, vooral bij vrouwen is het een veelvoorkomende verslaving. Niet dat ik me daar bij jou zorgen om maak, gewoon ff ter info.
Het verslavingsgen mis ik geloof ik. Ik heb best weleens drugs gebruikt en nog weleens, maar heb nooit de neiging om dat dan de volgende dag weer te willen. En bij de wodka ook; het is zelden dat ik er meer dan 1 neem.

Ik had 5 slaappillen gekregen, A. en ik hebben er beide 1 genomen op reis, ik heb er nog 1, dat wil dus zeggen dat ik er nu 2 op heb in de laatste weken. Nee, ik geloof niet dat ik me daar zorgen om moet maken.

Zo, ik ga eens uit bed en aan dat ontbijt. Bis speeter.
pi_99785507
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: spiegelei (x2), plakje ham, boterham
T: meloen
L: soep + boterham met pindakaas en/of makreel
D: zelfgemaakte pizza
T: nog geen idee

S: starten met de sit ups, onkruid wieden, poetsen :P

Goedemorgen trouwens :)
Coco als je nog meer onkruid wil wieden? :+

Net lijstje :Y
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:06:44 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99785562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook al tijden :@ volgende week gewoon op het menu zetten maar en vis halen.
:P. Ik wil eerst een keer zelf brood maken, dat brood van Blurred :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:07:26 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99785581
Daglijstje/planning
o. yoghurt met muesli
t. 400 gram tomaatjes/komkommers met dip + mini-doosje smarties
t. perzik
l. halve groentepizza
t. kwark
d. uit eten om het begin van de schoolvakantie te vieren
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:07:44 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99785590
Kom ik net de naam Tarkan denken, heb ik de hele tijd dat stomme liedje in m'n hoofd :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99785613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor, geen oplichterij. Zal heus weleens iets raars gebeuren, maar op zich steekt het wel goed in elkaar. :)

Temazepam 10 pch staat er achterop en ik heb het weleens eerder genomen en toen was er geen centje pijn. Maar voortaan alleen maar doen als ik niet lig te malen denk ik. Nou ja, voortaan......ik heb er nog maar 1. :P
Hmmm, nog even nagelezen maar ik vind een aantal, door studies onderbouwde, artikelen hoe het krom in elkaar steekt. Het meest prominente tegengeluid komt van mensen die zelf microkredieten verstrekken zonder enige onderbouwing. :{

Benzo's :X Geen fan van...
pi_99785778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Coco als je nog meer onkruid wil wieden? :+

Net lijstje :Y
Oh noes, ik moet zelf het onkruid van ongeveer een ruim jaar gaan wieden :P En ga ook alleen het voortuintje doen, denk ik. De rest kan wachten. Zal zo eens foto's maken.

Heb begin deze week de kamer en keuken opgeruimd (dat gebeurt normaal ook wel, maar hadden 't allebei zó ontzettend druk gehad de laatste tijd, dus was een weekje niet gedaan. Resultaat: berg teringzooi lag me op te wachten :D)

Zal die foto's ook eens posten. Gewoon, omdat het kan :D
pi_99785839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Kom ik net de naam Tarkan denken, heb ik de hele tijd dat stomme liedje in m'n hoofd :')
MWAH :*

disclaimer: dat was een kusgeluidje. Dus.
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 10:23:01 #43
70532 loveli
N
pi_99785975
Moet me weer eens verdiepen in hersenstofwisseling en neuro-transmitters. Dat hangt ook allemaal samen met gemoedstoestand en slapen.

GABA, serotonine, dopamine. Om dat goed aan te maken heb je bepaalde B-vitamines nodig, magnesium en aminozuren (Tryptofaan, glutamine). Visolie verhoogt ook het serotoninegehalte.

Als je tijd over hebt zeker een aanrader om even te googelen. Allemaal machtig interessant en de boodschap is natuurlijk dat je gezond moet eten om lekker in je vel te zitten :+
crap in = crap out
pi_99786106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:29 schreef conleche het volgende:
Planning:

O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: geroosterde boterham met camembert. Of 2.
S: stepshape/interval
T: glas cranberrysap
T: wodka
D: weet niet. Even besluiten of ik buiten de deur eet. Zoniet dan iets van witlof met ham en kaas uit de oven
Drink je dat elke dag, wodka?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:27:43 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99786136
IK HEB DE BAAN!!!! :D :D :D :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_99786149
*O* /inbe4jompels!
pi_99786150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Yay! *O* Gefeliciteerd!! *O*
pi_99786167
*O* gefeliciteerd Vik!!!! *O*
pi_99786174
*O* Wat fijn, Vikster!!! :*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:29:02 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99786176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
Moet me weer eens verdiepen in hersenstofwisseling en neuro-transmitters. Dat hangt ook allemaal samen met gemoedstoestand en slapen.

GABA, serotonine, dopamine. Om dat goed aan te maken heb je bepaalde B-vitamines nodig, magnesium en aminozuren (Tryptofaan, glutamine). Visolie verhoogt ook het serotoninegehalte.

Als je tijd over hebt zeker een aanrader om even te googelen. Allemaal machtig interessant en de boodschap is natuurlijk dat je gezond moet eten om lekker in je vel te zitten :+
Dank je voor de herinnering. Had al een vitaminepil genomen, maar ga toch nog even op zoek naar de visoliecapsules :P Mijn blij is nog spoorloos, al ligt dat volgens mij eerder aan het feit dat ik op het moment door anderen geleefd wordt dan aan de stofjes in mijn lichaam.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:29:28 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99786192
quote:
Wat ontzettend tof! Wat ga je precies doen? Pm?
pi_99786209
quote:
*O* *O* *O*
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 10:31:54 #53
70532 loveli
N
pi_99786258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dank je voor de herinnering. Had al een vitaminepil genomen, maar ga toch nog even op zoek naar de visoliecapsules :P Mijn blij is nog spoorloos, al ligt dat volgens mij eerder aan het feit dat ik op het moment door anderen geleefd wordt dan aan de stofjes in mijn lichaam.
Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 10:32:35 #54
70532 loveli
N
pi_99786276
*O* voor Vikster!
crap in = crap out
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:35:31 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99786337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.
Nee. Die eet ik lekker zelf op. Als ik zo'n mini-doosje heb gehad voelt het net zo alsof ik een grote bak ijs of een hele chocoladereep heb gegeten. Dus op dit soort momenten, als ik zin heb in iets lekkers, neem ik gewoon smarties.
pi_99786492
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Psychologische effect van verwennerij moet je natuurlijk niet vergeten ;)
Ook al zijn de stofjes aanwezig om dopamine's en zo aan te maken, dan alsnog moeten je hersenen wel gestimuleerd worden dit te doen.
pi_99786501
*O* Vik!

En Coco dat wil ik wel zien ;)

Heb nog een bak stracciatella ijs staan :@ daar heb ik nu dus trek in :D
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 10:42:03 #58
70532 loveli
N
pi_99786532
Klein overzichtje van neurotransmitters:
http://www.mannanatuurlij(...)icle&id=53&Itemid=59
crap in = crap out
pi_99786632
Oh V1Z ik wil mijn benen een beetje trainen (die 2 kwabjes aan binnenzijde bovenbeen :') ).
Zonder dat de boel breder wordt maar juist strakker.

Tips? (thuistips voor nu en voor vanaf sept sportschool)
pi_99786659
Tof, Vik!
pi_99786691
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
Oh V1Z ik wil mijn benen een beetje trainen (die 2 kwabjes aan binnenzijde bovenbeen :') ).
Zonder dat de boel breder wordt maar juist strakker.

Tips? (thuistips voor nu en voor vanaf sept sportschool)
Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijk :@
pi_99786708
quote:
Geweldig!

Gefeliciteerd *O* !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99786712
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijk :@
_O- Yoga :N
Beetje jammer heur :*
pi_99786814
Gefeliciteerd Vik! :*
Ja doei.
pi_99786842
Haaaai vanaf de wc :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99786845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- Yoga :N
Beetje jammer heur :*
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van. O+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:53:07 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99786870
Yaaaaay Vik! :D Lekkerrrrr!

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99786890
quote:

SPOILER
Hoezee voor mobiel internet O+
Ja doei.
pi_99786894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van. O+
QFT :D (jaren gedaan op wedstrijdniveau).
pi_99786915
*negeert Coco :X
pi_99786930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoezee voor mobiel internet O+
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?

;) :P
pi_99786957
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan? *)
Ja doei.
pi_99786971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
*negeert Coco :X
Oi, ik ben heul netjes heur. Niks geen smerige (of granzige) details :)
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 10:55:59 #74
70532 loveli
N
pi_99786975
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wel spoileren voor de sensitiefjes onder ons..
crap in = crap out
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:56:57 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99787011
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O- Mental imageryyyy

"Kijk, een kat in een tutu!" *)
pi_99787013
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, eerlijk gezegd is dit gewoon een standaard load. De totale omvang is echter wel fascinerend. Pm?

;)
pi_99787051
:P May the poo be with you!
Ja doei.
pi_99787059
quote:

SPOILER
:') O+
pi_99787084
Ik heb een vriend een keer echt een foto van mn poo gestuurd. Hij dacht dat ik blufte en t toch niet zou doen. Nja, wel dus.

Soms voel ik echt te weinig gene :D
pi_99787096
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oi, ik ben heul netjes heur. Niks geen smerige (of granzige) details :)
I imagined :P ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:59:53 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99787108
Binnenkant bovenbenen:
- hardlopen
- met je been opzij omhoog en schuin naar voor het andere been langs.
Eventueel met zo"n elastiek, maar het geheim zit in de kleine beweging en het groot aantal herhalingen (ieder been 30x tweemaal daags)
pi_99787131
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
:P May the poo be with you!
:D!!

Lol V1z0R!! :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:02:40 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99787192
Cutesy poo

pi_99787198
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

I imagined :P ;)
Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace... - J. Lennon
pi_99787209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace...[ afbeelding ] - J. Lennon
:') _O-
pi_99787216
quote:

[..]

[ afbeelding ]Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace...[ afbeelding ] - J. Lennon
_O-
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 11:05:58 #87
70532 loveli
N
pi_99787277
Nu we het toch over poo hebben...

Het moet zinken, niet erg stinken, enigszins stevige consistentie hebben en als het goed is heb je heel weinig wc-papier nodig (slijmlaagje).
Voldoet het niet aan bovenstaande eisen, dan werkt je spijsvertering niet optimaal en kun je overwegen anders te gaan eten en beter voor jezelf en darmen te zorgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door loveli op 22-07-2011 11:18:26 ]
crap in = crap out
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:06:42 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99787298
quote:

[..]

Ik durfde niet te hopen, maar:

:'(
pi_99787318
Ik zit nu de zin van Abmagerungskuren in de DDR te lezen.
pi_99787330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee. :') _O- ;(
pi_99787332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
In combinatie met m'n signature begint dit best een schijttopic te worden :')
pi_99787362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe lang zet jij ze normaalgesproken in de oven? Ik had een recept gevonden en ze een uur in de oven (125 graden) gedaan, maar toen waren ze van binnen nog helemaal nattig. En langer leek me wat overdreven.
Je kan er ook een grote plak van maken :9 Iets van een uur of langer in de oven en dan de oven uitzetten en nog een avondje/nachtje dicht laten.

Maar jij hebt toch een combimagnetron?
pi_99787373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O-
In combinatie met m'n signature begint dit best een schijttopic te worden :')
:D Scherp vandaag V1! _O-
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:10:12 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99787407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan er ook een grote plak van maken :9
Dit in combi met de rest van de posts op deze pagina = _O- :@ :D

En nu ga ik mijn niveau opgraven >:O
  Vis een optie? vrijdag 22 juli 2011 @ 11:10:43 #95
70532 loveli
N
pi_99787420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
Nu we het toch over poo hebben...

Het moet zinken, niet erg stinken, enigszins stevige consistentie hebben en als het goed is heb je heel weinig wc-papier nodig (slijmlaagje).

Voldoet het niet aan bovenstaande eisen, dan werkt je spijsvertering niet optimaal en kun je overwegen anders te gaan eten en beter voor jezelf en darmen te zorgen.
Ik quote m'n eigen kwaliteitspost nog eens voor 'ie bedolven raakt onder de.. nou ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 22-07-2011 11:18:40 ]
crap in = crap out
pi_99787422
quote:
wooohooooooooooooooo *O* *O* *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99787425
Kan een modje de TT niet veranderen in schijttopic?
pi_99787442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En nu ga ik mijn niveau opgraven >:O
Edit: hij was ook wel te slecht. :')
pi_99787447
quote:
Wat fijn :* w/
pi_99787469
Een grapje is leuk, maar dit gaat te lang door..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')