Wat tof! Ik ga voor je duimen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Egopost: ik heb een solligesprek gehad en ik hoor morgen of ze een aanbod doen. Verder weet ik het even niet, geloof ik, ik ben niet goed in samenvattingsposts
.
Waar ben jij geweest trouwens?.
Ik zat net even op de site van m'n middelbare school te loeren en kwam foto's tegen van een juf waar ik toen echt helemaal tot over m'n oren verliefd op ben geweest, járenlang. En nu zie ik die foto's en zie ik nog steeds een hele mooie vrouw, maar verder doet ze me niks meer. Raar dat dat kan veranderen, terwijl ik toen dacht dat het nooit meer over zou gaan.
Natuurlijk, want dan besef je dat ze ouder worden en ze er zomaar niet meer kunnen zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Speelt die operatie hier niet een beetje in mee Vik? Ik word altijd heel familie-labiel als mn vader weer iets met zn hart heeft of mn moeder haar suiker weer verergert
Heb je geen hoge schaal.. kan ook primaquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde meringues maken, want honger en zin in, maar toen realiseerde ik me dat m'n Griekse kwark in de beslagkom zit (heb ik gisteren laten vallen vandaar), dus dat is een geluk bij een ongeluk, geloof ik.
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je geen hoge schaal.. kan ook prima
Dan zijn ze meteen de enigen die komen, want haar vader leeft niet meer en haar moeder gaat steeds verder achteruit. Dus dat is ook een beetje raar. Naja, ik vraag nog wel even aan hem hoe en wat, maar nu maar even nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:26 schreef MarMar het volgende:
vik! fijn dat de operatie goed gegaan is iig en wat geen ouderproof feestjes betreft, snap ik ook wel weer, maar heeft je broer dan wel een verjaardagsfeestje gepland waar zij wel uitgenodigd zijn? Of misschien denkt hij dat ze toch niet kunnen vanwege de operatie?
Hoe lang zet jij ze normaalgesproken in de oven? Ik had een recept gevonden en ze een uur in de oven (125 graden) gedaan, maar toen waren ze van binnen nog helemaal nattig. En langer leek me wat overdreven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde meringues maken, want honger en zin in, maar toen realiseerde ik me dat m'n Griekse kwark in de beslagkom zit (heb ik gisteren laten vallen vandaar), dus dat is een geluk bij een ongeluk, geloof ik.
110 graden en dan 60 tot 75 minuten. Degenen die middenin de oven staan, kunnen er na een uur wel uit, maar die aan de voorkant en achterkant zijn dan nog een beetje nattig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe lang zet jij ze normaalgesproken in de oven? Ik had een recept gevonden en ze een uur in de oven (125 graden) gedaan, maar toen waren ze van binnen nog helemaal nattig. En langer leek me wat overdreven.
*naar lijstjes van Vaiz van afgelopen weekend zoekt*quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heeft iemand een update voor me?
Ah, ik ben benieuwd! Iets met veel bier enzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
*naar lijstjes van Vaiz van afgelopen weekend zoekt*
Stockett? Het is een prachtig boek (ik heb hem al uit)quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Afijn, ik ga nog even mn boek lezen.Tot later!
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik leef nog!
En vind dat ik mij best heb gedragen naar omstandigheden
Poging tot lijstjes dan maar:
Vrijdag:
O: 1/2 pizza pepperoni + 0,5L sinaasappelsap
T: Bier (x5 ofzo)
L: Kippepootjes en chickenwrap
T: Bier (x10) + sinas-jenever (x5)
D: Schnitzel met aardappeltjes en salade
T: Bier (onduidelijk hoeveel)
Zaterdag:
O: Kwark met havermout en rozijnen
T: Bier (smaakte goed dus stuk of 7)
L: Broodje paling + broodje unox
T: Bier (gok een stuk of 12 beugels)
D: Iets Surinaams, weet niet meer wat
T: Bier... + vleesspies, 2 Vietnamese loempia's
Zondag:
O: Wit pistoletje gezond, wit pistoletje kaas, 0,5L melk
T: Bier (8 beugels)
L: Broodje unox, kibbeling, 0,5L sinaasappelsap
T: Bier (x20) + saucijzenbroodje
D: Bami, chickenwrap, 3 Vietnamese loempia's
T: 3 cola-jenever, bier (x10)
Maandag:
O: Cola
S: tent afbreken
T: Big-mac menu + cola
Heb het gevoel dat ik ook helder op wat KM's gesjouwd heb
Waren vanochtend al om half 7 wakker en geen alcoholcontrole gehad
Succes Anna!
Spijsvertering weer op orde?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Xennia het volgende:
Mijn geplande lijstje is geworden:
O: griekse yoghurt met honing
T: 3 plakjes parmaham banaan
L: 3 2 wraps met zalm, petrella en sla (edit: ik voeg er nog een griekse salade met sla, olijf, rode ui, pepertjes, 2 kleuren paprika en feta aan toe)
T: handje amandelen gekookt ei
T: banaan
D: bij mijn ouders eten, miehoen met foe yong hai, wat ossenhaas met diverse groentes in pittige saus, 2 mini loempia's
T: taart want vader jarig hazelnootschuimgebak, toastjes met salades, kaas, cashewnoten, wijn
S: en nu ga ik een avondwandeling maken, want zit zo vol dat het niet fijn meer is.
Ik heb nog steeds een zwak voor mijn jeugdliefde. En laatst stond hij op linkedIn in het rijtje 'people you may know', terwijl we niet eens 3e graads connecties hebben. Zou dat betekenen dat hij me opgezocht heeft?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat net even op de site van m'n middelbare school te loeren en kwam foto's tegen van een juf waar ik toen echt helemaal tot over m'n oren verliefd op ben geweest, járenlang. En nu zie ik die foto's en zie ik nog steeds een hele mooie vrouw, maar verder doet ze me niks meer. Raar dat dat kan veranderen, terwijl ik toen dacht dat het nooit meer over zou gaan.
Daar had ik ook nog niet voor gejompeld he? Bij deze:quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
- ik krijg een extra jaar stufi want de huisarts wil het formulier tekenen
Haha, kan best.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een zwak voor mijn jeugdliefde. En laatst stond hij op linkedIn in het rijtje 'people you may know', terwijl we niet eens 3e graads connecties hebben. Zou dat betekenen dat hij me opgezocht heeft?![]()
.
Ja!!! Dat had ik ook laatst met een jeugdvriendje en dat vriendje had ik maar een week, op werkweek. Nooit meer gesproken of gezien daarna en ineens stond hij bij de mensen die mijn profiel hadden bezocht, (dat kan je dus ergens bekijken, hè!) Toen ik terugkeek schrok ik me een hoedje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een zwak voor mijn jeugdliefde. En laatst stond hij op linkedIn in het rijtje 'people you may know', terwijl we niet eens 3e graads connecties hebben. Zou dat betekenen dat hij me opgezocht heeft?![]()
.
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, ik vraag m'n broer nog wel even wat de reden is dat hij m'n ouders niet uitnodigt. Ik ga zelf ook niet, want ik hoef niet zo'n dronkenmansfeest met vrienden van hem.
En nu ga ikm'n moeder
een kaartje sturen, want de operatie is goed verlopen en ze hebben drie omleidingen gelegd.
Ja!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:11 schreef Razztwizzle het volgende:
500 days of summerwat een mooie film is dat.
Je moet ook andere muziek opzettenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef conleche het volgende:
(om nu 500 days of summer te kijken was niet één van mijn betere beslissingen)[/b]
En dat! Helemaal nog vergeten te zeggen, maar dat is inderdaad heel fijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is!
Heb ik dan toch ooit indruk gemaakt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! Dat had ik ook laatst met een jeugdvriendje en dat vriendje had ik maar een week, op werkweek. Nooit meer gesproken of gezien daarna en ineens stond hij bij de mensen die mijn profiel hadden bezocht, (dat kan je dus ergens bekijken, hè!) Toen ik terugkeek schrok ik me een hoedje.
Zet dan meteen Fransje Bauer opquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:15 schreef conleche het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik hem niet mooi vind, maar als je je gaat identificeren met Joseph Gordon-Levitt dan is er iets niet pluis. Ik moet nu maar films met Leslie Nielsen opzetten of zo. Ik geloof niet dat ik daar iets herkenbaars in zal zien.
Ligt aan je instellingen van linkedin. Kan ook zijn dat alleen je bedrijfsnaam erbij staat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
En nu wil ik weten waar je kunt zien wie je profiel bekeken heefttrouwens, flink gewandeld
en nu een zere knie
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je éven voor mij, tatata, tatata
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen van linkedin. Kan ook zijn dat alleen je bedrijfsnaam erbij staat.
Je kunt ook een lurkaccount maken
Ja, en ik wil niet dat anderen kunnen zien dat ik bij hen kijk, dus kan ik ook niet zien wie er bij mij kijkt. Schiet niet op zoquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen van linkedin. Kan ook zijn dat alleen je bedrijfsnaam erbij staat.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik getrwittert nu.. gewoon om te kijken of ik kan twitteren(blont)
Morgen wandelen naar Drenthe, daar hardloopschoenen kopen....
http://nyan.cat/
Even worse.
Ja best irritant, dat ze dat 1 of 2x doen, oké, maar als ik na een jaar nog niet heb toegehapt......quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef loveli het volgende:
Facebook zet ook mensen in de suggestielijst als je in hun adresboek staat.
quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien kan je wel twitteren, maar quoten wil nog niezo best.
Klaverjassen welquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien kan je wel twitteren, maar quoten wil nog niezo best.
Ja, eindelijk! Al zit ik normaal gesproken minder snel zo vol.quote:
En hoe was jouw ex opgedroogd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ex had laatst mn LinkedIn bekeken. Ook wel lollig. Het ging 8 jaar geleden uit en heb 'm al ongeveer net zo lang niet gesproken. Mocht niet van z'n nieuwe vriendin.
Stond geen foto bij. Snap ik ook wel gezien z'n professie.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/videos/10946-nyan-cat-pop-tart-cat
ja maar als je dan iemand hebt die op jouw profiel heeft gekeken met alleen bedrijfsnaam/bedrijfstak dan kun je nog verder klikken en dan krijg je een lijstje met "het is een van deze 10 mensen" en dan haal je die persoon er alsnog zonder enige moeite uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las hier wel eens mee dat jij ook lowcarb-periodes hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb me ook aardig aan mijn lijstje gehouden vandaag.
O: gekookt eitje. 1x geroosterd brood met ham
L: 1x geroosterd brood met camembert, 1x cracker met hetzelfde
T: Sundy
T: wodka
D: kliekje van gisteren, (rijst/groenten/oestersaus maar de zalm is op, dus bak ik er een ei door.)
T: volle kwark met aardbeien en meloen. citroendropijs
T: nog een wodka (om nu 500 days of summer te kijken was niet één van mijn betere beslissingen)
Ik doe lowcarb als ik weer wat kilo's ben aangekomen. In maart 3 weken streng gedaan, toen 5 kilo afgevallen. Nu ben ik nog 2 kilo afgevallen, maar dat is omdat ik niet goed eet bij acute stress. Dan moet ik mezelf echt dwingen te eten. Op zich is dat nog niet erg hoor, die 2 kilo, hoewel het nu wel mag stoppen. In 2009 woog ik even zo rond de 55 en dat was echt te weinig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik las hier wel eens mee dat jij ook lowcarb-periodes hebt.
Hoe is nu jouw plan? Ben je op gewicht?
Nee, ik doe nu geen lowcarb. Wel doe ik sowieso rustig aan met carbs. Ik eet weinig brood, of aardappel(producten). Wel eet ik zeker 2 keer per week pasta.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe lowcarb als ik weer wat kilo's ben aangekomen. In maart 3 weken streng gedaan, toen 5 kilo afgevallen. Nu ben ik nog 2 kilo afgevallen, maar dat is omdat ik niet goed eet bij acute stress. Dan moet ik mezelf echt dwingen te eten. Op zich is dat nog niet erg hoor, die 2 kilo, hoewel het nu wel mag stoppen. In 2009 woog ik even zo rond de 55 en dat was echt te weinig.
Alles tussen de 57 en 60 is goed.
Jij doet nu toch geen lowcarb? Wel gedaan?
1m68 dus dat is ook vergelijkbaar, jij was toch 1m69? En dat van die carbsreductie werkt bij mij zo goed omdat mijn trek in zoet dan weggaat en als ik daarna daar op blijf letten en niet te veel snoep, blijft die trek ook vrij lang weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik doe nu geen lowcarb. Wel doe ik sowieso rustig aan met carbs. Ik eet weinig brood, of aardappel(producten). Wel eet ik zeker 2 keer per week pasta.
Ik weeg meestal ook zoiets als jij en als ik zwaarder word, let ik strikter op mijn carbs. Hoe lang ben jij?
Sterkte met de stress
Ja, 1,69 m.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
1m68 dus dat is ook vergelijkbaar, jij was toch 1m69? En dat van die carbsreductie werkt bij mij zo goed omdat mijn trek in zoet dan weggaat en als ik daarna daar op blijf letten en niet te veel snoep, blijft die trek ook vrij lang weg.
Dank je wel.
Bij mij is het enige dat helpt, zorgen dat het simpelweg niet in huis is. In het weekend mag ik het wel van mezelf en soms op andere tijstippen, vaak afhankelijk van hoe zielig ik mezelf vind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef loveli het volgende:
Tot mijn verbazing heb ik geen trek meer in chocola als ik een tijdje ben afgekicked en netje heb gegeten. Het ging erin per kiloverpakking in 2 dagen, maar nu heb ik die behoefte nauwelijks meer.
Hoewel het combo van het afgelopen weekeinde en het beroerde eten de week ervoor wel te merken zijn. Zondag krentebrood en ander suikerspul als ontbijt, daarna de hele dag zin gehad om te snaaien.
Nouja voor die 12 euro per vakantie ga ik niet moeilijk doen. Het is alleen jammer dat ik van zorgverzekeraar ben gewisseld, ik had er altijd eentje via VGZ.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:17 schreef _aurum_ het volgende:
voorpret is leuk
En vaak is een jaarverzekering voordeliger dan elke keer een losse reisverzekering regelen...Dus daar zou je nog naar kunnen kijken
Ga je weer wandelen?
Een huurverhoging van 160 euro? Voor jouw studio/kamer alleen? Dat mag toch niet eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef Chicolate het volgende:
Wow. Of de Key is keihard aan het falen, of ze hebben écht de huur van mijn complex met 160 euro per maand omhoog gegooid. Wat eerst de bruto huur was, is nu de rekenhuur. Dus kan je ook pas vanaf 23 jaar huurtoeslag aanvragen enzo. En nu maar hopen dat ze het niet ook gaan berekenen aan de huidige huurders, want dit is echt overbetaald voor een tijdelijk complex in the middle of nowhere.
Aurum, ik ben vorig jaar zonder enige ervaring gewoon een 'standaard' wandeling gaan lopen. Stond aangegeven op de kaart en met paaltjes. Broertje kon kaartlezen (ik ook wel redelijk) en paaltjes volgen kan elke idioot wel. In NL vind ik er niets aan, wandelen.
Een doorlopende reisverzekering kan juist erg handig zijn als er eens iets met je camera gebeurt tijdens een dagje weg waar je evt een overnachting bij boekt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:19 schreef Chicolate het volgende:
Nouja voor die 12 euro per vakantie ga ik niet moeilijk doen.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een activiteit hier! Ik lig nog lekker in m'n bedje. Wel al m'n dagelijkse moetvanloveli-pillen genomen en een wasje aangezet!
Jij wilde toch uitslapen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een activiteit hier! Ik lig nog lekker in m'n bedje. Wel al m'n dagelijkse moetvanloveli-pillen genomen en een wasje aangezet!
Kan je nagaan wat ze nu al betaaltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Een huurverhoging van 160 euro? Voor jouw studio/kamer alleen? Dat mag toch niet eens. De huur mag maar met een bepaald percentage per jaar verhoogd worden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een leuke website hiervoor is wandelzoekpagina.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef _aurum_ het volgende:
da's nice als je via je ziektekosten meeverzekerd was idd
Wij zijn dit jaar ook wezen wandelen en willen het vaker gaan doen, maar ik heb er echt de ballen verstand van. Dus hoe ik routes uit moet kienen, hoe het op te bouwen qua lopen etc. Denk dat we in NL eerst maar een paar keer gaan lopen, al moet ik eerst maar eens uit gaan zoeken welke wandelroutes er zijn en hoe ik die vind
^^quote:
Jouw huur mag maar met 1,3 procent omhoog gaan, voor nieuwe huurders moeten ze een huurprijs rekenen volgens het puntensysteem. Maar dat is wel veranderd geloof ik- van dit kabinet mochten ze de huurprijs met 160 euro max verhogenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef Chicolate het volgende:
Wow. Of de Key is keihard aan het falen, of ze hebben écht de huur van mijn complex met 160 euro per maand omhoog gegooid. Wat eerst de bruto huur was, is nu de rekenhuur. Dus kan je ook pas vanaf 23 jaar huurtoeslag aanvragen enzo. En nu maar hopen dat ze het niet ook gaan berekenen aan de huidige huurders, want dit is echt overbetaald voor een tijdelijk complex in the middle of nowhere.
Jij maakt dus eigenlijk alles Mar!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:59 schreef MarMar het volgende:
D: met vriendinnen+hun gezinnetjes, wat zij meenemen weet ik niet precies, de een maakt een voorgerecht (waarschijnlijk soep) de ander desserts (vast zoet en tamelijk machtig) mijn aandeel: quiche en lasagna en salade
lol mwah, ik besteed wel eea uit aan manliefquote:
Wat heb je voor jurkjes?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Zo, m'n shopvipjurkjes zijn ook verstuurd, ben benieuwd, volgende wk maar ff ophalen (en ik krijg heul geen hartverzakking, elke keer als ik zie dat ik nw mail heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |