Imageshack, is ook niet meer wat 't wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey dinosaurus,
Misschien moet je eens kijken naar www.imgur.com, kan handig zijn.
Kusje!
Het is vriendelijk dat je dit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef Kikvors het volgende:
Voor de luie mensen onder ons:
Het is een advertentie van T-Mobile waarin dit staat: "Elke maand onbeperkt internetten en 300 gratis sms'jes voor ¤ 10,-"
Het erge is, het werkt ook nog... Mensen willen gewoon voor de gek gehouden wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef Wruijff het volgende:
Geef mij 10 euro dan krijg je van mij 3 gratis drankjes ofzo...
Capitalism meets credibility.
...Is dit echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Had eerst op mijn monitor getekend... nu nog spijt van
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je zult wel een grapje gemaakt hebben. Hoop ik.
Nou je zegt zoiets, ik maak bijna nooit meer mee dat mensen in het openbaar nog om zich heen kijken... ze lopen rond met hun telefoon onder hun neus, ze lopen naast elkaar met hun telefoon onder hun neus... ongelooflijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Dibble het volgende:
Blackberry
Laatst zat ik een bus met 3 meiden om me heen. Was muisstil en ze waren druk met pingen. Weet zeker dat ze over mij aan het praten waren. Autisten.
TS zei dit:quote:
En dat vond ik vrij absurd. Maar zoals eerder gezegd, vermoed ik dat ze niet serieus was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Had eerst op mijn monitor getekend... nu nog spijt van
Euh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.
ow echt?! jeez... waarom moet ik altijd achteraf dit soort dingen horen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je zult wel een grapje gemaakt hebben. Hoop ik.
Dus het was geen grapje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ow echt?! jeez... waarom moet ik altijd achteraf dit soort dingen horen..
Met touch screen wel ja.quote:
Ik mag je wel... leuk om te zien dat er Nederlanders zijn die sarcasme niet zo goed aanvoelen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:59 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dus het was geen grapje?
Of heb je een touch screen of iets dergelijks? Dan kan het nog wel deels kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |