Geen idee, sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Hey guys, dat ov-chipkaartgebeuren is nu écht landelijk toch? Zo van, als ik morgen in Groningen met de bus ga dan kan ik dat gewoon met m'n ov-chipkaart doen? Want de laatste keer dat ik in Groningen met de bus ging kon dat nog niet en toen had ik zo'n oude chagrijnige buschauffeur en veel gezeik en daar heb ik geen zin in.
Aahwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
nou beste flippie, de nachten dat ik wel thuis was kreeg ik ze niet uit.
Je was me echt 1 sec voorquote:
Ik welquote:
quote:
Waarom? Waarop? Hoezo? HUH?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
xghd
[..]
Volgende keer maar weer, Chloroform is gewoon jaloers.
Sorryquote:
Sowieso goed dat jij 'm niet had.quote:
Aangezien de strippenkaart nu (zo goed als?) afgeschaft is neem ik aan van wel.quote:
Gniffel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
xghd
[..]
Volgende keer maar weer, Chloroform is gewoon jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
recht uit compton?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hallo, ik ben een neger met een attitude.
Regilio tuurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hallo, ik ben een neger met een attitude.
Ja het was echt heel erg. morgen maar wel even naar de doktor. Kan mijn benen moeilijk bewegenquote:
quote:
Jeetje, je bent wel partyhardy dan. Sterkte met je benenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja het was echt heel erg. morgen maar wel even naar de doktor. Kan mijn benen moeilijk bewegen. iets met vallen.
Is dat zo ja? Ik weet dat allemaal niet man, ik heb de afgelopen 2 jaar alleen die chipkaart gebruikt (want gratis reizenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Aangezien de strippenkaart nu (zo goed als?) afgeschaft is neem ik aan van wel.
Ik denk het wel, want studenten stad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik weet dat allemaal niet man, ik heb de afgelopen 2 jaar alleen die chipkaart gebruikt (want gratis reizen![]()
![]()
). Maar het zal toch haast wel he?
jwt. nah was niet door de party gebeuren. Ik mistte een paar treden. Wel gedronken dat wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje, je bent wel partyhardy dan. Sterkte met je benen
quote:
Ja dat dacht ik vorig jaar ook. Was afgelopen december daar en toen dus gezeik gehad. Maar goed, het zal wel! We zullen het morgen zien eh.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want studenten stad.
ze hebben ook een praxis in groningenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want studenten stad.
Wat kom je stoer doen.quote:
Wat een tof weetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ze hebben ook een praxis in groningen
een avond was wel heel erg. Ik werd wakker met een hennadraak op mijn rugquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje, je bent wel partyhardy dan. Sterkte met je benen
Ik weet niet waar je precies heen moet, maar met NS en dat andere grote vervoersbedrijf ondersteunen die kaart iig wel. Maar je hebt soms in de uithoeken van NL weer een ander klein vervoersbedrijf zit wat chipkaart nog niet ondersteuntquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik weet dat allemaal niet man, ik heb de afgelopen 2 jaar alleen die chipkaart gebruikt (want gratis reizen![]()
![]()
). Maar het zal toch haast wel he?
Een paar treden, altijd lastig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jwt. nah was niet door de party gebeuren. Ik mistte een paar treden. Wel gedronken dat wel.
hahaha what the fuckquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een avond was wel heel erg. Ik werd wakker met een hennadraak op mijn rug.
Vakantie gabber. Heb mijn plicht voor het vaderland vervuld. Als je details wilt doe maar pmquote:
*plet*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
Kedekedeng kedekedeng kedekedeng kedekedeng toet toet
ja ik had nog mazzel dat het op mijn rug was. VRiend van mij had er eentje in zijn nek en die verrekte dingen wassen niet zo lekker uitquote:
Je bent nog wel gezond?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vakantie gabber. Heb mijn plicht voor het vaderland vervuld. Als je details wilt doe maar pm.
Ja he? De mediamarkt was echt heel groot, dat was gewoon niet leuk want je kunt toch nooit vinden wat je zoekt in zo'n grote winkel? en die parkeerplaatsen waren verwarrendquote:
Alsof een vos dat geluid maaktquote:
Echt. nice heb je er foto vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een avond was wel heel erg. Ik werd wakker met een hennadraak op mijn rug.
Hahaha fotosquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik had nog mazzel dat het op mijn rug was. VRiend van mij had er eentje in zijn nek en die verrekte dingen wassen niet zo lekker uit.
quote:
ik hoop hetquote:
Ja gewoon, Groningen stad. Maar moet vanaf station nog met de bus en ik ken al die gare vervoersbedrijven daar niet, maar ik ga de gok gewoon wagen. Living life on the edge enzo, ja toch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies heen moet, maar met NS en dat andere grote vervoersbedrijf ondersteunen die kaart iig wel. Maar je hebt soms in de uithoeken van NL weer een ander klein vervoersbedrijf zit wat chipkaart nog niet ondersteunt
quote:
Ja die zijn er wel, post alleen geen fotos op foks. tevens moet de man met de camera ze nog op zijn pc zetten enzo.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop het. moet inderdaad maar even een testje doen. Die denen zijn niet te vertrouwen.
Anders kun ja altijd voor een paar euro een kaartje koepnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon, Groningen stad. Maar moet vanaf station nog met de bus en ik ken al die gare vervoersbedrijven daar niet, maar ik ga de gok gewoon wagen. Living life on the edge enzo, ja toch.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
Het is hier ene dooie boel dus ik ga zo slapen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Faux. het volgende:
Ik kan niet slapen want ik heb een enge serie gezien
Maar wel stoer enzo die hele levensstijl, wou dat ik dat durfdequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon, Groningen stad. Maar moet vanaf station nog met de bus en ik ken al die gare vervoersbedrijven daar niet, maar ik ga de gok gewoon wagen. Living life on the edge enzo, ja toch.
'67?quote:
Ik wil een PM dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ja die zijn er wel, post alleen geen fotos op foks. tevens moet de man met de camera ze nog op zijn pc zetten enzo.
En hoeren.quote:
Het was een enge serie waarin allemaal mensen dood gingenquote:
Klein beginnen man. Koelkast een minuut open laten staan enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wel stoer enzo die hele levensstijl, wou dat ik dat durfde
Welke serie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het was een enge serie waarin allemaal mensen dood gingen
Inderdaad, ik bedenk me altijd: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
tanden eruit, dat is echt niet chillquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedenk me altijd: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?
24quote:
Gang rapequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedenk me altijd: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?
Dat is echt wel die hard hoor. Misschien dat ik morgen een keer niet mijn hand uitsteek als er verder niemand fietst, maar ik weet niet zeker of ik dat durf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klein beginnen man. Koelkast een minuut open laten staan enzo.
Waarom krijg ik plet en hij splet?quote:
Of toch een kaartje moeten kopenquote:
Als je niet durft moet je gewoon heel lichtjes je hand uitsteken. Babystapjes zeg ik je.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is echt wel die hard hoor. Misschien dat ik morgen een keer niet mijn hand uitsteek als er verder niemand fietst, maar ik weet niet zeker of ik dat durf.
Ach, dan heb je toch +/-8 mensen blij gemaakt.quote:
Jij hoort ook gewoon tikkertje en verstoppertje te doen ipv series kijken.quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga slapen, het was me een waar genoegen
Goed punt, ik voel me al stukken beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, dan heb je toch +/-8 mensen blij gemaakt.
Je PI-gebruik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt, ik voel me al stukken beter.
Ik dacht dat het wel meeviel, maar het was echt een enge horrorseriequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hoort ook gewoon tikkertje en verstoppertje te doen ipv series kijken.
National Geographic welquote:
Voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tering zeg, wat is dat TLC een pauperzender zeg. Nu ook weer: gaat het over vrouwen die bij de politie zitten. Alsof dat zo fucking speciaal is, flikker toch op. En dan gaan ze ook nog al die series overnemen die bij discovery en nat geo zijn gefaald. En dan zenden ze ook nog eens alle afleveringen uit die al tig keer herhaald zijn op andere kanalen![]()
Zo fucking waar. Er was een keer een programma dat "I didn't know I was pregnant" heette, met allemaal eindbazen die niet wisten dat ze zwanger waren en toen ineens moesten bevallen etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tering zeg, wat is dat TLC een pauperzender zeg. Nu ook weer: gaat het over vrouwen die bij de politie zitten. Alsof dat zo fucking speciaal is, flikker toch op. En dan gaan ze ook nog al die series overnemen die bij discovery en nat geo zijn gefaald. En dan zenden ze ook nog eens alle afleveringen uit die al tig keer herhaald zijn op andere kanalen![]()
Bestaan die nog steedsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:00 schreef MajorTom. het volgende:
Ik moest vandaag een beetje huilen om de nieuwe single van RHCP. het was ooit in een ver verlenden zo'n goede band, en nu dit..
Het leven is niet eerlijk
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meeviel, maar het was echt een enge horrorserie
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:00 schreef Faux. het volgende:
Ik kijk nooit meer 24. Wat een enge horror zeg
Kom je aandacht tekort jochie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef Faux. het volgende:
Ik ga straks echt janken om die enge kutserie
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom je aandacht tekort jochie?
Het ergste is dat die vrouwen worden afgeschilderd als heldinnen, maar als het er op aankomt en ze een huis binnenvallen zijn er 8 mannen en blijft de vrouw in de auto koekeloeren. Niks tegen vrouwen enzo, maar verzin dan iets betersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo fucking waar. Er was een keer een programma dat "I didn't know I was pregnant" heette, met allemaal eindbazen die niet wisten dat ze zwanger waren en toen ineens moesten bevallen etc.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bestaan die nog steeds![]()
Je bedoelt red hot chillipeppers toch?
En hij kwam terug in zn badjas?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik had laatst een date met zo'n rijke gast die voor zo'n grote bank werkte. Toen we bij zijn appartement aankwamen, liep hij naar de badkamer en riep hij " Wat vind je van het 80s band Huey Lewis and de news " ...
Ik fucking rende daar weg en heb hem nooit meer gebeld.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik had laatst een date met zo'n rijke gast die voor zo'n grote bank werkte. Toen we bij zijn appartement aankwamen, liep hij naar de badkamer en riep hij " Wat vind je van het 80s band Huey Lewis and de news " ...
Je moet ook niet van die enge series kijken vlak voor het slapen gaan, zometeen komt South Park op de televee, misschien kun je daarna weer slapenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Faux. het volgende:
Het is de schuld van Nina Myers. Door haar krijg ik nachtmerries.
Ik wil jouw semiviking volk nog bedanken! Wat een mooie dames komen er vandaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Dat wist ik vantevoren nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die enge series kijken vlak voor het slapen gaan
Hoe wil je dat doen, zo iets als met kpd etc.?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Kan de NB trouwens niet 16+ gemaakt worden? Zo van, je mag pas posten als je bier mag drinken.
Eeh, ja, 27 ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
Monky, was hij trouwens ouder dan jij?
Doe dan heel FOK! meteenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Kan de NB trouwens niet 16+ gemaakt worden? Zo van, je mag pas posten als je bier mag drinken.
Ja precies. Moet te regelen zijn toch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen, zo iets als met kpd etc.?
Oei.quote:
Weet nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Moet te regelen zijn toch.
Dan kan ik er alsnog inquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Moet te regelen zijn toch.
Yupquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je spot de minderjarigen iig snel genoeg.
deed fok het net trouwens ook even niet bij jullie?
Waarom weet jij dat niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietzou je aan een modje/admin moeten vragen denk ik.
Nu op CC, geniale episode van SPquote:
Je snapt het niet. Heb je de film American Psycho weleens gezien? Die scene waarin de hoofdrolspeler praat over Huey Lewis and de news en daarna zijn gast te lijf gaat met een bijl?quote:
Ik mag geen tv kijkenquote:
Die heb ik net gedownload, moet een goede film zijn, niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Heb je de film American Psycho weleens gezien? Die scene waarin de hoofdrolspeler praat over Huey Lewis and de news en daarna zijn gast te lijf gaat met een bijl?
Jezus, verman je wijf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Faux. het volgende:
Ik dacht daarnet even dat Nina Myers door het raam keek. Dit is echt fucking eng
Godver.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Heb je de film American Psycho weleens gezien? Die scene waarin de hoofdrolspeler praat over Huey Lewis and de news en daarna zijn gast te lijf gaat met een bijl?
Het is tien over een. Dan mag ik geen tv kijken.quote:
koop een twitter en zeg daar deze stuff dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Faux. het volgende:
Ik dacht daarnet even dat Nina Myers door het raam keek. Dit is echt fucking eng
Nou vooruit, ntb en alles, ja toch.quote:
Hij is heel goed, maar hij is diep, heel diep.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die heb ik net gedownload, moet een goede film zijn, niet?
Ik ben ook lekker.quote:
Deze scene dus:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godver.Ik heb die film ooit eens gezien maar die Huey Lewis and the news vraag kan ik me niet herinneren.
...? Van je vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is tien over een. Dan mag ik geen tv kijken.
Van z'n moeder.quote:
quote:
wjnmk en alles. Goed genoeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou vooruit, ntb en alles, ja toch.
Its hip to be square!quote:
Niezen in je slaap. Of he viel daarna meteen weer in slaap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:14 schreef Faux. het volgende:
Kut, ik moest niezen en nu weten m'n ouders dat ik nog wakker ben. Gaan ze morgen vragen waarom ik nog niet sliep
Wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Haha, Gert Jacobs heeft mij geretweet.
Wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Haha, Gert Jacobs heeft mij geretweet.
Dat geloven ze niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niezen in je slaap. Of he viel daarna meteen weer in slaap.
Heb je chocola in huis? Chocola eten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:14 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi.
Misschien word ik vanzelf vrolijk als ik vrolijk doe.
Koewl, klinkt wel als mijn genre, ga m morgen maar even zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is heel goed, maar hij is diep, heel diep.
Veel mensen snappen het niet:
Op de oppervlak lijkt het een slechte comedy/gore/drama film terwijl het een satire is op de jaren 80's Wallstreet cultuur.
M&M's zijn al op. En net tanden gepoetst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je chocola in huis? Chocola eten.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 01:08:13Lekker slaoooppnnn allemaolllll reageer retweet
Wauw, dat is zeker wel stoer, maar wat doet gert in t dagelijks leven?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 01:08:13Lekker slaoooppnnn allemaolllll reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:17 schreef MajorTom. het volgende:
That's a very fine chardonnay you're drinking. I want you to clean your vagina
quote:
quote:
Nee, maar daar sta ik niet van te kijken. Heb jij al begin gemaakt met Friday Night Lights?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:22 schreef napoleonfour het volgende:
Ludo, wist je trouwns dat de snookie look helemaal in is bij de Engelse bowsers?
The Prestige.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:22 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Aangezien jij zoveel films kijkt
Kun je nog iets aanraden voor nu?
nop! binnenkort weer even mijn band of brother skit afkijken voor de tweede keer en dan begin ik er aan. Of ik ga weer verder met gossip girlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar daar sta ik niet van te kijken. Heb jij al begin gemaakt met Friday Night Lights?
Zijn ochtend routine = mijn ochtend routine.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The Prestige.
The Machinist.
Zijn beide wel 'diepgaande' films met C. Bale. (Goede acteur.)
Gossip Girl?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nop! binnenkort weer even mijn band of brother skit afkijken voor de tweede keer en dan begin ik er aan. Of ik ga weer verder met gossip girl.
quote:
Gister kill the irishmen gezien, vond m best goed. Gister ook ironclad gezien, geen goed verhaal maar wel veel actie en bloedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:22 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Aangezien jij zoveel films kijkt
Kun je nog iets aanraden voor nu?
Tudududududu Batman.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The Prestige.
The Machinist.
sowieso alles van christoper nolanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The Prestige.
The Machinist.
JA weet nietquote:
quote:
Ja ik moet zeggen, ken er meerdere met zo'n afwijking.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JA weet nietis wel leuk opzich nohomo still hetero jeweet.
Ik ben een arme sloeber, geen baasquote:
Gossip Girlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nop! binnenkort weer even mijn band of brother skit afkijken voor de tweede keer en dan begin ik er aan. Of ik ga weer verder met gossip girl.
Zijn wel meer arme sloebers die evengoed baas zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ben een arme sloeber, geen baas
oh vertel?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen, ken er meerdere met zo'n afwijking.
Je leeft nog!quote:
quote:
Ik weet dat twee vrienden van mij dat ook kijken.quote:
Euhm seizoen 3 aflevering 8, en ja ik loop zwaar achter maar ik moet godverdomme 3 series inhalenquote:
ja ik ook ergens in se3. We kunnen wel samen kijken danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm seizoen 3 aflevering 8, en ja ik loop zwaar achter maar ik moet godverdomme 3 series inhalen
Weenie man, weenie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dat met al die bro's die Gossip Girl kijken?
Das wel tof planquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik ook ergens in se3. We kunnen wel samen kijken dan
Amerikaanse serie. Binnenkort seizoen vijf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wtf is gossip girl nou weer?? Het klinkt iig heel fout.
Amerika.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Amerikaanse serie. Binnenkort seizoen vijf.
Blairquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Amerikaanse serie. Binnenkort seizoen vijf.
Wijvenentertainment.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wtf is gossip girl nou weer?? Het klinkt iig heel fout.
Oh, die was ook wel leuk geloof ik. komt op eerste gezicht een beetje over als een matrix kloon, maar is toch kwa verhaal totaal anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ik download nu deze, ben benieuwd.
v_f is homoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
vieze_freddie vindt jongens leuker dan meisjes
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
Jack Johnson, dankje wel voor dit moment vieze feddie
Nee de emo.gif was eigenlijk om de denigrerende term wijven te bespottenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
vieze_freddie vindt jongens leuker dan meisjes
goede serie heb ik gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
The Tudors. Bazenserie. Opgelost. Slotje.
Game of Thronesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
Die jongen die erin speelt. Ik ben zijnn naam kwijt godverdomme even googlen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
Niets mis met jongens leukerder vinden dan meisjes, heb ik ook hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:36 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee de emo.gif was eigenlijk om de denigrerende term wijven te bespotten
Jonathan Rheys Meyers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die jongen die erin speelt. Ik ben zijnn naam kwijt godverdomme even googlen.
O ja ik probeerde me tevergeefs nog uit de benarde situatie te redden, maar tegen zo'n doortrapt type als jou kan ik niet op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niets mis met jongens leukerder vinden dan meisjes, heb ik ook hoor.
Engelse vragen wat ze nou van Geordie shore vinden onbetaalbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Geordie Shore.![]()
Jersey Shore.![]()
Oh Oh Cherso
als jouquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
O ja ik probeerde me tevergeefs nog uit de benarde situatie te redden, maar tegen zo'n doortrapt type als jou kan ik niet op.
Geordies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Engelse vragen wat ze nou van Geordie shore vinden onbetaalbaar. Zoveel slang scheldwoorden.
Sowieso.quote:
Slaap lekker.quote:
Wat?quote:
Wat heeft hij nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:47 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens CyberJesus vraagt mij, om te vragen om zijn ban eraf te halen.
Hij heeft zijn gedrag verbeterd
Hij is minderjarig, dat zegt genoeg.quote:
Je weet dat over bans spreken verboden is?quote:
quote:
gogosweden is geband voor maand ja... omdat die over een bepaald bestand zou hebben gepostquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoe lang zijn die geband dan? een maand?
Lator.quote:
Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een irritant ventjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
gogosweden is geband voor maand ja... omdat die over een bepaald bestand zou hebben gepost
Doei!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |