abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100274598
Ja, mijn vader heeft die dus ik was op de fiets (want daar had ik wel sleutels van) naar een vriendin gegaan en daar mijn vader gebeld en die kwam een uur later gelukkig! Moet m'n andere sleutel maar aan Linda-88 geven..alhoewel ik daar nu niets aan had gehad omdat ze dr niet is :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_100275501
waarom hebben we eigenlijk maar 2 elektronische sleutels en 3 sleutels?
pi_100303505
omdat niets hier logisch is
pi_100389043
Wat hebben jullie gedaan met jullie tv/radio/internet modem die stroom nodig heeft in de meterkast? Ik kan er namelijk geen stopcontact in vinden :P
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_100389293
de stekker van hete(/koude) lucht ding eruit, daar zit een stopcontact onder verstopt ;)
stekkerblokje /splitter ertussen. alle stekers erin. klaar.

[ Bericht 22% gewijzigd door loecje op 06-08-2011 13:58:30 ]
pi_100394378
en jawel ook mijn fiets is gestolen.
fietstassen zijn eraf gesneden. fiets meegenomen. ding stond gewoon op slot helemaal achterin het fietsenhok.

fiets nummer zoveel die gestolen is uit een van de fietsenhokken. die deuren moeten echt beter dicht gedaan worden. en camera's ophangen ofzo?
pi_100396134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef loecje het volgende:
fietstassen zijn eraf gesneden. fiets meegenomen. ding stond gewoon op slot helemaal achterin het fietsenhok.

fiets nummer zoveel die gestolen is uit een van de fietsenhokken. die deuren moeten echt beter dicht gedaan worden. en camera's ophangen ofzo?
Jeetje wat sneu zeg :S Denk je dat je fiets veilig staat is ie zomaar weg... ;(
pi_100404666
Tja, 74 bewoners die elkaar grotendeels niet kennen, dan kan iemand makkelijk binnenkomen. Vind het wel brutaal dat zelfs je tassen er af zijn gesneden. Het lijkt me dat dit dan juist voorbereid was, en dan moet er dus één of meerdere personen rondom het fietsenhok hangen om binnen te komen...
:: Toenie ::
pi_100405903
Fffuuu, dat is niet leuk! Dan ga ik er nu ook beter op letten.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_100417721
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef loecje het volgende:

meen je niet! wat erg welk blok woon je?
pi_100417777
Wat voor slot had je?
pi_100418164
Blok 2, maar uit ander blokken zijn ook al eens fietsen gestolen.
ik had gewoon een goed axa fietsslot. maar helaas geen kettingslot, ik dacht toch dat de fietsen in het afgesloten fietsenhok wel veilig stonden.
pi_100418615
Hmm, wat dom! Idd denk je je fiets veilig neer te zetten, nee dus.
Ik zet hem nu maar mooi vast aan de rekken (niet dat je er dan zeker van bent dat hij niet gejat wordt). Het is alleen wel een heel gedoe, want er zijn te weinig plekken voor het aantal fietsen.

Al bij Nijestee gemeld? ik vind dat ze hier wat aan moeten doen (voor zover dat kan...)
pi_100418845
maandag bellen, en aangifte doen bij de politie enz.

nijestee kan er op zn minst voor zorgen dat de deuren goed in het slot dicht vallen. anders maar met deurdrangers.

[ Bericht 54% gewijzigd door loecje op 07-08-2011 13:32:53 ]
pi_100420104
nou nog een paar fietsen minder en der is genoeg plek

de mijne is vorige week dus gejat
pi_100421037
Denk dat we met zijn allen een beetje op moeten letten dat er geen verdachte personen binnen komen. En als je bijvoorbeeld opvalt dat er iemand is die zich apart gedraagt (bv. een duidelijke niet-student die constant rond een bepaald blok hangt), ff op het forum melden. Het hoeft natuurlijk niet direct zo te zijn dat diegene ergens voor verantwoordelijk is, maar 't kan altijd helpen :P
pi_100421580
Iedereen kan ook makkelijk binnen komen ookal zit de deur dicht ik heb namelijk al eens iemand zien klimmen naar de eerste verdieping die was zn druppel vergeten, maar zo simpel is het dus. en vanuit daar kan je overal heen lopen
pi_100441894
Of een buurman/vrouw jat je fiets. Dat is bij mij (vermoedelijk, ik heb geen bewijs) gebeurd in de flat waar ik woon. Ik zet hem nu binnen net zo goed op slot als buiten.
pi_100468417
is er nou net iemand opgepakt uit blok B?
pi_100475908
Het lijkt me niet heel logisch dat een buur je fiets jat als hij hem voor eigen gebruik pikt. Dan zou ie hem telkens ergens anders moeten parkeren zodat jij er niet achterkomt. Tenzij iemand gezellig fietsen doorverkoopt ofzo. Het lijkt me logischer dat er vage figuren de boel in de gaten houden en zo nu en dan hun slag slaan.
pi_100475976
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef jesp het volgende:
is er nou net iemand opgepakt uit blok B?
ik heb niets gemerkt...
pi_100481500
Ja, ik zag ook een politiebusje en een motormuis, maar kon niet goed zien wat er nou gebeurde.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_100544995
Hm, ik had tijden mijn fiets zonder slot staan zonder slot, met lekke band. blijkbaar zijn ze wel bereid slotjes door te knippen maar niet om bandjes te plakken dus
pi_100554229
Ik heb bericht gekregen over de geluidstest. Eind augustus zijn de resultaten bekend en begin september worden alle bewoners schriftelijk op de hoogte gesteld :) dus ik ben benieuwd.
Dat met die fietsen is wel een beetje kut.. De deur van de fietsenstalling van blok 2 staat ook best vaak open zie ik.
pi_100558341
Ben benieuwd wat er in de brief zal staan!
pi_100561662
alle deuren van de blokken staan open.
ik kon tot nu toe ook elke keer bij de andere blokken binnenlopen als ik daar op bezoek ging.
was het niet de hoofddeur die open stond dan wel die van de fietsen.
pi_100590142
Ik had trouwens nog niet eens verteld dat ik was geïnterviewd door een journaliste van het Dagblad van het Noorden? Ze schrijft een stuk over studentenwoningen en zonet was de fotograaf hier om foto's te maken van de kamer en mij. DIe beste man kon mij helaas niet vertellen wanneer het in de krant kwam.. beetje jammer, want ik lees DvhN zelf niet.
pi_100591760
Haha, wat leuk :)
pi_100624078
Ik zal wel even familie vragen om het te bewaren zodra ze het lezen. Kan het dan denk ik ook wel even inscannen :)
pi_100687945
Ik heb geen warm water... zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
pi_100709192
Gelukkig heb ik een hoekhuis en een chille buurman als het om geluidsoverlast gaat! Binnenkort toch ook maar even aan mijn onderbuurman vragen of hij niet te veel last van mij heeft...
Als het goed is komt er volgende week een nieuw geluidssetje aan:D
When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead!
pi_100709531
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef SG21 het volgende:
Gelukkig heb ik een hoekhuis en een chille buurman als het om geluidsoverlast gaat! Binnenkort toch ook maar even aan mijn onderbuurman vragen of hij niet te veel last van mij heeft...
Als het goed is komt er volgende week een nieuw geluidssetje aan:D
Je woont toch niet in het derde blok op de hoek? OP de derde verdieping? :P
pi_100710888
In een keer goed geraden! Je bent door naar de volgende ronde;) (je hebt wel 4 hoeken daar he;))
pi_100710953
Heb je soms last van mij dan? (behalve afgelopen weken, was er namelijk niet)
pi_100722357
Op welke hoek woon je?
pi_100725196
De 1e die je tegenkomt, recht voor je als je de trap op komt.. (378) Waar woon jij dan?
pi_100725455
Ben jij dus mijn vervelende boven buurman :'( Ik woon dus recht onder je haha!

Mijn papa had vanmiddag trouwens een boete voor het parkeren, maar kon hem gelukkig nog weg praten. Je kunt niet eens fatsoenlijk laden en lossen zonder een boete op te lopen.
pi_100726331
Dat is wel kut voor je pa.. Jammer dat die agenten niet een beetje rekening houden met verhuizen/ladenlossen..

Maar heb je veel last van mijn muziek dan? Want soms zet ik t wel wat harder.. Als je er last van hebt moet je t gewoon ff zeggen!
pi_100731957
Gewoon met de steel van je dweil/bezem tegen het plafond aan knallen. Dan snapt SG21 de hint ook wel :P

Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen best wel wat last heb gehad van de gehorigheid, meer dan tot nu toe. Veel mensen die even wat bass op hebben staan en er geen rekening mee houden dat dit behoorlijk doordreunt...
pi_100749970
Dan snap ik de hint zeker, maar gewoon aanbellen vind ik prettiger ;)
pi_100904171
wie o wie heeft mijn paraplu gejat? Blok 2!
pi_100927558
Waar bewaar je je paraplu dan?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:25:58 #143
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_100934076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef linda-88 het volgende:
wie o wie heeft mijn paraplu gejat? Blok 2!
Er verdwijnt nog al eens wat of niet ? :{
pi_100943904
Meer mensen gezeik gehad qua huurtoeslag? Zie nu ineens dat ik over 2011 alles moet terugbetalen. Kan ze bellen voor uitleg, maar ze zijn natuurlijk vrijdag na 17:00 niet bereikbaar. Maandag maar bellen dan. Heb niks gelogen bij het invullen van de papieren, dus vraag me af waar ze deze berekening vandaan halen.
pi_100959589
Heb er nog niet naar gekeken. Waarom zou je alles terug moeten betalen dan?
pi_100964613
Ik kan me geen reden bedenken, maar ze zijn pas maandag weer bereikbaar. Zul je zien dat ik dus deze maand geen huurtoeslag ontvang. :'(
pi_100969036
Als je nu al over 2011 moet terug betalen kan dat alleen maar als je zelf een wijziging of een stopzetting hebt doorgegeven, had je in je oude huis ook al huurtoeslag?
en wat zijn precies de ingangsdata die achterop je papier staan?
pi_100972269
Heb geen wijzigingen doorgevoerd. Zie ook geen ingangsdata achterop het formulier staan.
pi_100972824
hm ok, ik heb er 1 van mezelf bijgepakt, moet je even checken of de volgende dingen kloppen:

- rechtsbovenaan staat huurtoeslag voorschot 2011
- dan een regel Uw voorschot huurtoeslag voor heel 2011 is 0 ( in jouw geval dan, het zou iets moeten zijn van 1400)
- dan het adres voor de huurtoeslag, dat komt overeen met je adres( duh)
-periode is 1 april tm 31 december 2011 ( of iets dergelijks als je hier later binnenkwam)
- rekenhuur per maand is 353 (afhankelijk van je woonlaag)
- toetsingsinkomen komt overeen met wat jij schat over heel 2011 bruto te verdienen, boven de +/- 22000 heb je geen recht meer op huurtoeslag

dan de achterkant van je beschikking
- staat misschien een reden vermeld waarom je geen recht meer hebt,
- anders goed wederom de periode en het inkomen checken
- en de gegevens van de aanvrager, sta jij er alleen op en ben jij diegene ook

nou ja, zoiets voorlopig maar.
laat maar even weten waar het mis loopt

[ Bericht 0% gewijzigd door pringlesoriginal op 20-08-2011 15:28:00 ]
pi_101040506
Bedankt voor de betrokkenheid!

Heb zojuist gebeld naar de belastingtelefoon. Het bleek te komen doordat ten onrechte was geconstateerd dat ik niet op het juiste adres zou wonen. Mevrouw draait de beschikking terug en stuurt een nieuwe; volgende maand krijg ik de huurtoeslag van de maand augustus er bovenop.

Eind goed al goed dus, maar wel erg slordig dat ik zonder opgaaf van reden van de huurtoeslag wordt uitgesloten en er vervolgens zelf achteraan moet bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')