Imageshack, is ook niet meer wat 't wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey dinosaurus,
Misschien moet je eens kijken naar www.imgur.com, kan handig zijn.
Kusje!
Het is vriendelijk dat je dit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef Kikvors het volgende:
Voor de luie mensen onder ons:
Het is een advertentie van T-Mobile waarin dit staat: "Elke maand onbeperkt internetten en 300 gratis sms'jes voor ¤ 10,-"
Het erge is, het werkt ook nog... Mensen willen gewoon voor de gek gehouden wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef Wruijff het volgende:
Geef mij 10 euro dan krijg je van mij 3 gratis drankjes ofzo...
Capitalism meets credibility.
...Is dit echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Had eerst op mijn monitor getekend... nu nog spijt van
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je zult wel een grapje gemaakt hebben. Hoop ik.
Nou je zegt zoiets, ik maak bijna nooit meer mee dat mensen in het openbaar nog om zich heen kijken... ze lopen rond met hun telefoon onder hun neus, ze lopen naast elkaar met hun telefoon onder hun neus... ongelooflijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:51 schreef Dibble het volgende:
Blackberry
Laatst zat ik een bus met 3 meiden om me heen. Was muisstil en ze waren druk met pingen. Weet zeker dat ze over mij aan het praten waren. Autisten.
TS zei dit:quote:
En dat vond ik vrij absurd. Maar zoals eerder gezegd, vermoed ik dat ze niet serieus was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Had eerst op mijn monitor getekend... nu nog spijt van
Euh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als je iets op het beeldscherm tekent, dan verschijnt die tekening natuurlijk niet virtueel op je scherm.
ow echt?! jeez... waarom moet ik altijd achteraf dit soort dingen horen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Dus het was geen grapje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ow echt?! jeez... waarom moet ik altijd achteraf dit soort dingen horen..
Met touch screen wel ja.quote:
Ik mag je wel... leuk om te zien dat er Nederlanders zijn die sarcasme niet zo goed aanvoelen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:59 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dus het was geen grapje?
Of heb je een touch screen of iets dergelijks? Dan kan het nog wel deels kloppen.
*snap*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit klinkklare onzin is. Je hebt toch geen enkele input gegeven in de computer als je iets op het beeldscherm tekent?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Ik heb geen touch screen en hier werkt 't ook.
Ja... Zeg maar snel dat het sarcasme is jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:01 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ik mag je wel... leuk om te zien dat er Nederlanders zijn die sarcasme niet zo goed aanvoelen...
Ik hoop dat jij ook inziet dat het leven niet alleen maar serieuze boel is.. er bestaat ook zoiets als humorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit klinkklare onzin is. Je hebt toch geen enkele input gegeven in de computer als je iets op het beeldscherm tekent?
Ik wijs er niet naar, maar raak het beeldscherm echt aan hoor. Dan werkt het hetzelfde als een toetsenbord.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit klinkklare onzin is. Je hebt toch geen enkele input gegeven in de computer als je iets op het beeldscherm tekent?
Inderdaad, maar dit was geen humor. Dit was gewoon een fout die je niet wil toegeven, denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook inziet dat het leven niet alleen maar serieuze boel is.. er bestaat ook zoiets als humor
Dan heb je dus gewoon een touch screenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Ik wijs er niet naar, maar raak het beeldscherm echt aan hoor. Dan werkt het hetzelfde als een toetsenbord.
Troll? Of snap je t gewoon niet? 'Elke maand onbeperkt internetten' is altijd al 10 euro. Nu krijg je nog 300 smsjes erbij, 'gratis' dus. Ik geef toe, beetje kromme zin maar als je langer dan 3 seconden erover nadenkt snap je t wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:43 schreef Joydesign het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt opvallen dat je tegenwoordig steeds vaker dingen gratis krijgt.. als je geld geeft...
Nee, mijn pc is acht jaar oud. Ik denk dat 't een kwestie is van de juiste instelling en optimale concentratie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon een touch screen
Ik ga maar weer eens zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit was geen humor. Dit was gewoon een fout die je niet wil toegeven, denk ik.
Ik geef toe.. je hebt gelijk... ik dacht niet na en pakt zo een stift... en hatsikidee... nu kan ik hem wel weggooien...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit was geen humor. Dit was gewoon een fout die je niet wil toegeven, denk ik.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens zelfmoord plegen.
Ik ga hier verder maar niet op in. Waarschijnlijk probeer je me in de maling te houdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Nee, mijn pc is acht jaar oud. Ik denk dat 't een kwestie is van de juiste instelling en optimale concentratie.
Kijk, dit is een grapje, want zelfmoord kun je maar één keer plegen ("weer eens"). Dit is obvious, dat van de TS was gewoon echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens zelfmoord plegen.
Nou ja, het lijkt niet oprecht. Maar ik ben blij dat je het inzietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ik geef toe.. je hebt gelijk... ik dacht niet na en pakt zo een stift... en hatsikidee... nu kan ik hem wel weggooien...
Ik snap het wel.. ik vind de zin alleen inderdaad krom... bovendien heb ik zelf bij een andere provider voor 6,75 per maand onbeperkt internet... dus zo vanzelfsprekend is die 10 euro per maand niet...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:05 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Troll? Of snap je t gewoon niet? 'Elke maand onbeperkt internetten' is altijd al 10 euro. Nu krijg je nog 300 smsjes erbij, 'gratis' dus. Ik geef toe, beetje kromme zin maar als je langer dan 3 seconden erover nadenkt snap je t wel.
Ik wil je ook wel in de maling houden hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ga hier verder maar niet op in. Waarschijnlijk probeer je me in de maling te houden
Echt héquote:
kom jij binnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Echt héAls je denkt dat het niet gekker kan...
Om alles even recht te zetten en jou iets vitaals te leren.quote:
Tell them!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Om alles even recht te zetten en jou iets vitaals te leren.
dankje. Ik meen het serieus... ik had gewoon echt gedacht dat het zou werken met zo'n stiftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Om alles even recht te zetten en jou iets vitaals te leren.
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:11 schreef Joydesign het volgende:
[..]
dankje. Ik meen het serieus... ik had gewoon echt gedacht dat het zou werken met zo'n stift
ja precies... anders kan je dit gewoon onmogelijk inschatten... bedankt man...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:13 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorIk doe een studie gerelateerd aan computers dus misschien denk ik te snel dat dingen obvious zijn voor anderen, terwijl dit niet altijd het geval is.
Nou ja, ik heb nog steeds idee dat je niet helemaal serieus was, maar goed, bij het voordeel van de twijfel dan maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:14 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ja precies... anders kan je dit gewoon onmogelijk inschatten... bedankt man...
Dat ik me zelfs na 1:00 's nachts nog kapot kan lachen op Fok!?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat we allemaal iets geleerd hebben in dit topic.
Lijkt me stug, maar als dat zo is, dan ben ik allang blij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat we allemaal iets geleerd hebben in dit topic.
Als dat niet zo is... dan hebben we een serieus geval van eerder besproken autismequote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef Wruijff het volgende:
Het zou me niks verbazen als samsonneke de hele boel hier trollt
Ben blij dat je inziet hoe lachwekkend je fout wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:15 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Dat ik me zelfs na 1:00 's nachts nog kapot kan lachen op Fok!?
Je realiseert je niet.. hoeveel voordeel jij hebt opgedaan aan je opleiding... Serieus... elk ander mens zou ook met een stift zijn monitor bekladden hoor! Geen grapjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:16 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ben blij dat je inziet hoe lachwekkend je fout wasKon zelf ook geen grijns onderdrukken.
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:21 schreef Joydesign het volgende:
Misschien moet je een soort Clinic gaan geven op dat gebied... Ik denk dat er een wereld open gaat voor veel mensen
Pas op, straks pakt ze haar viltstift nog en tekent ze daadwerkelijk een snorretje op haar scherm (fysiek)....!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je bij de kitkat-reclame ook een snorretje getekend, TS?
Sst, verklap het nu niet, ik wilde haar uitdagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:23 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Pas op, straks pakt ze haar viltstift nog en tekent ze daadwerkelijk een snorretje op haar scherm (fysiek)....!
Haha, nee, ik denk wel dat ze geleerd heeft
ahw damn... ja nu zit het er alweer op hè... niet te houden als je zoveel mooie stiften naast je hebt liggen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sst, verklap het nu niet, ik wilde haar uitdagen
Je avatar spreekt mij aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sst, verklap het nu niet, ik wilde haar uitdagen
Daar moest ik ook aan denken, een of andere kapiteinquote:
...................Hemeltje, zeg ALSJEBLIEFT dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:25 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ahw damn... ja nu zit het er alweer op hè... niet te houden als je zoveel mooie stiften naast je hebt liggen...
ok mijn klomp is echt gebroken (SPREEKWOORDELIJK IK DRAAG GEEN KLOMPEN)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:25 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ahw damn... ja nu zit het er alweer op hè... niet te houden als je zoveel mooie stiften naast je hebt liggen...
Ja je denkt toch niet dat ik hier op dit serieuze forum grapjes ga zitten maken ofwel dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:26 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
...................Hemeltje, zeg ALSJEBLIEFT dat je een grapje maakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X 999^999
Neequote:
Ik denk het ook niet, aangezien dit geen ONZ is, maar ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:27 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik hier op dit serieuze forum grapjes ga zitten maken ofwel dan?
Waarom verbaast ditquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben natuurlijk niet echt Samson; gebruik enkel zijn naam op het internet omdat het een jeugdsentiment is.
me nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:13 schreef Samsonneke het volgende:
Ik doe een studie gerelateerd aan computers
Serieus? Nu je het zegt, Danny post hier ook onder zijn eigen naam.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
NeeIk ben natuurlijk niet echt Samson; gebruik enkel zijn naam op het internet omdat het een jeugdsentiment is. Het zou natuurlijk absurd zijn om te denken dat ik daadwerkelijk een pop zou zijn in wiens kontgat (sorry!) een hand zit van een man.
Samsonneke. nu snap ik er helemaal niks meer van... als je met een stift op je monitor tekent... ziet niemand het.. en nu ga je me ook nog eens vertellen dat jij niet echt samson bent terwijl je dat wel als foto hebt staan!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
NeeIk ben natuurlijk niet echt Samson; gebruik enkel zijn naam op het internet omdat het een jeugdsentiment is. Het zou natuurlijk absurd zijn om te denken dat ik daadwerkelijk een pop zou zijn in wiens kontgat (sorry!) een hand zit van een man.
ja maar als ik onzin ga vertellen in de categorie ONZ dan is het geen onzin meer...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:29 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, aangezien dit geen ONZ is, maar ik hoop het zo.
Ik volg je niet.quote:
Oké, dus jij bent een horloge?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:30 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Samsonneke. nu snap ik er helemaal niks meer van... als je met een stift op je monitor tekent... ziet niemand het.. en nu ga je me ook nog eens vertellen dat jij niet echt samson bent terwijl je dat wel als foto hebt staan!!
dan is het dus touchscreenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Ik wijs er niet naar, maar raak het beeldscherm echt aan hoor. Dan werkt het hetzelfde als een toetsenbord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of waren we daar alweer aan voorbij gegaan in het topic?![]()
My thoughts exacltyquote:
nee maar zie je niet vaag mijn arm? dat is mijn horloge op mijn arm.. moet toegeven was beetje donker toen ik de foto maaktequote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:32 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oké, dus jij bent een horloge?
Doe toch normaal....
Oké, dus je bent enkel een (vage) arm met daaraan een horloge? Ik praat nu tegen een arm?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:33 schreef Joydesign het volgende:
[..]
nee maar zie je niet vaag mijn arm? dat is mijn horloge op mijn arm.. moet toegeven was beetje donker toen ik de foto maakte
Je moet ook niet tegen me praten gekkie... typen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oké, dus je bent enkel een (vage) arm met daaraan een horloge? Ik praat nu tegen een arm?
Nee, zelfs ik ben niet zo wereldvreemd
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:35 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Je moet ook niet tegen me praten gekkie... typen...
Ik communiceer met je via het toetsenbord op het medium FOK!. Maar dat snap je zelf ook wel, nu ben je me puur aan het treiteren en probeer je mij dom te laten lijken voor andere users, zodat je eigen fouten verhuld worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:37 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Dus je typt tegen me? heb ik je iets misdaan? dat je tegen mij typt?
Algemene kennis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:39 schreef Joydesign het volgende:
Maar Samsonneke... ik ben wel benieuwd wanneer jij dan eracht kwam dat je niet op je monitor kon kladden... tenminste dat andere dat dan dus niet kunnen zien..
sick.. dat wil ik ook hebben.. kan ik dat ergens gratis kopen?(komen we toch nog beetje ontopic)quote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:40 schreef Joydesign het volgende:
[..]
sick.. dat wil ik ook hebben.. kan ik dat ergens gratis kopen?(komen we toch nog beetje ontopic)
welke andere users? we zitten toch in prive berichten? ik zie niemand meer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:39 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik communiceer met je via het toetsenbord op het medium FOK!. Maar dat snap je zelf ook wel, nu ben je me puur aan het treiteren en probeer je mij dom te laten lijken voor andere users, zodat je eigen fouten verhuld worden.
Dat zie ik heus wel.
www.google.com & random woord invullen kan helpenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:40 schreef Joydesign het volgende:
sick.. dat wil ik ook hebben.. kan ik dat ergens gratis kopen?(komen we toch nog beetje ontopic)
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef Joydesign het volgende:
welke andere users? we zitten toch in prive berichten? ik zie niemand meer?
Echt? vet! laat eens zien!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
www.google.com & random woord invullen kan helpen
Nee, dit is openbaar...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef Joydesign het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:41 schreef Joydesign het volgende:
[..]
val jij eff hard door de mandquote:
Zie de post boven je. Je valt door de mand en probeert mij te treiteren.quote:
niet waar je bent geweldig.. je hebt me geleerd dat ik niet op mijn monitor mag kleuren... en dat is echt niet te weten als je geen opleiding in de computer richting hebt gedaan...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
val jij eff hard door de mand
[/quote[quote]Op vrijdag 22 juli 2011 01:43 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Zie de post boven me. Je valt door de mand en probeert mij te treiteren.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:45 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ik zie niks.. alleen maar letters...
Ook dat van die stift zal wel nep geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:44 schreef Joydesign het volgende:
[..]
niet waar je bent geweldig.. je hebt me geleerd dat ik niet op mijn monitor mag kleuren... en dat is echt niet te weten als je geen opleiding in de computer richting hebt gedaan...
haha ik weet niet of ik dit nog lang vol houd...
Een echte man, eet zijn huis niet alleen figuurlijk...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:45 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ook dat van die stift zal wel nep geweest zijn.
Blij toe, anders had ik echt mijn huis opgegeten (figuurlijk).
Gelukkig ben ik volgens jou redenatie echter geen man, maar een hond, hé?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:47 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Een echte man, eet zijn huis niet alleen figuurlijk...
je hebt me door... tjonge.. we maken er wel een feest van hè.. hier op dit serieuze forum.. lachen gieren brullen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:47 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik volgens jou redenatie echter geen man, maar een hond, hé?
Nou nou, wat een feest!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:48 schreef Joydesign het volgende:
[..]
je hebt me door... tjonge.. we maken er wel een feest van hè.. hier op dit serieuze forum.. lachen gieren brullen...
Hoeveel mensen zullen nu denk je nog hun monitor bekladden? je hebt best veel mensen bereikt in dit topic...quote:
0.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:50 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen nu denk je nog hun monitor bekladden? je hebt best veel mensen bereikt in dit topic...
Dat denk ik ook... Toch ben ik verbaasd... Dat ik gewoon bijna een uur lang onnozel kan doen.. en nog steeds serieus genomen wordt... en dan wordt ik zelfs nog niet eens echt serieus genomen... want dat kan niet door een netwerk verbindingquote:
kijk jij word wel echt serieus genomen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zie heel mijn scherm niet meer van de tekeningetjes
Wat typ je? Ik zie niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:53 schreef Joydesign het volgende:
[..]
kijk jij word wel echt serieus genomen...
Hihihihihi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Toch ben ik verbaasd... Dat ik gewoon bijna een uur lang onnozel kan doen.. en nog steeds serieus genomen wordt... en dan wordt ik zelfs nog niet eens echt serieus genomen... want dat kan niet door een netwerk verbinding
Waarom zou het raar zijn dat samson niet op fok zou zitten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Samsonneke is niet de echte Samson, noch ben ik dat. Dat zou raar zijn.
tis een belg, daarom..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:56 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn dat samson niet op fok zou zitten?
Dat is waar... bovendien zijn ze daar nu zo druk met de politiek... dan heb je geen tijd voor foraquote:
Samson zit op Bobientje te fokkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:56 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn dat samson niet op fok zou zitten?
Voor een horloge ben je niet erg bij de tijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:03 schreef Joydesign het volgende:
2:00 en de pratende honden gaan slapen... beter maar geen slapende pratende honden wakker blaffen
Ik ben een horloge.. dus wel bij de hand... en dat is altijd handigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voor een horloge ben je niet erg bij de tijd
Dat ben ik zeker!quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:14 schreef Joydesign het volgende:
Zoo... Ik ga zo maar eens naar bed...
truste mensen
haha ik hoop dat je me niet kwalijk neemt als je weet dat ik je een uur lang voor de gek heb gehouden... een uur lang je voor doen als een knuppel is niet makkelijk... Maargoed was wel gezelligquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:14 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En morgen niet meer op je beeldscherm kliederen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:16 schreef Joydesign het volgende:
[..]
haha ik hoop dat je me niet kwalijk neemt als je weet dat ik je een uur lang voor de gek heb gehouden... een uur lang je voor doen als een knuppel is niet makkelijk... Maargoed was wel gezellig
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:18 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat ik precies hetzelfde deed.
Maar was leuk, ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |