Komt omdat Mart hemelsbreed 40 km is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:07 schreef Nober het volgende:
Mart zit hemelsbreed 40km van Grenoble af en daar regende het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat Mart hemelsbreed 40 km is.Schei is uit Geer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee inderdaad...ook de tour gaat door...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Alles kan... heeft gelukkig niet met de prestatie van Noren in de Tour te maken gehad.
huh....wanneer was dat??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Joachim Agostinho reed een hond aan en ging dood.
en de hond?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Te lelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef APK het volgende:
Waarom doen ze die combinatie-trui eigenlijk niet meer?
Er zijn al zoveel wielrenners op jonge leeftijd overleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
1984 Ronde van Algarve.quote:
weet ik nog niets!!!!!!quote:
Hoe gaat het met de hond?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel wielrenners op jonge leeftijd overleden.
Gele rugnummers voor de beste ploeg (Garmin)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Te lelijk.
Teveel nevenklassementen, ze hebben ook tijd een rode trui uitgereikt voor de tussensprints.
Helaas, kutbeestquote:
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
dank je wel....ik wist dat niet...wel gezien maar kon niet achter komen wat het was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Gele rugnummers voor de beste ploeg (Garmin)
Geldt voor een hoop sporters. Sporthart wordt het vaak liefkozend genoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
42 is wat mij betreft jong.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.
Heb je nog gedacht aan een gele kaart ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef limar2 het volgende:
[..]
dank je wel....ik wist dat niet...wel gezien maar kon niet achter komen wat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |