Idd, want in de jugle van Borneo regent het nooit.quote:
quote:Managementassistent Nollie (31) en werktuigbouwkundig ingenieur Wilco (32) zijn fervent motorrijders. En waar kan je deze sport nu beter uitoefenen dan in de uitgestrekte natuur van Zweden? Samen met dochter Jytte van anderhalf vertrekken ze naar het plaatsje Albacken, waar ze voor ? 35.000,- een klein woonhuis met maar liefst 24 hectare grond hebben gekocht. Vanuit daar gaan ze motorvakanties organiseren voor groepen die ze in blokhutten zullen onderbrengen. Nollie zal optreden als gastvrouw en verzorgt de catering op locatie en Wilco neemt als gids de bikers onder zijn hoede. Voor hem is het leven in het verlaten Zweden een droom, maar voor Nollie zijn de leegte en eenzaamheid soms behoorlijk beklemmend. Want als je twee uur moet rijden voor je überhaupt bij een supermarkt of café bent en je de vrienden en familie mist bij wie je normaal even op de koffie ging, verlang je soms best wel eens terug naar het krappe, drukke Nederland. Nollie is echter niet voor één gat te vangen en zet alles op alles om tóch haar plekje binnen de Zweedse maatschappij te vinden.
jong stel dat naar een erg afgelegen oord in Zweden vertrekt en aldaar een bed en breakfast wil beginnen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef Melochan het volgende:
wiewatwaar? Wat ben ik aan het missen? *zapt
Oh ik dacht dat dit het grenzeloos verliefd-topic wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
jong stel dat naar een erg afgelegen oord in Zweden vertrekt en aldaar een bed en breakfast wil beginnen....
hahah is dat er nu ook op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit het grenzeloos verliefd-topic was
Ik zou daar echt doodgaan van verveling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef alors het volgende:
Albacken is een plaats in de gemeente Bräcke in het landschap Jämtland en de provincie Jämtlands län in Zweden. De plaats heeft 53 inwoners (2005) en een oppervlakte van 29 hectare. De plaats ligt op een schiereiland, dat wordt omsloten door verschillende meren.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wij kregen een heel sterk Debiteuren crediteuren gevoel bij de werkgever van die vrouw
[ afbeelding ]
Ik voorzie al grote problemen als ik dit zo lees.quote:Op een dag besluiten de Gelderse Paul (40) en Angelique (38) Riep het roer drastisch om te gooien. Angelique stopt als assistente bij een notariskantoor en Paul doet zijn kattenbakverschoonbedrijfje van de hand om samen met zoon Nigel (13) naar de Turkse badplaats Alanya te vertrekken. Aldaar zullen ze onder de noemer Tra-Travel wandelvakanties organiseren met als doel het échte Turkije te laten zien. Want als je iets verder kijkt dan de overvolle stranden en goedkope bars, vind je in het onontdekte achterland een oase van rust, authentieke dorpjes en traditionele, gastvrije bevolking. Een gat in de markt volgens Paul en Angelique. Eenmaal in hun nieuwe woonplaats aangekomen, ervaart de familie Riep al snel dat het échte Turkije ook bloed- en bloedheet is. En dat is even wennen, zeker als je met zijn drietjes in een klein appartementje moet bivakkeren waar de koelkast het al direct begeeft. Ook Nigels nieuwe Turkse school is even anders dan die in Nederland. Het regime is strikt en petten, oorbellen of zelfs een beetje gel in het haar zijn ten strengste verboden. Nog een beetje onwennig, maar vol goede moed begint de familie aan de organisatie van de eerste groepsreis. Het is afwachten of de gasten net zo vol zullen zijn van het échte Turkije als Paul en Angelique zelf...
Oh leuk, deze heb ik ook nog niet gezien, was die herhalingen een beetje vet beu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog niet gezien:
[..]
Ik voorzie al grote problemen als ik dit zo lees.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef alors het volgende:
hij heeft wel een echte turkenlook, die jongen.
gat in de markt hoor in Turkije, let maar op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef kaputwiehund het volgende:
lekker idealistisch daar met die tuinkabouters
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef Blossom86 het volgende:
Als die Turken er zelf al niet eens willen wonen....
gat in de markt denk ik!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Anders kunnen ze altijd nog darttoernooien organiseren daar.
wanhunderdeneeeejjjttiieeequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Hij hoorde je!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Je moet niet denken dat ze daar nog hoofddoekjes dragen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan het echt niet begrijpen dat je zonder ervaring, taal machtig en een puberende 14-jarige zoon met matje in een totaal ander land gaat wonen/werken met een totaal andere cultuur.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft meer kansen daar dan hier.
Vergeet zijn bling bling oorbellen nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan het echt niet begrijpen dat je zonder ervaring, taal machtig en een puberende 14-jarige zoon met matje in een totaal ander land gaat wonen/werken met een totaal andere cultuur.
Kom tot rust in Helden staat er ook onder het naamplaatsbordjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef fratsman het volgende:
Henk en Ingrid zitten dus op camping de Heldense Bossen.
Gelukkig hebben daar de vrouwen nog wel een snor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat ze daar nog hoofddoekjes dragen hoor.
Het is een herhaling, maar dat maakt voor de klasse niet uit. Dit was echt een aflevering waarbij het zomaar mogelijk was geweest dat op het einde bleek dat het 1 grote sketch was van Arjan Ederveen met behulp van Koefnoen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef amaranta het volgende:
Ik weet niet of dit een herhaling is, maar dit is vast een toppertje.
Je weet tohc dat je alleen op een turkse vrouw mag spugen als haar snor in de fik staat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben daar de vrouwen nog wel een snor.
Ooh wacht, dat is ook al niet meer volgens Paul.
Nee want dit zijn gevoelsmensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Anne het volgende:
Man o man, dit soort shit regel je toch van tevoren..
Ik zou er gewoon een douche van maken en onder de douche zeiken en poepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef StephanL het volgende:
Dat toiletIk zou er een hollandse inbouwen
Das toch net zoals met hotels met uitzicht op de eiffeltoren. Als je je hoofd in een hoek van 132 graden buigt, zie je de antenne.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef OProg het volgende:
Uhr bedenkt zich nu ook dat 30% van niks niks is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef OProg het volgende:
Uhr bedenkt zich nu ook dat 30% van niks niks is.
Yep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef amaranta het volgende:
Is dat een soort van nepdorp met acteurs?
Openluchtmuseum Alanya?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef amaranta het volgende:
Is dat een soort van nepdorp met acteurs?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Hier kun je zien hoe de echte Turkse mensen in Turkije leven. Ze wateren hun tuin met een tuinslang. Ze picknicken. Ze wonen in huizen.
Joh, da hebben wij hier in Eindhoven ook hoor. Met echte mensen van vroeger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Openluchtmuseum Alanya?!
die laten gewoon een pizza salami bezorgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Injetta het volgende:
Die "dorpsbewoners" gaan om 5 uur waarschijnlijk gewoon naar hun villa's verderop in de bergen..... Om te koken op hun ultramoderne fornuizen en zo..
Het echte Turkije dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Gezellig met zijn drietjes in 1 kamer slapen.
" oh er moet een stekker in"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef waxmask het volgende:
Alles kapot ....kijk eens naar de stroom ja...knuppels...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Cee het volgende:
Straks druppelt d'r kleurspoeling langs d'r rug naar beneden.
Je hebt ook zonderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geeen verstand van die watertanks, maar moet er niet zo'n fles bovenop?
taazzz wollah pass me die scooter!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Zoon wordt gepaaid met een scootertje.
Ja maar dat heeft Geert niet gezegd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
'Echte Turkse wijkjes he'. Het is verdomme niet de Bijlmer.
Die gaat nog veel meer krijgen als ie dat trucje eenmaal door heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Zoon wordt gepaaid met een scootertje.
Tokkiestar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Wat. Is dat. Voor een tatoeage. Met een diamantje in het midden.
volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
Even serieus mensen. Heeft die moeder een piercing in dr stertattoo?
Ik ben blij dat je er 'tattoo' achter zet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
Even serieus mensen. Heeft die moeder een piercing in dr stertattoo?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er 'tattoo' achter zet.
Ik durf er 2400 lira op in te zetten dat ze een ook een clitpiercing heeft. En hij een sintbernhard of zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er 'tattoo' achter zet.
Ze hebben nog geen bal aan werk gedaan toch? Gaan ze gewoon op dat balkon zitten wachten tot er mensen zijn die aan hen vragen of ze met hun willen gaan wandelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben ook nog niks gedaanEr komt niks binnen nog.
Nee man, ben je gek, veel te warm om te wandelen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef StephanL het volgende:
In één maand een telefoonlijn aansluiten, doen ze snel.
Een internet cafe wellicht
Met zijn mat en zijn Hummel broekje...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Die jongen gaat straks heel erg kwaad worden.
ik kan het hem niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Die jongen gaat straks heel erg kwaad worden.
Hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee man, ben je gek, veel te warm om te wandelen!
Oh, wacht....
Ik zie m'n avondeten naar boven komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef kaputwiehund het volgende:
ik zie een workshop kama sutra met dat mens aankomen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Bulief in de koed sings. Ze is familie van Mart Smeets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |