Hihihihihi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Toch ben ik verbaasd... Dat ik gewoon bijna een uur lang onnozel kan doen.. en nog steeds serieus genomen wordt... en dan wordt ik zelfs nog niet eens echt serieus genomen... want dat kan niet door een netwerk verbinding
Waarom zou het raar zijn dat samson niet op fok zou zitten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Samsonneke is niet de echte Samson, noch ben ik dat. Dat zou raar zijn.
tis een belg, daarom..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:56 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn dat samson niet op fok zou zitten?
Dat is waar... bovendien zijn ze daar nu zo druk met de politiek... dan heb je geen tijd voor foraquote:
Samson zit op Bobientje te fokkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:56 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn dat samson niet op fok zou zitten?
Voor een horloge ben je niet erg bij de tijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:03 schreef Joydesign het volgende:
2:00 en de pratende honden gaan slapen... beter maar geen slapende pratende honden wakker blaffen
Ik ben een horloge.. dus wel bij de hand... en dat is altijd handigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voor een horloge ben je niet erg bij de tijd
Dat ben ik zeker!quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:14 schreef Joydesign het volgende:
Zoo... Ik ga zo maar eens naar bed...
truste mensen
haha ik hoop dat je me niet kwalijk neemt als je weet dat ik je een uur lang voor de gek heb gehouden... een uur lang je voor doen als een knuppel is niet makkelijk... Maargoed was wel gezelligquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:14 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En morgen niet meer op je beeldscherm kliederen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:16 schreef Joydesign het volgende:
[..]
haha ik hoop dat je me niet kwalijk neemt als je weet dat ik je een uur lang voor de gek heb gehouden... een uur lang je voor doen als een knuppel is niet makkelijk... Maargoed was wel gezellig
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:18 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat ik precies hetzelfde deed.
Maar was leuk, ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |