SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:51 schreef Siral het volgende:
Oja en dit weet jij misschien wel loveli..
Ik pak nu minimaal 1x a maximaal 3x per dag visolie capsules.
Moet ik dan nog die smerige becel op mijn brood blijven smeren of is dat prima vervanging?
Hehe!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand moet Becel op brood smeren. Ik smeer alleen roomboter of kokosvet.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken, maar neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef progje het volgende:
[..]
kortingskaart en dan kan je de terugweg met 40% korting doen... (Geen idee of je dan goedkoper uit bent dan een maandtrajectkaart).
Iets op brood smeren: ja. Ik zou alleen geen Becel nemen, zeker niety als je het smerig vindt. Roomboterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Hehe!
Maar heb ik het nog "nodig" als ik gewoon volwaardig eet en visolie capsules neem?
Als ik iets bak doe ik het ook in kokos'olie' (vaste substantie, dus kan het niet echt olie noemen voor m'n gevoelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Definitie van olie/vet: als het vloeibaar is in het land van herkomst => olie, is het vast => vet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ik iets bak doe ik het ook in kokos'olie' (vaste substantie, dus kan het niet echt olie noemen voor m'n gevoel). En nee Uniek, het smaakt niet naar kokos
.
Wel een leuk idee voor uniekjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
kokosvet/olie is zo'n bazenspul. Ik smeer het ook in mijn haar als masker, en je kunt er ook huidsmeerseltjes van maken.
Wist ik niet! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Definitie van olie/vet: als het vloeibaar is in het land van herkomst => olie, is het vast => vet.
Bij de weg, hoe gaat het met jou lately?
Zoals ik al zei, het smaakt niet naar kokosquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
@ Shiny: omdat ons uniekje dól is op kokos!.
Naar gevoel! Hoe komt het? Verkeerde houding oid?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Prima bijgekomen van de ZC, moet nu alleen oppassen dat m'n nek niet weer vast gaat zitten.
Ik weet niet of uniekje er in dat geval geen problemen mee heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het smaakt niet naar kokos.
Merci beaucoup mademoiselle!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bien aussiBienvenue de retour!
Ach ja, wat de boer niet kent he..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of uniekje er in dat geval geen problemen mee heeft.
Spanning, verkeerde houding, 'ontlasten' met een verkeerdere houding, waardoor weer meer spanning. Even kijken of ik mezelf kan 'resetten'.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Rituals het volgende:
Naar gevoel! Hoe komt het? Verkeerde houding oid?
Massage-tent niet gezien op 't terrein? Was iets van 6muntjes of zo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Spanning, verkeerde houding, 'ontlasten' met een verkeerdere houding, waardoor weer meer spanning. Even kijken of ik mezelf kan 'resetten'.
En als dat niet lukt wellicht een goede, echte massage?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Spanning, verkeerde houding, 'ontlasten' met een verkeerdere houding, waardoor weer meer spanning. Even kijken of ik mezelf kan 'resetten'.
Ging er om 10 uur heen, maar was nog niet open (vanaf 11 uur). 's Avonds toen ik er langs ging was ik te laat. I tried...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Massage-tent niet gezien op 't terrein? Was iets van 6muntjes of zo...
Doe ik met enige regelmaat (krijg altijd op m'n dak dat ik vaker meot langskomenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
En als dat niet lukt wellicht een goede, echte massage?
Je hebt het in ieder geval geprobeerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ging er om 10 uur heen, maar was nog niet open (vanaf 11 uur). 's Avonds toen ik er langs ging was ik te laat. I tried...
[..]
Doe ik met enige regelmaat (krijg altijd op m'n dak dat ik vaker meot langskomen).
Dan zal het ook wel niet lekker zijn hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef loveli het volgende:
Heeft geloof ik ook anti-bacteriele eigenschappen. En je wordt er niet dik van, kwamen ze achter toen ze koeien ermee vet probeerden te mesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oww... is becel slecht dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom gebruik je Becel? Het is goed voor Unilever.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Mixende_match het volgende:
oww... is becel slecht dan?ik heb altijd becel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |