Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
Oh V1Z ik wil mijn benen een beetje trainen (die 2 kwabjes aan binnenzijde bovenbeen).
Zonder dat de boel breder wordt maar juist strakker.
Tips? (thuistips voor nu en voor vanaf sept sportschool)
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai vanaf de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Haaaai vanaf de wcHoezee voor mobiel internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
QFTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van.
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?![]()
Wel spoileren voor de sensitiefjes onder ons..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?
Nee, eerlijk gezegd is dit gewoon een standaard load. De totale omvang is echter wel fascinerend. Pm?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?
Haaaai vanaf de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
I imaginedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi, ik ben heul netjes heur. Niks geen smerige (of granzige) details
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace...[ afbeelding ] - J. Lennon
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Imagine all the poopies, stinking up the pla-a-a-aace...[ afbeelding ] - J. Lennon
Ik durfde niet te hopen, maar:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik durfde niet te hopen, maar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |