Jaaa ik ook!! Vreselijk is het zo koud!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef loecje het volgende:
hebben jullie op het moment ook geen verwarming?
hier komt "koude" lucht uit. en het is nog maar 15graden in mn studio... brrrr
Ja dat kan toch niet eigenlijk. het is echt super koud. Als het super warm is dan werkt de airco niet is het super koud werkt de verwarming niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Sieglinde het volgende:
Ja, bij mij ookwil ik eindelijk voor het eerst sinds ik hier woon de verwarming aanzetten, staat hij op airco..
Ik was al bang dat ik me glas voor altijd kwijt zou zijn! nu moet ik die maar binnenkort gaan ophalen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef linda-88 het volgende:
Justin: ik heb je coca cola glas hier staan!
Ik weet wel dat alles is opgeruimd, dus ik ben bang dat het ook opgeruimd is omdat het van niemand was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef pringlesoriginal het volgende:
Heeft iemand mijn mayo gezien?:( Ik ben hem kwijt na de BBQ
Hier heerlijk warm btw, de lucht is alleen nog geen moment koud geweest
Haha, daar gaat de safe zonequote:Op maandag 25 juli 2011 10:42 schreef pringlesoriginal het volgende:
Oom agent op de motort is nu trouwens net an z'n eerste bonnen rondje begonnen, dus dat wordt verplaatsen voor iedereen.
zie allemaal droevige mensen bij hun auto staan vanuit mijn raam haha
Ja dat zou wel erg zonde zijn he!;) hahaquote:Op zondag 24 juli 2011 12:32 schreef Justin91 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik me glas voor altijd kwijt zou zijn! nu moet ik die maar binnenkort gaan ophalen!dankje dat je me gratis Mc Donalds glas meenam haha,
Groetjes,
Ik verkoop wel zitplaatsen voor mijn raam bij de volgende controle, leedvermaak gegarandeerdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:52 schreef loecje het volgende:
voor dit ene moment toch jammer dat ik geen uitzicht op de straat heb.
Ik heb een pan moeten laten vollopen met water voordat het warm werd, zo goed werkt 't ook nog niet dus ^^'quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:17 schreef pringlesoriginal het volgende:
Drenthe toch?
hier in Blok A duurt t even voor ie warm is, maar dan heb je ook wat hoor, heerlijk die warme douche, moet je ook eens proberen
iemand enig idee waarom er twee mannetjes in een autootje een witte streep trekken over de stoep?
Bij de eerste plannen van CiBoGa zouden de huizen aan de overkant ook plat gaan. Maar wat daar nu mee gaat gebeuren? Misschien dat ze daar pas wat mee gaan doen als de containers op een gegeven moment weer weg gaan? Alles wat er nu staat is op zich als tijdelijk bedoeld. Hebben jullie eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd of kan het zijn dat jullie er over een paar jaar weer uit gegooid worden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef AnneGB het volgende:
denk het niet, maar daar zou wel iets mee gebeuren. is ook zo'n lelijke achterstraat.
Het miepje van Nijestee waarbij ik het contract heb getekend vertelde mij dat ze er niet zo moeilijk over doen, maar dat ze meer verwachten dat een iemand op zn 26e niet meer in een Container wil wonen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef loecje het volgende:
als het goed is moet je eruit in de maand dat je 27 bent.
maar hoe streng ze daarin zijn weet ik niet. ik heb me er ook niet in verdiept want tegen die tijd hoop ik een appartement of iets te hebben.
Die vent die continu zit te schreeuwen vanuit blok 1? Wat een imbeciel is dat...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef pringlesoriginal het volgende:
en daar ging weer een motoragent, balen voor de eigenaar van een grijze passat..
agent kreeg nu wel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd van wat omwonenden van me, kon nog wel eens leuk worden
Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef Gaatske het volgende:
er kunnen ook mensen buiten staan roken ofzo!
Ik snap ook niet dat ze het proberen. Volgens mij is het ratio wat ze bij studenten halen voor zulke goede doelen gewoon 0%. Ik denk dat bijna iedereen wel weet dat het grote deel van deze goede-doelen lopers gewoon betaald worden.. (Niet bij elke organisatie natuurlijk)quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef loecje het volgende:
weer iemand aan de deur voor een een of ander goed doel...
behoorlijk vervelend. dat is al nr 2 deze week.
Ik vind het zelf ook irritant hoor, ik heb ook nog nooit een feest gehouden. Dus van mij heb je geen last gehad. Maar ik ging alleen even van het ergste uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Toenoe het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.
Dat is inderdaad wel een goed idee. Wel een beetje moeilijk te maken dacht ik zo. Maak je een foto als het je is gelukt? (A)quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Sieglinde het volgende:
Ik was van plan om voor dat gaatje dat de deurklink moet voorstellen een soort schuifje te maken ofzo dat er zoiets rood voor zit als hij bezet is. Dan kun je de deur ook niet opentrekken omdat er dan iets voor het gat zit, maar van binnenuit kun je hem wel makkelijk openduwen.
Maar goed, is nog niet echt van gekomen eigenlijk, maar ik vond het wel een goed idee van mezelf
Oke ja idd op de begane grond is dat wel te doen als je kat al gewend is aan buiten. En dat die nu wat minder kan zal op den duur ook wel weer wennen.. maar ik snap helemaal dat je hem mee wilt hoor! Ik heb thuis katten en die mis ik nu ook dus ik ga een kitten nemen.. zodat die wel kan wennen hier aan de omgeving want als ik 1 van thuis mee zou nemen dat zou echt niet kunnen ik woon ook nog op de derde verdieping namelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:59 schreef Boelii het volgende:
Ik heb een kat en woon op de beganegrond dus dan is het wel te doenen zeker als je em als kitten hier zou nemen, hij raakt er dan aan gewend maar 1 kamer te hebben. Voor die van mij vind ik het wel een beetje zielig.. Ze was gewend altijd naar buiten te kunnen met kattenluikje enzo, maar nu is ze wel heel afhankelijk van wanneer ik thuis ben.. Maar goed, eens zullen er weer betere tijden komen denk ik maar :p
Als ik naar me ouders ga ga ik ook altijd maar een avond, en als ik langer ergens heen zou gaan heb ik hier een vriendin vlakbij wonen die dan op wil passen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef loecje het volgende:
hoe doen jullie dat dan als jullie niet thuis zijn?
bijvoorbeeld weekend ouders. sleep je dan je huisdieren mee?
Haha ik heb geen idee wat een normale prijs is voor een tweedehandse, ik weet alleen dat ik ze nieuw veels te duur vindquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef pringlesoriginal het volgende:
eh wat is een normale prijs voor een tweedehands oven?
25 ofzo?
wat heb je er voor over:P
Het is inderdaad wel gehorig, vooral vanaf de gang merk ik het. Voor de rest is het een beetje geluk hebben met de buren. Maar goed, je bent student of je bent het niet, dan moet je tevreden zijn met wat je kan krijgen voor zo'n prijsquote:Op zondag 31 juli 2011 12:36 schreef VeeGee het volgende:
Oke, dat klinkt wel ernstig, of valt het in de praktijk wel mee? Wat voor onderzoek is er nog geplanned dan?
ok dan, heb je zo'n persoonlijk boodschappending gestuurd, kijk maar even wat jou t beste uitkomt danquote:Op zondag 31 juli 2011 17:07 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee wat een normale prijs is voor een tweedehandse, ik weet alleen dat ik ze nieuw veels te duur vind. 25 euro vind ik wel een mooie prijs
Klopt. Ze hebben bij mij, en twee van mijn buren, een geluidsmeting gedaan 2 weken geleden. Wat er uit is gekomen weet ik niet!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Boelii het volgende:
Haha.. Nee, vast niet.. M'n andere buurjongen kan ik ook altijd verstaan.. Maarr ze zijn een onderzoek aan het doen nu en nog voor de bouwvak zou ik er iets over horen. Is die niet nu net begonnen bedenk ik me nu?
Jeetje wat sneu zeg :S Denk je dat je fiets veilig staat is ie zomaar weg...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef loecje het volgende:
en jawel ook mijn fiets is gestolen.
fietstassen zijn eraf gesneden. fiets meegenomen. ding stond gewoon op slot helemaal achterin het fietsenhok.
fiets nummer zoveel die gestolen is uit een van de fietsenhokken. die deuren moeten echt beter dicht gedaan worden. en camera's ophangen ofzo?
meen je niet! wat erg welk blok woon je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef loecje het volgende:
en jawel ook mijn fiets is gestolen.
fietstassen zijn eraf gesneden. fiets meegenomen. ding stond gewoon op slot helemaal achterin het fietsenhok.
fiets nummer zoveel die gestolen is uit een van de fietsenhokken. die deuren moeten echt beter dicht gedaan worden. en camera's ophangen ofzo?
ik heb niets gemerkt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef jesp het volgende:
is er nou net iemand opgepakt uit blok B?
Je woont toch niet in het derde blok op de hoek? OP de derde verdieping?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef SG21 het volgende:
Gelukkig heb ik een hoekhuis en een chille buurman als het om geluidsoverlast gaat! Binnenkort toch ook maar even aan mijn onderbuurman vragen of hij niet te veel last van mij heeft...
Als het goed is komt er volgende week een nieuw geluidssetje aan:D
Er verdwijnt nog al eens wat of niet ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef linda-88 het volgende:
wie o wie heeft mijn paraplu gejat? Blok 2!
ik had hem even op de gallerij gezet zodat ie daar kon drogen! Half uurtje later hoorde ik hem omvallen dacht ik..keek ik even later..was ie gewoon weg!!quote:
Misschien hebben ze het wat hoger gemaakt ofzo, dat was wel nodig. Elke keer als het een beetje geregend heeft (vaak) is het meer een rivier dan een paadje.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee waar zijn ze tussen blok 1 en 2 mee bezig zijn?
graafmachine was eerst een heel stuk gras/pad aan het afgraven en nu gooien ze alles weer dicht.
Nummer 18 heeft zelfs een eigen dakterras en betaald net zoveel als de rest! Waarom wordt internet bij hun wel geregeld?!quote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef toenie het volgende:
Ze zijn ook bezig op de grotere veldjes met graven. Ik vroeg mij al af waar ze nu mee bezig zijn, maar het ziet er naar uit dat ze met de riolering bezig zijn.
Daarnaast zijn er ook nieuwe containerwoningen geplaatst, langs de Kolendrift. Daar zit ook een dubbele woning bij, aparte constructiehttp://www.studentonderdak.nl is daar de site van..
En toch denk ik dat het nut van die drangers maar beperkt is. Ik vind het fijn dat Nijestee er wel wat aan wilt doen, maar uiteindelijk kun je toch nog vrij makkelijk binnenkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef loecje het volgende:
er worden deurdrangers op de deur van het fietsenhok geplaatst.
Bij mij komt er ook geen warme lucht uit, beetje jammer..quote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Mooie brief inderdaad, had nooit verwacht dat ze achteraf nog iets aan de gehorigheid zouden doen.
Edit: Geeft jullie blaasunit trouwens ook nog steeds koude lucht? Van mij mag de verwarming wel weer eens gaan werken met dit barre weer.
ik ook bijna niet omdat mijn buren gewoon heel rustig zijn. maar als de buurman vrienden op bezoek heeft kan ik de gesprekken letterlijk verstaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hebben jullie dan veel last van buren? Ik bijna niet namelijk...
niet helemaal waar volgens mij, een van mijn onderburen heeft alles van KPN...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef toenie het volgende:
Ik heb internet en televisie van Ziggo.
Je bent verplicht om bij een internet verbinding van Ziggo ook een TV abonnement af te nemen. Had er geen problemen mee. Ik heb gekozen voor Internet Z2 in verband met mijn studie. De all-in-one pakketen zijn ook geen rare keuze, je hebt er wel wat leuke extra's mee.
Een buurmeisje van een vriendin van me (linda-88) had ook digitenne maar dat werkt héél slecht heel in de studio, echt hele slechte verbinding. En dan zit je alsnog met je internet, want waar neem je die? Je zit toch vast aan een internet abbo waar tv bij zit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef mambo7 het volgende:
Ik heb ook een brief gekregen van Ziggo.
Zit er nu aan te denken om een abonnement bij kpn (digitenne) af te sluiten. Iemand die hier toevallig ook interesse voor heeft? Delen is namelijk goedkoper, je betaalt vier euro voor een extra kastje (ipv 9).
Groetjes
70? o.O Wtf? Ik moet 35 ofzo betalen maar er nog niets vanaf en heb mijn internet vanaf 31 mei.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Janett het volgende:
Ja ik weet niet wat Ziggo anders wil doen?Nou ja, dan wacht ik wel even af!
@Mrjolyn_ bij mij zijn de aansluitkosten à ¤70 wel van mijn rekening gehaald!
digitenne werkt alleen met een buitenantenne (met kabeltje door je raam naar buiten.)quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef mambo7 het volgende:
Ik heb ook een brief gekregen van Ziggo.
Zit er nu aan te denken om een abonnement bij kpn (digitenne) af te sluiten. Iemand die hier toevallig ook interesse voor heeft? Delen is namelijk goedkoper, je betaalt vier euro voor een extra kastje (ipv 9).
Groetjes
Ja kwam nog van alles overheen.. Ik heb het sinds begin juniquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
70? o.O Wtf? Ik moet 35 ofzo betalen maar er nog niets vanaf en heb mijn internet vanaf 31 mei.
Dat met digitenne en internet wordt bedoeld dat je wel via Digitenne tv kan nemen (alhoewel het bereik vaak slecht is, vooral met slecht weer) maar dat je nergens internet kan nemen zonder een tv abonnement. Dus of je moet al geen internet willen of via een dongel ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef mambo5 het volgende:
Voor digitenne heb je geen internet nodig.
De antenne kan gewoon in de studio staan. Lukt het niet, dan laat ik m naar buiten steken.
Heb ook wel meerderen gehoord die wel digitenne hebben en wel goed beviel.
Mocht iemand interesse hebben, laat het maar weten:)
Ik neem aan dat het kooktoestel aangesloten is op een wandcontactdoos die met 16A is afgezekerdquote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Zijn er ook mensen die wel 4 pitjes hebben aangesloten? Officieel mag je er maar twee, dus dat heb ik destijds braaf gedaan, maar ik kan me voorstellen dat het gebruiken van 4 pitjes geen problemen oplevert.
dan moet t zijn: WatApatJahquote:
Hahahaha. Word.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan moet t zijn: WatApatJah
net als de serie op TV noord freund
bin gain negert, mien jong!quote:
Het water moet steeds bijgevuld worden? Ofterwijl, er ligt ergens een enorm bassin voor drinkwater??quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef LN17 het volgende:
Ze moeten steeds het water bijvullen ofzo vertelde een monteur laatst. Er is wel een oplossing voor maar dat wil Rendo/NDEA niet. Hij was het wel van plan om het gewoon te doen.
Wat denk je dan? Dat het rechtstreeks uit de grond de leidingen in wordt gepompt?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef toenie het volgende:
[..]
Het water moet steeds bijgevuld worden? Ofterwijl, er ligt ergens een enorm bassin voor drinkwater??
Wordt het eindelijk mooi weer, gooien ze het weer dichtquote:Op donderdag 29 september 2011 10:29 schreef loecje het volgende:
het zwembad voor mn raam zijn ze eindelijk weer aan het dichtgooien.
Wow, zit jij op de schaduwkant dan? Zelfs op dit moment is het hier nog warmer van 21 graden. Zonder dat ik hier ooit mijn verwarming aan heb gehad. Vorige week werd de 26 graden in mijn kamer makkelijk gehaald. En dat met mijn thermometer in de schaduw...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef loecje het volgende:
ik lees af, 21graden. heerlijk
geniet er nu maar van, straks is het weer -10
Haha, je kunt inderdaad niet bij mij veel mensen naar binnen glurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef -Maku- het volgende:
Hmm, met zonnig weer heb ik wel gewoon een raam open meestal. Maar de luiken heb ik eigenlijk bijna nooit dicht, alleen als het echt heel warm wordt of ik er zelf niet ben. Ik vind het direct zo donker worden in m'n kamer vooral. En ik vind het eigenlijk ook best ongezellig dat al mijn buren hun luiken steeds dicht hebben.
Lotte, leuk dat je ook hier gaat wonen! Zelf vind ik het heel fijn wonen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |