Geen idee, sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Hey guys, dat ov-chipkaartgebeuren is nu écht landelijk toch? Zo van, als ik morgen in Groningen met de bus ga dan kan ik dat gewoon met m'n ov-chipkaart doen? Want de laatste keer dat ik in Groningen met de bus ging kon dat nog niet en toen had ik zo'n oude chagrijnige buschauffeur en veel gezeik en daar heb ik geen zin in.
Aahwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
nou beste flippie, de nachten dat ik wel thuis was kreeg ik ze niet uit.
Je was me echt 1 sec voorquote:
Ik welquote:
quote:
Waarom? Waarop? Hoezo? HUH?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
xghd
[..]
Volgende keer maar weer, Chloroform is gewoon jaloers.
Sorryquote:
Sowieso goed dat jij 'm niet had.quote:
Aangezien de strippenkaart nu (zo goed als?) afgeschaft is neem ik aan van wel.quote:
Gniffel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
xghd
[..]
Volgende keer maar weer, Chloroform is gewoon jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
recht uit compton?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hallo, ik ben een neger met een attitude.
Regilio tuurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hallo, ik ben een neger met een attitude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |