Verschil is alleen dat hij nogal opvalt met z'n 2 bij 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Niemand weet wie jij bent...dat geldt ook voor jou Mart, als je daar gaat staan.
De huidige generatie renners kent jou ook niet meer.
Zo'n langwerpig ding met ramen en wielenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef PirE het volgende:
Schoolmeester Mart: Zoals wij dat noemen "de Bus"
De kids blijven zo leuk voorspelbaar hier, hč?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef alors het volgende:
toen ze dat zei, wist ik dat zulke posts zouden komen
Cancellara ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Felagund het volgende:
Mcewen was toch altijd een buschauffeur?
Ja, en dan met een wheelie over de streep.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Felagund het volgende:
Mcewen was toch altijd een buschauffeur?
Snap het niet! De eerste bus die binnen de tijd komt moet nog ontworpen worden. KUT VEOLIA!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom eigenlijk nooit beelden van de bus.
Leuk stukje inderdaad maar die vent moet jouw informatie verstrekken, als die mongool dan geen engels spreekt heb je toch een probleemquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
terpstraheld. ik verstond geen fuck van dat franse gelul
Heeft gisteren nogal hard gereden en moet zich idd sparen voor morgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef sjeeledrees het volgende:
Mollema in de bus?!Geeft hoop voor morgen....
Morgen gaat hij het doen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heeft gisteren nogal hard gereden en moet zich idd sparen voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
hij heeft gelijkquote:
NIEMAND kent Rojasquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
Oh bedankt Mart, ik dacht al, wie was Rojas ook alweer?
heb ik al gezegdquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef pennyfarthing het volgende:
wat voor nut heeft zo'n regel als het niet toegepast wordt!
Renate is helemaal KUTquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Renate heeft wel echt een kutlachje
Leg ik die half miljoen wel bij. Mag jij de naam verzinnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tot je op je bankrekening kijkt en je toch een half miljoen te kort komt voor een echt goede ploeg.
Straks op Tsjechisch! Hihihoehaha..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Renate neemt die brillemans niet serieus
Om vol te jassen?quote:
Niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Renaat heeft hetzelfde aan als gister trouwens
Bleef pitten bij mart..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Renaat heeft hetzelfde aan als gister trouwens
Ook een kutscheet ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Renate heeft wel echt een kutlachje
Die roos op t jasje dan...quote:
Dit was dag 1quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die roos op t jasje dan...
De avondetappe #23: Mart ziet Renate wel zitten
[ afbeelding ]
nee tong,niet doenquote:
Alle 89 eruit gooien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:53 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, alleen waren het geen 40 renners, maar 89
Die vindt het bed van Han Kokquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
LOL! Karin zijn vrouw is er ook hoor
zou zondag wel veel interessanter makenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:53 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, alleen waren het geen 40 renners, maar 89
Die ligt toch aan de lijn. Mart heeft alle touwtjes in handen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
LOL! Karin zijn vrouw is er ook hoor
Het is toch nog maar ongeveer 250 km. Wordt het een stuk overzichtelijker van.quote:
Karin vindt het heerlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ligt toch aan de lijn. Mart heeft alle touwtjes in handen.
Die is iig geen pisnichtquote:
juist wel.....quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Dijkshoorn is ook lekker bezig vanavond met zijn tweets
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 21-07-2011 om 23:51:56Ha, weer een reportage over de heldendaden van Mart zijn tv-ploeg. Verrassend. reageer retweet
Zou ze zaad slikken ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag in het begin nog 310KM op dat paaltje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch nog maar ongeveer 250 km. Wordt het een stuk overzichtelijker van.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 21-07-2011 om 23:51:56Ha, weer een reportage over de heldendaden van Mart zijn tv-ploeg. Verrassend. reageer retweet
jouw laatste keer viel ongeveer gelijk met de laatste nederlandse gele trui hequote:
Zaterdag ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zou zondag wel veel interessanter maken
Die is aan een persoonlijke vendetta tegen Smeets bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 21-07-2011 om 23:51:56Ha, weer een reportage over de heldendaden van Mart zijn tv-ploeg. Verrassend. reageer retweet
Morgen 109,5 km, zaterdag 42.5 en zondag 95 km. Dat is net iets minder dan 250 km.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Ik zag in het begin nog 310KM op dat paaltje.
verliest volgend jaar 50% van zijn repetoirequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is aan een persoonlijke vendetta tegen Smeets bezig
Wat een droeftoeter
Ja zo'n onzin...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:57 schreef sjeeledrees het volgende:
Man, hou toch op! De laatste nederlander die er won is 65 jaar geleden...
wel nee....anders is mijn oma dagelijks stoned.quote:
Het staat op de lijst. Maskeringsmiddel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:58 schreef limar2 het volgende:
[..]
wel nee....anders is mijn oma dagelijks stoned.
ze mogen dan echt niets....quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het staat op de lijst. Maskeringsmiddel.
Zou 'r wel doen als ik Boogie was. Hij is single toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die heeft ook een lekker wijfquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou 'r wel doen als ik Boogie was. Hij is single toch?
Smeets heeft meer bereikt met enkel zijn linkerteennagel dan Dijkshoorn ooit zal doen ook al wordt ie 132quote:
Quotewaardig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Smeets heeft meer bereikt met enkel zijn linkerteennagel dan Dijkshoorn ooit zal doen ook al wordt ie 132
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Smeets heeft meer bereikt met enkel zijn linkerteennagel dan Dijkshoorn ooit zal doen ook al wordt ie 132
Niet alles heeft met seks te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ik twijfel ook ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef Gramulanion het volgende:
Is die gast gehandicapt of lijkt dat maar zo?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
zijn dat nederlanders?zijn toch gewoon fransen die geen flikker verstaan
quote:
Gewoon niks verwachten.. wordt je ook niet teleurgesteldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:05 schreef sjeeledrees het volgende:
Heel nederland gaat er vanuit dus verwacht dat ALLE nederlandse wielrenners en ook ALLES aan gaan doen.....
heeft gesink je anaal verkracht ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:05 schreef sjeeledrees het volgende:
Heel nederland gaat er vanuit dus verwacht dat ALLE nederlandse wielrenners en ook ALLES aan gaan doen.....
Bro, ik denk dat Fok niet het juiste forum voor je isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
We houden dus, zolang er een vrouw aan tafel zit, en dat is dus tot het einde van deze tour, die vreselijk puberale reakties van teveel testosteron hebbende maagden in dit topic?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
We houden dus, zolang er een vrouw aan tafel zit, en dat is dus tot het einde van deze tour, die vreselijk puberale reakties van teveel testosteron hebbende maagden in dit topic?
Neuken ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
Waren de woorden van Smeets, weet niet wat Gesink bij hem doet.....Verklaart misschien wel de vormcrisis...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
heeft gesink je anaal verkracht ofzo
Idd maar even kijken hoeveel geld ik nu weer kwijtraak.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:05 schreef Geo3kant het volgende:
Dus.. BLIJF KIJKEN, die gast van het nieuws snapt wel dat iedereen net wakker schiet na de avond etappe en wil dat ze nog niet het bed in kruipen.
Renate had 'm nog beetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef caraborera het volgende:
Michael had een stijf pikkie op het laatst...
MIchael is welkom bij de raboBUS morgenochtend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef caraborera het volgende:
Michael had een stijf pikkie op het laatst...
Je bent tot een ton in euro's beschermd in NL.. niks om je druk om te maken, als we allemaal ons geld eraf halen gaan alle banken kapot net zoals die van die AZ pipo, ff de naam kwijt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:09 schreef Pffrrt het volgende:
Trek in ieder geval al je geld van de bank, vooral van de Nederlandse Grootbanken als het aan die dikke plofkop van een Kees Jan de Neuqer ligt.
Dirk Scheringaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bent tot een ton in euro's beschermd in NL.. niks om je druk om te maken, als we allemaal ons geld eraf halen gaan alle banken kapot net zoals die van die AZ pipo, ff de naam kwijt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
en een klein groepje fokkers is er mee bezig.
De meeste usertjes hier hebben geen ex-neukertjes. Dat is nou juist het probleem van die fappende maagdelijke pubers en studentjes hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
Wat heeft Ria Visser toch teweeg gebracht met haar optreden bij Paul de Leeuw, met sommige fokkers. Ik hoop dat jullie nog met jullie ex neukertjes normaal kunnen omgaan. 30 jaar geleden en heel Nederland is er mee bezig.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste usertjes hier hebben geen ex-neukertjes. Dat is nou juist het probleem van die fappende maagdelijke pubers en studentjes hier.
Bij deze.quote:
twitter:NOSavondetappe twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 16:16:11Vandaag in de #Avondetappe: Karsten Kroon en Steven Rooks. Kroon reed met de Schlecks en nu met Evans, Rooks won op de Alpe. #NOS #TDF reageer retweet
Kennelijk zeer interessant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:29 schreef yvonne het volgende:
Wie waren buiten Boogaart en Renate die andere 2 tafelgasten?
Ja hallóóóóóóóó, daar komt natuurlijk niemand op af!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Pffrrt het volgende:
Bonsoir, ben benieuwd vanavond, wat de opmerkingen weer zullen brengen
een hoop lol hoop ik
Zal ik het dan maar wissenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallóóóóóóóó, daar komt natuurlijk niemand op af!!
Politiek gestoord, ipv Geloofsgestoordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
een Noor die zich bekeerd heeft?
ja mee eens maar wat doe je er aan??quote:
ja, moet ik er niet aan denken...hou het gezellig he....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niets, kan ook op texel gebeuren..
Alles kan... heeft gelukkig niet met de prestatie van Noren in de Tour te maken gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef limar2 het volgende:
[..]
ja, moet ik er niet aan denken...hou het gezellig he....
Komt omdat Mart hemelsbreed 40 km is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:07 schreef Nober het volgende:
Mart zit hemelsbreed 40km van Grenoble af en daar regende het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat Mart hemelsbreed 40 km is.Schei is uit Geer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee inderdaad...ook de tour gaat door...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Alles kan... heeft gelukkig niet met de prestatie van Noren in de Tour te maken gehad.
huh....wanneer was dat??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Joachim Agostinho reed een hond aan en ging dood.
en de hond?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Te lelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef APK het volgende:
Waarom doen ze die combinatie-trui eigenlijk niet meer?
Er zijn al zoveel wielrenners op jonge leeftijd overleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
1984 Ronde van Algarve.quote:
weet ik nog niets!!!!!!quote:
Hoe gaat het met de hond?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel wielrenners op jonge leeftijd overleden.
Gele rugnummers voor de beste ploeg (Garmin)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Te lelijk.
Teveel nevenklassementen, ze hebben ook tijd een rode trui uitgereikt voor de tussensprints.
Helaas, kutbeestquote:
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
dank je wel....ik wist dat niet...wel gezien maar kon niet achter komen wat het was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Gele rugnummers voor de beste ploeg (Garmin)
Geldt voor een hoop sporters. Sporthart wordt het vaak liefkozend genoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
42 is wat mij betreft jong.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.
Heb je nog gedacht aan een gele kaart ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef limar2 het volgende:
[..]
dank je wel....ik wist dat niet...wel gezien maar kon niet achter komen wat het was.
ook dank je wel voor de antwoord,,ik dacht dat het meteen was.,,en de hond????quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.
7 Minuten of zo, kijk je toch de herhaling hierna, niet veel gemistquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Fuck dude, hoelang is de uitzending bezig? Even vergeten
behalve de eerste 7 minuten of zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
7 Minuten of zo, kijk je toch de herhaling hierna, niet veel gemist
Daar bestaat een recorder en herhalingen voorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
behalve de eerste 7 minuten of zo
Tig fouten.quote:
Bij Tour 2011 een reportage gezien van bocht 7, niet normaal, dat je lol hebt ok, maar de renners kunnen niet veilig omhoog, zou echt verboden moeten worden.quote:
Het wordt inderdaad als 1 groep gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Wombcat het volgende:
Er zaten nog renners tussen, daardoor geen tijdsverschillen.
Andy nog steeds 53 seconden voor Fränk en 57 voor Evans, niets gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd je bek Mart ik moest werken stop met pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |