Bij mij komt er ook geen warme lucht uit, beetje jammer..quote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Mooie brief inderdaad, had nooit verwacht dat ze achteraf nog iets aan de gehorigheid zouden doen.
Edit: Geeft jullie blaasunit trouwens ook nog steeds koude lucht? Van mij mag de verwarming wel weer eens gaan werken met dit barre weer.
ik ook bijna niet omdat mijn buren gewoon heel rustig zijn. maar als de buurman vrienden op bezoek heeft kan ik de gesprekken letterlijk verstaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hebben jullie dan veel last van buren? Ik bijna niet namelijk...
niet helemaal waar volgens mij, een van mijn onderburen heeft alles van KPN...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef toenie het volgende:
Ik heb internet en televisie van Ziggo.
Je bent verplicht om bij een internet verbinding van Ziggo ook een TV abonnement af te nemen. Had er geen problemen mee. Ik heb gekozen voor Internet Z2 in verband met mijn studie. De all-in-one pakketen zijn ook geen rare keuze, je hebt er wel wat leuke extra's mee.
Een buurmeisje van een vriendin van me (linda-88) had ook digitenne maar dat werkt héél slecht heel in de studio, echt hele slechte verbinding. En dan zit je alsnog met je internet, want waar neem je die? Je zit toch vast aan een internet abbo waar tv bij zit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef mambo7 het volgende:
Ik heb ook een brief gekregen van Ziggo.
Zit er nu aan te denken om een abonnement bij kpn (digitenne) af te sluiten. Iemand die hier toevallig ook interesse voor heeft? Delen is namelijk goedkoper, je betaalt vier euro voor een extra kastje (ipv 9).
Groetjes
70? o.O Wtf? Ik moet 35 ofzo betalen maar er nog niets vanaf en heb mijn internet vanaf 31 mei.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Janett het volgende:
Ja ik weet niet wat Ziggo anders wil doen?Nou ja, dan wacht ik wel even af!
@Mrjolyn_ bij mij zijn de aansluitkosten ą ¤70 wel van mijn rekening gehaald!
digitenne werkt alleen met een buitenantenne (met kabeltje door je raam naar buiten.)quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef mambo7 het volgende:
Ik heb ook een brief gekregen van Ziggo.
Zit er nu aan te denken om een abonnement bij kpn (digitenne) af te sluiten. Iemand die hier toevallig ook interesse voor heeft? Delen is namelijk goedkoper, je betaalt vier euro voor een extra kastje (ipv 9).
Groetjes
Ja kwam nog van alles overheen.. Ik heb het sinds begin juniquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
70? o.O Wtf? Ik moet 35 ofzo betalen maar er nog niets vanaf en heb mijn internet vanaf 31 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |