quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker Son en Breugel, lekker bermbommen!
o ja die bedoel ik, is in Ekkersrijt maar geografisch gezien in Son dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Volgens mij gaan wij naar die in Eindje.
Ja die ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
o ja die bedoel ik, is in Ekkersrijt maar geografisch gezien in Son dacht ik.
Door die Ikea was ik altijd te laat op school. Ik moest door Son en al die takkemensen reden ook altijd door Son in plaats van gewoon makkelijk de grote weg te pakken!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja die ja.
Zeg maar 30 km buiten de bewoonde wereld.
Whehequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Door die Ikea was ik altijd te laat op school. Ik moest door Son en al die takkemensen reden ook altijd door Son in plaats van gewoon makkelijk de grote weg te pakken!
En de ander Henkquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoorde dat ze haar ene kind La Fwandaah heeft genoemd.
Ik heb gehoord dat ze Rachel Berry gaat spelen in GLEEquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gehoord dat Latifah nu al carcommercials doet in Japan.
En haar babydons is verzekerd voor 10.000 euri.
Maar dat heb je niet van mij gehoord.
Daar waar ze horen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
A Dell rolling in the deep.
Ik dacht al... deja vuquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
A Dell rolling in the deep.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
A Dell Rolling in the Deep
afbeelding
Ik moest lachen
Weltrustenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ga slaapje doen!
TODOlist aanvulling: muziek op telefooontje
Trusten Renéquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ga slaapje doen!
TODOlist aanvulling: muziek op telefooontje
belachelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:34 schreef borisz het volgende:
Oh Na KPN volgt ook Vodafone http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.html
Lijkt net echt.quote:
Hopelijk let hij dan beter op haar dan op TAL.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hopelijk let hij dan beter op haar dan op TAL.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hopelijk let hij dan beter op haar dan op TAL.
Nee manquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter dan kan ik mijn jas ook niet kwijtraken
ik ga niks meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik veel... je zal vast iets anders verzinnen wat je kwijt raakt dan
En je iPhonequote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga niks meenemenAlleen ID en geld
Die had ik gezien idd...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:10 schreef DeZwabber het volgende:
het zit ook in een leuk glas, even zoeken, wacht ff
tof!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
is best makkelijk aan te komen, als ik het niet vergeet zal ik er eentje voor je meenemen de 30ste
Dat nieuwe deel?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
dat winkelcentrum in Almere is trouwens best tof
Die komt uit een kinder suprise ei?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
dit ga ik morgen doen trouwens:
[ afbeelding ]
ik heb deze net in elkaar gezet, morgen de boel verven, nerdhobbie ftw
oh, echt al een maand of drie geledenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat nieuwe deel?
Wanneer was je op bezoek?
Dat is geen dijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, echt al een maand of drie geleden, het zag er vrij nieuw uit, liepen ook een paar paden schuin tegen een dijk op
niet bepaald, het zijn tinnen figuurtjes die je moet vijlen en in elkaar lijmenquote:
Grappigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet bepaald, het zijn tinnen figuurtjes die je moet vijlen en in elkaar lijmen
kindersurprise voor volwassenen meer
eenmaal geverfd zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Lachequote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, en van lord of the rings ook, allemaal gebaseerd op dit spel uiteindelijk
In een verfpot dompelenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat moet je zelf maar uitzoeken hoe je dat doet
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
vooral als je zo kleurenblind bent als ik
niet dat ik het zie, maar als mensen ineens vragen waarom al je figuurtjes roze zijn is het wat minder
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet helemaal nooit wat ik doe, maar voorlopig is er nog niets ontploft dus ik ga lekker door
Maar je weet dus ook niet of je je beeldje roze of grijs hebt geverfd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik zie wel kleuren, maar omdat ik een probleem met rood / groen heb zijn rood / bruin / groen lastig om uit elkaar te houden, pastelroze is voor mij gewoon grijs, paars is soms blauw,
Werkschuw tuig!quote:
Erger dan die van mij?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg hier alvast weltrusten enzo
Morgennnacht niet schrikken van mijn postaantal
Is echt te erg geloof ik
Kusjes en goedemorgen voor de ochtendploeg
Uh ik ben ook vrij maar ik lag wel bijtijdsquote:
WAAT?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:19 schreef Pheno het volgende:
Geniaal, Vodafone volgt gewoon met die datalimieten
En dan maar roepen dat er geen afspraken zijn gemaakt
Kutland is het hier ook in dat soort dingen, lobbyen
Heb jij ook kebab op?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh ik ben ook vrij maar ik lag wel bijtijds
Vind vodafone in vergelijking nog redelijk... 400mb met mijn huidige abonnement... kan er mee door, op ziiiiich...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.html
Nee dank jequote:
Joepi, ik kan mijn mobieltje ophalen. Lets say no, het is vandaag laatste dag vierdaagse, een slecht idee om uberhaupt de Waal over te willen stekenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, ik kan mijn mobieltje ophalen. Lets say no, het is vandaag laatste dag vierdaagse, een slecht idee om uberhaupt de Waal over te willen steken
Zelfs WoW is goedkoperquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:37 schreef Renesite het volgende:
WHAT THE FUCK? 15 euro per maand voor WA?!!!!!!
Om maar niet te spreken van WUquote:
Ja nee en dat kost niksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:40 schreef Renesite het volgende:
Ik neem dat abonnement van 42,50 wel. Ga ik straks weer smsen ipv. whatsappen
is die 42,50 zonder 19pct?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:42 schreef Kally het volgende:
42,50 waarbij nog 19% btw komt en dan zit je over je sms limiet en betaal je het volle pond
Hoinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:42 schreef Kally het volgende:
42,50 waarbij nog 19% btw komt en dan zit je over je sms limiet en betaal je het volle pond
Prijsafsprakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:42 schreef Kally het volgende:
Alle prijzen van telefoons zijn altijd zonder btwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
is die 42,50 zonder 19pct?
Ow, onderaan staat dat whatsapp ongewijzigd blijft?
Als individu kun je er ook niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
PrijsafsprakenEn dan allemaal roepen dat het niet mag, maar het gebeurt gewoon voor onze ogen en niemand doet er wat aan. Ook niet de 'onafhankelijke' (
) OPTA.
Ow. Bij mij niet. Desalniettemin.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Alle prijzen van telefoons zijn altijd zonder btw
Ik tank juist bij de Shellquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:50 schreef Kally het volgende:
Ja zo'n actie opstarten net als wat ze met de Shell doen, boycotten alleen doet nooit iemand daar aan mee, ow wacht ik wel ik tank nooit bij de Shell
Die is mij te duurquote:
Hier juist niet. Althans, ik reed dagelijks door Hoogezand heen en daar was-ie net zo duur of zelfs goedkoper dan de Tango bij mij op de hoek.quote:
Wij hebben hier van die tanks dat je moet pinnen aan de tank, dat scheelt echt een bergquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier juist niet. Althans, ik reed dagelijks door Hoogezand heen en daar was-ie net zo duur of zelfs goedkoper dan de Tango bij mij op de hoek.
Waar zeg ik een persoon? We hebben toch tig waakhonden e.d. ? Maar die krijgen vast ook wel ergens een stukje toe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als individu kun je er ook niet veel aan doen.
Neuk ze!quote:
Have fun met de Benny'squote:
Overduidelijk een setup, maar grappig.quote:
Beter als die zooi gisteren in ONZ, mijn god wat een droeftoeter was datquote:
Ik heb wat gemist, of beter gezegd, niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter als die zooi gisteren in ONZ, mijn god wat een droeftoeter was dat
Nah er was er 1 bezig topics te openen, maar echt van een niveau triest, Reneetje knalde er ook 1 dichtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, of beter gezegd, niet.
oh, sadness.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah er was er 1 bezig topics te openen, maar echt van een niveau triest, Reneetje knalde er ook 1 dicht
Ja nogal, soms kan het best even grappig zijn maar dit was echt te triest gewoon, overduidelijk een kloon met frustratiesquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:02 schreef Kally het volgende:
Dit topic bijvoorbeeld
ik heb romana op de scooter geneuqt
quote:
Hoi nachtbrakerquote:
Ja vandaar mijn wekker om 10 uurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi nachtbraker
Wilde jij niet in je ritme komen?![]()
Whehehehehe, ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn wekker om 10 uur
OMGwas te gezellig
maar vanavond voor half 1 slapen
Haaiquote:
Ja was echt gezellie, ik was om 3 uur moe. Maar ik moest het volhouden van Bennyquote:
Klote vrijdagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was echt gezellie, ik was om 3 uur moe. Maar ik moest het volhouden van Bennyuiteindelijk sliep ik ok half 5
Ga maar even douchen en aankleden. Heb het net als jou echt druk vandaag
Hoiquote:
Doei en veel plezierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga haasten anders kom ik in tijdnood
doeidoeiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga haasten anders kom ik in tijdnood
Nogal. Of als er niemand was ook prima, dan ging ik een tukkie doen.quote:
Geef maar aan mij, ik heb drie PS3's dan. Kunnen ze hier multiplayen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
Grrrrrrrrr kinderen, kut PS3 ik wil nu weg
Ben ik dus ook
Ik geef niksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ik heb drie PS3's dan. Kunnen ze hier multiplayen!
Dan geef ik jou welquote:
goed planquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon wegmieteren als je bij de drop bent.
Neinquote:
Neinus!quote:
okquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:16 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben bijgekomen, even nieuwe matras op het bed leggen, stoffen en stofzuigen, op een zeer labiele manier
Een beetje wappy dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:16 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben bijgekomen, even nieuwe matras op het bed leggen, stoffen en stofzuigen, op een zeer stabiele manier
ik las iets anders ipv matrassenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben heul niet labiel
Ik moest naar de matrassenwinkel
Nu even bijkomen en dan gauw stoffen en stofzuigen en dan straks richting de panda
quote:
quote:
nee, toe aan vakantiequote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef Kally het volgende:
Matras ligt, gestoft, gezogen en gedweild en toilet is weer schoon
Njah ik moest wel even, morgen alles goed doen, die vriendin komt morgenavond (krullebol) nog voor D.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik moest wel even, morgen alles goed doen, die vriendin komt morgenavond (krullebol) nog voor D.
Een of ander pokemon spel voor op de WII en geld in de efteling voor hem, j. en zijn neefjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GezelligHeeft hij al wat leuks gekocht van zijn centjes
Aw wat schattig is hij tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Een of ander pokemon spel voor op de WII en geld in de efteling voor hem, j. en zijn neefje
Soms wel ja, ik ga nog wat laatste dingen doen en dan richting die pandaquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel ja, ik ga nog wat laatste dingen doen en dan richting die panda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |