Jeetje wat sneu zeg :S Denk je dat je fiets veilig staat is ie zomaar weg...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef loecje het volgende:
en jawel ook mijn fiets is gestolen.
fietstassen zijn eraf gesneden. fiets meegenomen. ding stond gewoon op slot helemaal achterin het fietsenhok.
fiets nummer zoveel die gestolen is uit een van de fietsenhokken. die deuren moeten echt beter dicht gedaan worden. en camera's ophangen ofzo?
meen je niet! wat erg welk blok woon je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef loecje het volgende:
en jawel ook mijn fiets is gestolen.
fietstassen zijn eraf gesneden. fiets meegenomen. ding stond gewoon op slot helemaal achterin het fietsenhok.
fiets nummer zoveel die gestolen is uit een van de fietsenhokken. die deuren moeten echt beter dicht gedaan worden. en camera's ophangen ofzo?
ik heb niets gemerkt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef jesp het volgende:
is er nou net iemand opgepakt uit blok B?
Je woont toch niet in het derde blok op de hoek? OP de derde verdieping?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef SG21 het volgende:
Gelukkig heb ik een hoekhuis en een chille buurman als het om geluidsoverlast gaat! Binnenkort toch ook maar even aan mijn onderbuurman vragen of hij niet te veel last van mij heeft...
Als het goed is komt er volgende week een nieuw geluidssetje aan:D
Er verdwijnt nog al eens wat of niet ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef linda-88 het volgende:
wie o wie heeft mijn paraplu gejat? Blok 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |