Imageshack, is ook niet meer wat 't wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey dinosaurus,
Misschien moet je eens kijken naar www.imgur.com, kan handig zijn.
Kusje!
Het is vriendelijk dat je dit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef Kikvors het volgende:
Voor de luie mensen onder ons:
Het is een advertentie van T-Mobile waarin dit staat: "Elke maand onbeperkt internetten en 300 gratis sms'jes voor ¤ 10,-"
Het erge is, het werkt ook nog... Mensen willen gewoon voor de gek gehouden wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef Wruijff het volgende:
Geef mij 10 euro dan krijg je van mij 3 gratis drankjes ofzo...
Capitalism meets credibility.
...Is dit echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Had eerst op mijn monitor getekend... nu nog spijt van
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je zult wel een grapje gemaakt hebben. Hoop ik.
Nou je zegt zoiets, ik maak bijna nooit meer mee dat mensen in het openbaar nog om zich heen kijken... ze lopen rond met hun telefoon onder hun neus, ze lopen naast elkaar met hun telefoon onder hun neus... ongelooflijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Dibble het volgende:
Blackberry
Laatst zat ik een bus met 3 meiden om me heen. Was muisstil en ze waren druk met pingen. Weet zeker dat ze over mij aan het praten waren. Autisten.
TS zei dit:quote:
En dat vond ik vrij absurd. Maar zoals eerder gezegd, vermoed ik dat ze niet serieus was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Had eerst op mijn monitor getekend... nu nog spijt van
Euh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.
ow echt?! jeez... waarom moet ik altijd achteraf dit soort dingen horen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Dus het was geen grapje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ow echt?! jeez... waarom moet ik altijd achteraf dit soort dingen horen..
Met touch screen wel ja.quote:
Ik mag je wel... leuk om te zien dat er Nederlanders zijn die sarcasme niet zo goed aanvoelen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:59 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dus het was geen grapje?
Of heb je een touch screen of iets dergelijks? Dan kan het nog wel deels kloppen.
*snap*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit klinkklare onzin is. Je hebt toch geen enkele input gegeven in de computer als je iets op het beeldscherm tekent?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Ik heb geen touch screen en hier werkt 't ook.
Ja... Zeg maar snel dat het sarcasme is jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ik mag je wel... leuk om te zien dat er Nederlanders zijn die sarcasme niet zo goed aanvoelen...
Ik hoop dat jij ook inziet dat het leven niet alleen maar serieuze boel is.. er bestaat ook zoiets als humorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit klinkklare onzin is. Je hebt toch geen enkele input gegeven in de computer als je iets op het beeldscherm tekent?
Ik wijs er niet naar, maar raak het beeldscherm echt aan hoor. Dan werkt het hetzelfde als een toetsenbord.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit klinkklare onzin is. Je hebt toch geen enkele input gegeven in de computer als je iets op het beeldscherm tekent?
Inderdaad, maar dit was geen humor. Dit was gewoon een fout die je niet wil toegeven, denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook inziet dat het leven niet alleen maar serieuze boel is.. er bestaat ook zoiets als humor
Dan heb je dus gewoon een touch screenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Ik wijs er niet naar, maar raak het beeldscherm echt aan hoor. Dan werkt het hetzelfde als een toetsenbord.
Troll? Of snap je t gewoon niet? 'Elke maand onbeperkt internetten' is altijd al 10 euro. Nu krijg je nog 300 smsjes erbij, 'gratis' dus. Ik geef toe, beetje kromme zin maar als je langer dan 3 seconden erover nadenkt snap je t wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef Joydesign het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt opvallen dat je tegenwoordig steeds vaker dingen gratis krijgt.. als je geld geeft...
Nee, mijn pc is acht jaar oud. Ik denk dat 't een kwestie is van de juiste instelling en optimale concentratie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon een touch screen
Ik ga maar weer eens zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit was geen humor. Dit was gewoon een fout die je niet wil toegeven, denk ik.
Ik geef toe.. je hebt gelijk... ik dacht niet na en pakt zo een stift... en hatsikidee... nu kan ik hem wel weggooien...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit was geen humor. Dit was gewoon een fout die je niet wil toegeven, denk ik.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens zelfmoord plegen.
Ik ga hier verder maar niet op in. Waarschijnlijk probeer je me in de maling te houdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Nee, mijn pc is acht jaar oud. Ik denk dat 't een kwestie is van de juiste instelling en optimale concentratie.
Kijk, dit is een grapje, want zelfmoord kun je maar één keer plegen ("weer eens"). Dit is obvious, dat van de TS was gewoon echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens zelfmoord plegen.
Nou ja, het lijkt niet oprecht. Maar ik ben blij dat je het inzietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ik geef toe.. je hebt gelijk... ik dacht niet na en pakt zo een stift... en hatsikidee... nu kan ik hem wel weggooien...
Ik snap het wel.. ik vind de zin alleen inderdaad krom... bovendien heb ik zelf bij een andere provider voor 6,75 per maand onbeperkt internet... dus zo vanzelfsprekend is die 10 euro per maand niet...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Troll? Of snap je t gewoon niet? 'Elke maand onbeperkt internetten' is altijd al 10 euro. Nu krijg je nog 300 smsjes erbij, 'gratis' dus. Ik geef toe, beetje kromme zin maar als je langer dan 3 seconden erover nadenkt snap je t wel.
Ik wil je ook wel in de maling houden hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ga hier verder maar niet op in. Waarschijnlijk probeer je me in de maling te houden
Echt héquote:
kom jij binnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Echt héAls je denkt dat het niet gekker kan...
Om alles even recht te zetten en jou iets vitaals te leren.quote:
Tell them!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Om alles even recht te zetten en jou iets vitaals te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |