Welke serie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het was een enge serie waarin allemaal mensen dood gingen
Inderdaad, ik bedenk me altijd: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon, Groningen stad. Maar moet vanaf station nog met de bus en ik ken al die gare vervoersbedrijven daar niet, maar ik ga de gok gewoon wagen. Living life on the edge enzo, ja toch.
tanden eruit, dat is echt niet chillquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedenk me altijd: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?
24quote:
Gang rapequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedenk me altijd: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?
Dat is echt wel die hard hoor. Misschien dat ik morgen een keer niet mijn hand uitsteek als er verder niemand fietst, maar ik weet niet zeker of ik dat durf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klein beginnen man. Koelkast een minuut open laten staan enzo.
Waarom krijg ik plet en hij splet?quote:
Of toch een kaartje moeten kopenquote:
Als je niet durft moet je gewoon heel lichtjes je hand uitsteken. Babystapjes zeg ik je.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is echt wel die hard hoor. Misschien dat ik morgen een keer niet mijn hand uitsteek als er verder niemand fietst, maar ik weet niet zeker of ik dat durf.
Ach, dan heb je toch +/-8 mensen blij gemaakt.quote:
Jij hoort ook gewoon tikkertje en verstoppertje te doen ipv series kijken.quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga slapen, het was me een waar genoegen
Goed punt, ik voel me al stukken beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, dan heb je toch +/-8 mensen blij gemaakt.
Je PI-gebruik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt, ik voel me al stukken beter.
Ik dacht dat het wel meeviel, maar het was echt een enge horrorseriequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hoort ook gewoon tikkertje en verstoppertje te doen ipv series kijken.
National Geographic welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |