Idd, we winnen niets dit jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Jaja, Gert weer met z'n Nederlanders, vermoeiend.
Daar gaat het me niet eens om, meer om het feit dat hij het elke dag zo brengt.quote:
met zijn optimisme winnen we nog op de Champs, waar Gesink Cavendish eruit sprintquote:
Het wordt steeds erger met dat dialect.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
met zijn optimisme winnen we nog op de Champs, waar Gesink Cavendish eruit sprint
zal er wel blij om zijn he, aangezien ik erbij benquote:
Geef je Gesink dan een duwtje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
zal er wel blij om zijn he, aangezien ik erbij ben
Danny spreekt toch ABN?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:42 schreef tong80 het volgende:
Triest Jacobs en Hulzebos. Nelissen is de enige die oprecht met dialect praat.
Die andere twee maken er een show van. Ik kan er niet om lachen.
zal wel een stok tussen de spaken van cavendish stekenquote:
Kon dus wel sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Gert heeft wel gelijk. Montfort reed idd sneller dan daar achter
Dialect is sowieso triest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:42 schreef tong80 het volgende:
Triest Jacobs en Hulzebos. Nelissen is de enige die oprecht met dialect praat.
Die andere twee maken er een show van. Ik kan er niet om lachen.
DEAL!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
zal wel een stok tussen de spaken van cavendish steken
Ik had al een vermoeden inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nou Karina, vandaag geen kwijl verhaaltjes en hyves pics.
quote:
quote:
quote:
quote:
Beter hebben ze niet in Tielquote:
Helaas kom je nooit buiten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zou die semi-pinda keihard doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Waarom ben je in God's naam rondemiss geworden![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter hebben ze niet in Tiel
Ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Morgen kan ik tenminste de hele dag kijken
Inteelt. Alle letters komen erin voor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter hebben ze niet in Tiel
Het is beide niet veel.quote:
quote:
EPO-spuit?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef franklop het volgende:
Tjallingii krijgt meer zuurstof? hoe doet ie dat
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
Eens met de Gees. Je hoeft de reacties hier maar te lezen....
Gesink komt ook uit het oosten. Die heeft weinig accent. Waarom moeten die 2 mongolen dan hier zitten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
Eens met de Gees. Je hoeft de reacties hier maar te lezen....
Uiteraard, Gesink is blij dat hij gevallen is..quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:51 schreef Confetti het volgende:
Die val kwam Gesink eigenlijk goed uit. Nu heeft die een mooi excuus..tot volgend jaar.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:51 schreef Confetti het volgende:
Die val kwam Gesink eigenlijk goed uit. Nu heeft die een mooi excuus..tot volgend jaar.
Het is zijn eerste grote teleurstelling. Ik til er niet zo zwaar aan. Leert hij van. Komend seizoen zal hij hier niet zoveel last meer van hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:50 schreef Lagrinta het volgende:
Gesink is onprofessioneel. Je kan met humor of luchtig reageren.
Het ergste is dat hij dat ook gewoon kan maar dan kan hij zichzelf niet verkopenquote:
Precies, die ene met make-up is nog minder verwijfd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:50 schreef Lagrinta het volgende:
Gesink is onprofessioneel. Je kan met humor of luchtig reageren.
Bij So you wannanbe a popstar zong hij idd vloeiend ABNquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij dat ook gewoon kan maar dan kan hij zichzelf niet verkopen
Dat zegt niks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij So you wannanbe a popstar zong hij idd vloeiend ABN
Dat is het treurige van zijn leven: het is een wanna be...quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij So you wannanbe a popstar zong hij idd vloeiend ABN
Inderdaad zijn genoeg kinderen van 7 tot 12 die geen 3 zinnen in het engels kunnen praten maar wel de liedjes van lady gaga na zingen of rihannaquote:
Hij baalt idd nog stevig van dat verloren sprintje...quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is het treurige van zijn leven: het is een wanna be...
Zag ik een spookversie van Contador lossen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een slechte samenvattingen altijd bij RTL, de drievoudig Tourwinnaar die moet lossen gewoon niet laten zien.
Dan ben je van dat accent af.quote:
Ik kijk ze niet eens meer. Zodra ik de stem van Leo Driessen hoor, haak ik af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een slechte samenvattingen altijd bij RTL, de drievoudig Tourwinnaar die moet lossen gewoon niet laten zien.
Dit dus. Volgend jaar Oldenburger bij SBS?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet eens meer. Zodra ik de stem van Leo Driessen hoor, haak ik af.
Quote van Dries?quote:
Hoeveel zou ie er zo wegtikken aan tafel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:57 schreef Sdivad het volgende:
Gert laat subtiel zien dat z'n bier op is
Tellen dan maar. Zullen we er vanuit kunnen gaan dat dit nummer 1 was?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hoeveel zou ie er zo wegtikken aan tafel?
Voorlopig nog steeds een leeg glas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Tellen dan maar. Zullen we er vanuit kunnen gaan dat dit nummer 1 was?
Z'n derde al. Twee bij de warming upquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Tellen dan maar. Zullen we er vanuit kunnen gaan dat dit nummer 1 was?
Nee man, dit is gewoon pure cultquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut aflevering zeg.. en het is allemaal de schuld van kneuzenbosch.
Oh is het anders beter dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut aflevering zeg.. en het is allemaal de schuld van kneuzenbosch.
De zapfunctie zit er wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Sheepcidus het volgende:
zat er maar een ignore functie op mijn tv
geweldige etappe en dan krijg je ditquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
Heb nog (steeds) weinig van de etappe meegekregen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
geweldige etappe en dan krijg je dit
Hij houdt van je lekker ergerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch schuif jij hier iedere keer wel weer aan
Precies.. ik had goede hoopquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
geweldige etappe en dan krijg je dit
kennelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Een pil in je kont en dan ga je beter ademen?
Yep armoede op tvquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch schuif jij hier iedere keer wel weer aan
Zolang jij niet nog meer gaat posten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef tong80 het volgende:
Gert Jacobs gaat steeds harder schreewen
Zijn die fransen wel goed inquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Wat een onzin. Tussendoor de regeltjes veranderen.
Jep.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Agüero het volgende:
Het staat toch gewoon in de regels dat als de groep groter is dan 20% van het peleton ze toch in de koers mogen blijven?
It's all about the money.. dumdumdudududum.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
staat wel bij dat er speciale omstandigheden moeten zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Agüero het volgende:
Het staat toch gewoon in de regels dat als de groep groter is dan 20% van het peleton ze toch in de koers mogen blijven?
Ja ik weet het, jammer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
It's all about the money.. dumdumdudududum.
Uhlrigh verloor de Tour omdat ie als Duitser geen gas meer kon geven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:03 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zolang jij niet nog meer gaat posten.
In de reglementen staat dat als 20% te laat komt, de jury een generaal pardon mag geven...dit is dus perfect volgens de regels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Thnx voor de moeite iigquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://www.faqs.org/faqs/bicycles-faq/part1/section-24.html
Weet niet of dit nog actueel is.
ja, als het meer dan 20% van de renners is dan wordt de tijdslimiet opgehevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
Er staat toch gewoon in de regels dat ze niet het halve peloton eruit kunnen gooien?
Een percentage van de tijd van de winnaarquote:
De regels worden niet veranderdquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal zo wel komen neem ik aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Doe dan Remy zijn grap met die wielrenners
Ok dat wist ik niet, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de reglementen staat dat als 20% te laat komt, de jury een generaal pardon mag geven...dit is dus perfect volgens de regels.
Tong is koning van de foute grappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uhlrigh verloor de Tour omdat ie als Duitser geen gas meer kon geven.
idd die verwachtte ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:06 schreef Type-R het volgende:
Remi
wel gek dat ze niet een wielren filmpje laten zien dan
En het verkeerd schrijven van namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tong is koning van de foute grappen
Die van het wielrennen komt zo zei Genee toch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Waarom laten ze de voetbalprank zien ipv de wielerprank van Gaillard?
Le Tour de France, temps de ma viequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die Danny Vera is zeker totaal onbekend met de Franse chansons
Percentages voor lange zware etappesquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/docs/reglement.pdf
Article 22 - Permitted finishing times (p.34 en verder)
Actuele regels voor de tijdslimieten.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is de songtekst van Dries
Ja bah, viespeuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misselijk toch? Af trekt die goorlap zich af in de (gezamenlijke) wasbak..
Nee welnee, normaal Nederlands woord, maar wordt meestal voor dieren gebruikt. Voor herten geloof ik bijvoorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh op die fietsquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee, normaal Nederlands woord, maar wordt meestal voor dieren gebruikt. Voor herten geloof ik bijvoorbeeld.
pottie pissnquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef Eenskijken het volgende:
wtf zegt die kerel.. dit lijkt wel chinees man
naar elkaar loeren, niet teveel werk willen verzetten om krachten te sparenquote:
Ze weten dat die pseudo-Gijp als grappig gezien wordt, en denk dat ze hoopten dat dit nog meer kijkers zou trekken als er twee van die boeren aan tafel zouden lallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dit o.a. de schuld van RTL, je weet toch dat die vent graag als een boer praat wat niet te verstaan is.. dan moet je hem niet uitnodigen
Dat zou helemaal ideaal geweest zijn ja. Alsnog liep Schleck uit in die vallei, dus achteraf maakte het weinig uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lag het wsl in de planning dat hij ook over Izoard zou komen...
Zoiets met een pseudo-gijp en de echte werkt juist vanwege het balans van een drukke/grappenmaker en de nuchtere .. 2 van die clowns is teveel, was wel te voorzien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze weten dat die pseudo-Gijp als grappig gezien wordt, en denk dat ze hoopten dat dit nog meer kijkers zou trekken als er twee van die boeren aan tafel zouden lallen.
Solliciteer en verbeter mijn televisiequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zoiets met een pseudo-gijp en de echte werkt juist vanwege het balans van een drukke/grappenmaker en de nuchtere .. 2 van die clowns is teveel, was wel te voorzien.
Het schouderblad van Danny voel je waarschijnlijk nieteens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef wimderon het volgende:
Nee Danny![]()
Iemand raakte zijn gebroken schouderblad aan.
Heeft zijn Marcelachtige naam ook niet mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
Ten Dam ziet eruit alsof hij drie keer de Mont Blanc in zijn korte broek heeft beklommen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
Top 5 volgens Jakobs morgen
1 Gesink
2 Ruijgh
3 Hoogerland
4 Mollema
5 Engels
En Terpstra weer de strijdlust.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
1 Gesink
2 Ruijgh
3 Hoogerland
4 Mollema
5 Engels
Redelijke voorspelling denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
1 Gesink
2 Ruijgh
3 Hoogerland
4 Mollema
5 Engels
Zou zijn eerste profoverwinning zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef franklop het volgende:
het zou pas mooi zijn als Engels morgen wist te winnen
Nu begrijp ik Cippo ook een stuk beter...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
Sow.. Renate had zich die dag niet opgemaakt voor onze Mart?
Daarna gelijk stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou zijn eerste profoverwinning zijn.
Mart die denkt dingen te kunnen eisen. En mensen die daaraan toegeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
Sow.. Renate had zich die dag niet opgemaakt voor onze Mart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |