Verschil is alleen dat hij nogal opvalt met z'n 2 bij 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Niemand weet wie jij bent...dat geldt ook voor jou Mart, als je daar gaat staan.
De huidige generatie renners kent jou ook niet meer.
Zo'n langwerpig ding met ramen en wielenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef PirE het volgende:
Schoolmeester Mart: Zoals wij dat noemen "de Bus"
De kids blijven zo leuk voorspelbaar hier, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef alors het volgende:
toen ze dat zei, wist ik dat zulke posts zouden komen
Cancellara ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Felagund het volgende:
Mcewen was toch altijd een buschauffeur?
Ja, en dan met een wheelie over de streep.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Felagund het volgende:
Mcewen was toch altijd een buschauffeur?
Snap het niet! De eerste bus die binnen de tijd komt moet nog ontworpen worden. KUT VEOLIA!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom eigenlijk nooit beelden van de bus.
Leuk stukje inderdaad maar die vent moet jouw informatie verstrekken, als die mongool dan geen engels spreekt heb je toch een probleemquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
terpstraheld. ik verstond geen fuck van dat franse gelul
Heeft gisteren nogal hard gereden en moet zich idd sparen voor morgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef sjeeledrees het volgende:
Mollema in de bus?!Geeft hoop voor morgen....
Morgen gaat hij het doen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heeft gisteren nogal hard gereden en moet zich idd sparen voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
hij heeft gelijkquote:
NIEMAND kent Rojasquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
Oh bedankt Mart, ik dacht al, wie was Rojas ook alweer?
heb ik al gezegdquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef pennyfarthing het volgende:
wat voor nut heeft zo'n regel als het niet toegepast wordt!
Renate is helemaal KUTquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Renate heeft wel echt een kutlachje
Leg ik die half miljoen wel bij. Mag jij de naam verzinnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tot je op je bankrekening kijkt en je toch een half miljoen te kort komt voor een echt goede ploeg.
Straks op Tsjechisch! Hihihoehaha..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Renate neemt die brillemans niet serieus
Om vol te jassen?quote:
Niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Renaat heeft hetzelfde aan als gister trouwens
Bleef pitten bij mart..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Renaat heeft hetzelfde aan als gister trouwens
Ook een kutscheet ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Renate heeft wel echt een kutlachje
Die roos op t jasje dan...quote:
Dit was dag 1quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die roos op t jasje dan...
De avondetappe #23: Mart ziet Renate wel zitten
[ afbeelding ]
nee tong,niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |