okquote:
Ik ga voor een type 7 denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
Mensenkinderen, net een heerlijke type 3 gehad
Oeh, die zijn hatelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
[..]
Ik ga voor een type 7 denk ik
Whehehehequote:
Ik ben echt een elfjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Kal met dat toverstaf ding![]()
En Kal dr kinderen zijn bazen
wat is een type 3 en wat is een type 7?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
[..]
Ik ga voor een type 7 denk ik
Hey Missquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
![]()
heb teveel negerzoenen gegeten, waarom doe ik dat nou weer
Doe dat dan nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
![]()
omdat je negerzoenen lekker vindt gok ik?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Miss
Omdat het lekker is![]()
Ik heb net een chocoladetelegram op
ja echt een grote fail van mezelfquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, zo fullscreen op de pc is die feauteaux van Miranda een stuk dramatischer dan hij op mijn mobiel was
heb die dingen al tig jaar niet gegeten, maar vandaag ging ik boodschappen doen toen ik trek had.. en daar ging het mis en toen dacht ik hee, dat is wel even lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je negerzoenen lekker vindt gok ik?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, zo fullscreen op de pc is die feauteaux van Miranda een stuk dramatischer dan hij op mijn mobiel was
Dan moet ik weer aan zo'n social dingquote:
Nja, dan hoort de misselijk erbijquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
ja tis wel lekker, maar je moet het wel bij een stuk of 4 laten en ik heb er wel wat meer op![]()
WTF is een chocoladetelegram?
nee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst een biertje
Jullie weten wel wat dat betekend he
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst een biertje
Jullie weten wel wat dat betekend he
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Miran ik ga hem uploaden, ik heul lief en die kop van jou
nooit boodschappen doet met trek hequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb die dingen al tig jaar niet gegeten, maar vandaag ging ik boodschappen doen toen ik trek had.. en daar ging het mis en toen dacht ik hee, dat is wel even lekker
oooowquote:
ja dat weet ik... maar ja, moest welquote:
Hoin, vertel vertel, ze deden geheimzinnigquote:
en uiteraard met der iPhonequote:
Ik wilde hem net gaan plaatsen als Siep dat goed vondquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat weer over inside shizzle. Bis morgenIk ga mijn liuk verorberen en wat lezen. Harry of zo, dat is hip!
Ik heb wat foto's op FB gezet, dat is hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat weer over inside shizzle. Bis morgenIk ga mijn liuk verorberen en wat lezen. Harry of zo, dat is hip!
Ja hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gaan plaatsen als Siep dat goed vond
Mirandaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Nooooh dikke orgies. Miran is aangerand door een import Chinees. En ik ben zwanger van een tripling!!!
Nee, niets keburt.
Owquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Nooooh dikke orgies. Miran is aangerand door een import Chinees. En ik ben zwanger van een tripling!!!
Nee, niets keburt.
En hoe was het ijs?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, niets keburt.
Na 3 kwartier gelopen te hebben smaakte het goed!quote:
Waarom 3 kwartier gelopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na 3 kwartier gelopen te hebben smaakte het goed!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na 3 kwartier gelopen te hebben smaakte het goed!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Miran viel 4 keer bijna op der bakkes.
En ja het was echt ver, gewoon andere kant van Utrecht ofzo._!
echt in de bus, heb echt gelachen om hemquote:
Dat is keitofquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Waarom zit al die meuk door dat ijs, zo zonde van de smaak
Ik wil gewoon citroen ijs zonder meukquote:
quote:
ik vond die ijsman geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik had weer mijn dagelijkse genante moment met dat pinnen.
Hoe gekker hoe beterquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil gewoon citroen ijs zonder meuk
Die meuk waar je niet van wil weten wat het is en waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Waarom zit al die meuk door dat ijs, zo zonde van de smaak
Ja dattesquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die meuk waar je niet van wil weten wat het is en waar het vandaan komt.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
http://www.ijssalonroma.n(...)%202011-Internet.pdf
Ik had chocolade, banaan, mango en Ferrero Roche Ow en slagroomquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
http://www.ijssalonroma.n(...)%202011-Internet.pdf
waar vandaan dan? Ik wil hem ook proevequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Ik ben verslaafd aan mijn bacardi watermeloen, das nie goed nie
bacardi watermeloen?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Ik ben verslaafd aan mijn bacardi watermeloen, das nie goed nie
Wij gaan een ijsje etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Voor de meet spraken we af op het Leidseplein toch?
ijsroute![]()
Er is 1 Gall&Gall die hem hier heeft, normaal hebben ze die wel in Duitsland maar hier verder niet, zij koopt hem inquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar vandaan dan? Ik wil hem ook proeve
Dat hij op voorraad is, wel met 7-up dat is lekker maar je drinkt het wel zo wegquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
http://www.drankgigant.nl/a-16705210/b/bacardi-grand-melon-70cl-
Wat betekend in dit geval 'Direct leverbaar'?
Met z'n allen aan de BaLoen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
http://www.drankgigant.nl/a-16705210/b/bacardi-grand-melon-70cl-
Wat betekend in dit geval 'Direct leverbaar'?
Jaaaa, Bacali en Baloenquote:
Jij gaat morgen proevenquote:
in schiedam?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 Gall&Gall die hem hier heeft, normaal hebben ze die wel in Duitsland maar hier verder niet, zij koopt hem in
Hoinquote:
Moet ik halen voor je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in schiedam?
Ow en wat een heerlijk muziek nu op radio 49
Ja.. ze heeft alleen uitgedunt, en de randjes even netjes gemaakt enzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
PatriQue!
is het gelukt bij de kapper?
Doe ik dat maandagquote:
Moet ik nu al naar bedquote:
Zet je cam aanquote:
quote:
Ow van de Efteling op mijn FBquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Maar SimoneAlCapone, je had het over een fotoabulm?
Even blieken!quote:
Whut?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
OK...
op facebook stond net bij zo'n aanbeveling om vrienden met iemand te worden..
in dit geval mijn zus.. met een andere naam
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
VOLGENDE WEEK DAGGEREN MET KALLY EN BELLA!
Mjah.. Samm GJNA (wat ik ontcijfer als Gaat Je Niks Aan)quote:
Nee maar dat wist ik alquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. Samm GJNA (wat ik ontcijfer als Gaat Je Niks Aan)
vind je t gek dat ik niet teveel met 'r te maken wil hebben
Whehe Miran heeft er 1 staan waar ik 7 maanden zwanger op lijkquote:
Welke? kan m niet vinden namelijk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe Miran heeft er 1 staan waar ik 7 maanden zwanger op lijk
In dat karretje met Ianquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Welke? kan m niet vinden namelijk!
Nou voornamelijk stomme maar dat mag de pret niet drukkenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Oh wacht. Ik had ze nog niet gezien.
Dacht dat het zo'n incrowdalbumpje was.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent incrowd je staat op mijn fb sufferd
hahahahahahahah!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
Reneetje reageer jij niet op spinnenfoto's, nu staat hij op mijn wall
Doen we samen, gaan we hem even dat incrowd gevoel van ons geschaar gevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey ga ik eens heel goed knuffelen 1 oktober!
Ielquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen we samen, gaan we hem even dat incrowd gevoel van ons geschaar geven
WTF heeft dat er nu mee te makenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
OHHH ja, niet echt flateus nee,... maar goed, je hebt een kerel
ja ik las hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
Op die spinnenfoto:
"René RoXXXX:
En bob gaat boven je bed hangen en jij slaapt en hij kruipt stiekem in je mond en gaat zichzelf voortplanten in jouw lichaam en daarna wordt je van binnenuit opgegeten omnomnomnom"
Aanstellerquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Sorry Jeff, maar to schaar or not to schaar, is een belangrijke kwestie in onze commune.
Jij bnet anders dan mijn zus, JEUJquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF heeft dat er nu mee te maken
Dus nu mag ik verslonzen? Neuh zo ben ik niet
Ja dat doe je toch voor jezelfquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bnet anders dan mijn zus, JEUJ
Ja..quote:
Dus eigenlijk had je niet naar de kapper gemoetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ze heeft alleen uitgedunt, en de randjes even netjes gemaakt enzo![]()
Ik zei, ik wil iets anders.. dus het moet even iets langer, en dan kon e er wel wat van maken!
Nou, ja wel... ik heb dik haar.. en de randen zagen er niet uit.. en het kostte maar 6.95quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je niet naar de kapper gemoeten
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ja wel... ik heb dik haar.. en de randen zagen er niet uit.. en het kostte maar 6.95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal hem zo weer weg maar kijk deze heeft oudste gemaakt, en niemand die het lukte ook op die manier een foto te maken, dat kind is geniaal met die camera
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nu welquote:
Jaquote:
Ja maar dat gedraaide, mij lukt het echt nietquote:
WTF die cirkelbewegingquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
Ik haal hem zo weer weg maar kijk deze heeft oudste gemaakt, en niemand die het lukte ook op die manier een foto te maken, dat kind is geniaal met die camera
Anton Corbijn, hup, meteen naar de kunstacademie!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
Hij klikte en draaide meteen (ik denk zelf nog een keer geklikt) maar hoe hij het deed ????
Nou ja eerlijk is eerlijk hij maakt echt al mooie foto's en hij vindt het echt leuk ook, dus ik ga hem wel verder ermee laten gaan, althans als hij dat wil.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anton Corbijn, hup, meteen naar de kunstacademie!
Hou op man, ik liep erop leegquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
net rekening betaald ortho... ben er nog geen 15 minuten binnen geweest.... 81 euro
Ohw ja, sorryquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Benny wil jij hem even uit je quote verwijderen, ik haal hem zo weer weg
Nee maar moet je zeker doen. Echt stimuleren in creatieve dingen, je weet maar nooit wat eruit komt!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk is eerlijk hij maakt echt al mooie foto's en hij vindt het echt leuk ook, dus ik ga hem wel verder ermee laten gaan, althans als hij dat wil.
Daarom, Ian kan ook echt goed tekenen en dat boeit hem buitengewoon dus ik ga dat zeker stimulerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar moet je zeker doen. Echt stimuleren in creatieve dingen, je weet maar nooit wat eruit komt!
Ja vies... even kijken of ie gedeclareerd kan worden.. vast wel met die facking hoge verzekering die k hebquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op man, ik liep erop leeg
En ik ga nu nog 2 x moeten betalen voor de jongens dat zie ik nu al
Bij mij moest ik 25% zelf betalen en ik zit topquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja vies... even kijken of ie gedeclareerd kan worden.. vast wel met die facking hoge verzekering die k heb
Die ene dineaux van je jongste was beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom, Ian kan ook echt goed tekenen en dat boeit hem buitengewoon dus ik ga dat zeker stimuleren
Nee die was enkel gezelliger, die was vrolijk aan het stappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ene dineaux van je jongste was beter.
Fijn!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij moest ik 25% zelf betalen en ik zit top
Wat een bazending, eigenlijk moet díe op FBquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die was enkel gezelliger, die was vrolijk aan het stappen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een bazending, eigenlijk moet díe op FB
quote:
quote:Hoofdverzekering:
door orthodontist: 100%, bij uitzonderlijke medische noodzaak
Aanvullende verzekering:
vanaf 22 jr: 100%, max. EUR 1.000,- eenmalig (m.u.v. niet nakomen afspraak)
Wel medische noodzaak, je hoofdpijnenquote:
quote:
quote:Hoofdverzekering:
door orthodontist: 100%, bij uitzonderlijke medische noodzaak
Aanvullende verzekering:
tot 22 jr: 100%, max. EUR 2.000,- eenmalig (m.u.v. niet nakomen afspraak)
Wat voor pasje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok...
moet ook nog een pasje laten maken.. hoelang duurt dat?
Dunno. Ik kreeg hem netjes in een aantal weken of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok...
moet ook nog een pasje laten maken.. hoelang duurt dat?
Ow das zo gebeurt, je gaat naar de balie en hun maken dat, hebben jullie nog ponskaartjes, bij ons is alles met stickersquote:
Ja hier ook sinds kort. ID-kaart laten zien, stickertje wordt op een afsprakenkaart geplakt en klaar is keesquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow das zo gebeurt, je gaat naar de balie en hun maken dat, hebben jullie nog ponskaartjes, bij ons is alles met stickers
Das ruim op tijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. ik zorg wel dat ik om half 3 bij ziekenhuis ben... 3 uur afspraak!
Volgens mij is dat overal al zo, omdat alles landelijk wordt enzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hier ook sinds kort. ID-kaart laten zien, stickertje wordt op een afsprakenkaart geplakt en klaar is kees
Pünktlich.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. ik zorg wel dat ik om half 3 bij ziekenhuis ben... 3 uur afspraak!
Is ook snel, wij moeten alleen een declaratieformulier insturenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno. Ik kreeg hem netjes in een aantal weken of zo.
Bij interpolis krijg ik de rekening, kopietje maken, nummer erop van mijn polis en opsturen. In een aantal dagen/weken krijg ik mijn geld terug. In de tussentijd schiet ik het ff voor.
Ohw ja, dat zou best wel kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij is dat overal al zo, omdat alles landelijk wordt enzo
Altijd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
Dus Pat id en je pas van je zorgverzekering bij je
ja ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht op de nieuwe afleveringen
Die ene die dingetje zwanger had gemaakt gaat in een film spelen zag ik, miste alleen de naam van de film.quote:
Puck?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ene die dingetje zwanger had gemaakt gaat in een film spelen zag ik, miste alleen de naam van de film.
Nee waarvan ze dachten dat hij de vader was hoe heet hijquote:
Finn?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee waarvan ze dachten dat hij de vader was hoe heet hij
Ow dingesquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Neequote:
Jaquote:
Monte Carlo zit ie in! Komt zo uit!quote:
Juist, dat was hemquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Monte Carlo zit ie in! Komt zo uit!
Die wil ik ook zienquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Monte Carlo zit ie in! Komt zo uit!
Cory Montheitquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt een sucker voor die films.quote:
Op mijn verjaardagquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf 12 augustus... 2 weken in de bioscoop
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf 12 augustus... 2 weken in de bioscoop
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt een sucker voor die films.
Nee rachel in your facequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Rachel's mond in 3d. Dan wordt je via de zaal naar binnen gezogen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Rachel's mond in 3d. Dan wordt je via de zaal naar binnen gezogen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op mijn verjaardagIk ga er heen
Ik wil m ook zienquote:
Coolprimadonna zal wel een bannetje hebben danquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
Baggerspree
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Want?quote:
Haar reactie tegen die kutloserquote:
Ik zie het, hij snapt ook niet helemaal wie er bans uitdeelt op Fok geloof ikquote:
Hij heeft er al een hoop vanavond, kutkloonquote:
Sterkte morgen lieffiequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen ga ik dood!!
xxxxxxx
Koesquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen ga ik dood!!
xxxxxxx
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
A Dell Rolling in the Deep
afbeelding
Ik moest lachen
Doe dat maar jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, zal zaterdag vrij vragen voor dinges in oktober.
Wat zijn spullen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef Renesite het volgende:
Todo lijstje:
- Kleding in de caravan
- spullen
- opladers
- vodafone bellen ivm. internet in het buitenland
- instellingen syncen aanpassen
Boeken, slippers, luchtjes deo scheermesje scheerschuimquote:
Kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ik niet op tijd ben.quote:
Scheren op vakantie, jonguhhhh ik laat die afro mijn bikini uitgroeien danquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeken, slippers, luchtjes deo scheermesje scheerschuim
Dat mag ik wel hopen ja, zo ver van te vorenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ik niet op tijd ben.
Waarschijnlijk zal het wel goed zijn dus.
Euhhhh...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheren op vakantie, jonguhhhh ik laat die afro mijn bikini uitgroeien dan
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh...
Jaja....
Dat is de enige plek met haargroei voor mij, inderdaad.
Man o man. Was het maar zo. Hekel aan scheren ditdat..quote:
moet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar naar bed moet ga
Ik heb er ook de schurft aan, en mijn benen zijn heel wat meer dan jou kin en wangenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man o man. Was het maar zo. Hekel aan scheren ditdat..
vertel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar naar bed moet ga
Jij moet ook dagelijks je benen scheren?!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er ook de schurft aan, en mijn benen zijn heel wat meer dan jou kin en wangen
Verstandig enzoquote:
Godzijdank nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij moet ook dagelijks je benen scheren?!!!
Mijn baardgroei is hevigquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Godzijdank niet
Maar op vakantie hoef je toch niet dagelijks te scheren?
Ja dus?quote:
Neuh moet ik online?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn baardgroei is hevig
Zit jij offline te msnen?
Ohw ja, die heb je vandaagquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Verstandig enzo
En ik heb een logeetje he? Die zijn morgen weer aan het stuiteren door mijn huis
Ja joepiequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, die heb je vandaag. Is-ie druk
?
Vroeg wakker dus
Lekker Son en Breugel, lekker bermbommen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |