abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99969857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef AnneGB het volgende:
denk het niet, maar daar zou wel iets mee gebeuren. is ook zo'n lelijke achterstraat.
Bij de eerste plannen van CiBoGa zouden de huizen aan de overkant ook plat gaan. Maar wat daar nu mee gaat gebeuren? Misschien dat ze daar pas wat mee gaan doen als de containers op een gegeven moment weer weg gaan? Alles wat er nu staat is op zich als tijdelijk bedoeld. Hebben jullie eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd of kan het zijn dat jullie er over een paar jaar weer uit gegooid worden?
pi_99970388
onbepaalde tijd. maar de containers staan er voor (minimaal) 15jaar.
tegen die tijd is iedereen al te oud. het zijn jongeren woningen dus tot 26jaar.
pi_99970902
Moet je er ook uit als je 26 bent? Ik ben 29 en woon ook in een jongerenwoning, maar daar woon ik al wel weer heel wat jaartjes.
pi_99971590
als het goed is moet je eruit in de maand dat je 27 bent.
maar hoe streng ze daarin zijn weet ik niet. ik heb me er ook niet in verdiept want tegen die tijd hoop ik een appartement of iets te hebben.
pi_99975782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef loecje het volgende:
als het goed is moet je eruit in de maand dat je 27 bent.
maar hoe streng ze daarin zijn weet ik niet. ik heb me er ook niet in verdiept want tegen die tijd hoop ik een appartement of iets te hebben.
Het miepje van Nijestee waarbij ik het contract heb getekend vertelde mij dat ze er niet zo moeilijk over doen, maar dat ze meer verwachten dat een iemand op zn 26e niet meer in een Container wil wonen.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99978015
Dat zei ze tegen mij ook inderdaad.. Je wordt er iig niet uitgezet als je ouder bent dan 26..
pi_99978950
na 26 mag je er gewoon blijven wonen dacht ik ook idd. En witte streep wtf :P
pi_100000595
Witte streep? Lelijk! Geen idee waarom ze dat zouden doen?
Maar ik had een vraag; heeft iemand hier een oplossing bedacht voor de 'slotloze' toilet.
Ik vind het namelijk maar lastig om mensen uit te nodigen en dan kun je wat moeilijk zien of er iemand op de toilet zit. Misschien hebben jullie dit probleem niet, maar ik vind het best lastig? Oplossingen?
pi_100000662
Jij merkt niet in zo'n kleine ruimte of iemand naar wc gaat of niemand? Je merkt toch wel dat er iemand mist in de kamer :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_100001020
En je ziet ook wel een beetje door de deur of er iemand op zit toch? In ieder geval kun je wel zien dat er licht aan is
pi_100004862
haahah! Dat is ook wel weer waar, maar ik had nog ooit het idee om heel veel mensen uit te nodigen en dan weet ik nooit precies waar iedereen is, er kunnen ook mensen buiten staan roken ofzo! Maar ja, opzich zie je natuurlijk idd het licht wel.
pi_100012163
Ik was van plan om voor dat gaatje dat de deurklink moet voorstellen een soort schuifje te maken ofzo dat er zoiets rood voor zit als hij bezet is. Dan kun je de deur ook niet opentrekken omdat er dan iets voor het gat zit, maar van binnenuit kun je hem wel makkelijk openduwen.
Maar goed, is nog niet echt van gekomen eigenlijk, maar ik vond het wel een goed idee van mezelf :P
pi_100017892
en daar ging weer een motoragent, balen voor de eigenaar van een grijze passat..
agent kreeg nu wel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd van wat omwonenden van me, kon nog wel eens leuk worden
pi_100018095
gister avond hadden ook alle auto's een bon. 75euro
pi_100028060
Echt, ik snap dat verwarmingssysteem niet. Zonet begon hij opeens te trillen? Laatst kwam er ook al een tikkend geluid uit... Hoe kan dat nou? Ik heb dat ding NOOIT aanstaan. :?
pi_100029064
er zit een spook in
pi_100045134
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef pringlesoriginal het volgende:
en daar ging weer een motoragent, balen voor de eigenaar van een grijze passat..
agent kreeg nu wel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd van wat omwonenden van me, kon nog wel eens leuk worden
Die vent die continu zit te schreeuwen vanuit blok 1? Wat een imbeciel is dat...
pi_100049129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef Gaatske het volgende:
er kunnen ook mensen buiten staan roken ofzo!
Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.

In blok 3 trouwens weer twee containers leeg die eerst wel bewoond waren. Mensen gaan er best wel snel vandoor. Op Woningnet zie ik ook regelmatig containers voorbijkomen.
pi_100050640
weer iemand aan de deur voor een een of ander goed doel...
behoorlijk vervelend. dat is al nr 2 deze week.
pi_100060201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef loecje het volgende:
weer iemand aan de deur voor een een of ander goed doel...
behoorlijk vervelend. dat is al nr 2 deze week.
Ik snap ook niet dat ze het proberen. Volgens mij is het ratio wat ze bij studenten halen voor zulke goede doelen gewoon 0%. Ik denk dat bijna iedereen wel weet dat het grote deel van deze goede-doelen lopers gewoon betaald worden.. (Niet bij elke organisatie natuurlijk)
:: Toenie ::
pi_100081433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Toenoe het volgende:

[..]

Dat vind ik zo irritant 's nachts als mensen feestje hebben en de deur naar de gang open laten. Muziek en geschreeuw is dan overal te horen. Volgende keer geef ik huisnummer weer door aan Nijestee ivm geluidsoverlast.

Ik vind het zelf ook irritant hoor, ik heb ook nog nooit een feest gehouden. Dus van mij heb je geen last gehad. Maar ik ging alleen even van het ergste uit! ;)
pi_100081459
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Sieglinde het volgende:
Ik was van plan om voor dat gaatje dat de deurklink moet voorstellen een soort schuifje te maken ofzo dat er zoiets rood voor zit als hij bezet is. Dan kun je de deur ook niet opentrekken omdat er dan iets voor het gat zit, maar van binnenuit kun je hem wel makkelijk openduwen.
Maar goed, is nog niet echt van gekomen eigenlijk, maar ik vond het wel een goed idee van mezelf :P
Dat is inderdaad wel een goed idee. Wel een beetje moeilijk te maken dacht ik zo. Maak je een foto als het je is gelukt? (A)
pi_100082432
Doet iemand zijn verwarming het al? Die witte streep is denk ik een scheiding tussen fietsers en de lopers? Ik vind het belachelijk dat je niet meer bij ons mag parkeren.. er staan nu de motoragent nog niet weer is geweest al wel weer meer auto's.

Wat komt er trouwens vooraan bij blok A? Op een link die iemand hier had gezet zag ik een enorme koepel iets? Waarom maken ze daar geen parkeerplek :)

En is er ook iemand die hier een kat heeft? Is dat goed te doen?
pi_100082860
daar komt het Dome Theater Infoversum.

http://www.groningergezin(...)een_digitaal_theater
pi_100082935
Het is toch niet zeker dat dat er komt? Ik dacht juist dat dat van de baan was.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_100082969
Oh ja! Een digitaal theater. Hip
pi_100086991
Ik heb een kat en woon op de beganegrond dus dan is het wel te doen :) en zeker als je em als kitten hier zou nemen, hij raakt er dan aan gewend maar 1 kamer te hebben. Voor die van mij vind ik het wel een beetje zielig.. Ze was gewend altijd naar buiten te kunnen met kattenluikje enzo, maar nu is ze wel heel afhankelijk van wanneer ik thuis ben.. Maar goed, eens zullen er weer betere tijden komen denk ik maar :p
pi_100104724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 13:59 schreef Boelii het volgende:
Ik heb een kat en woon op de beganegrond dus dan is het wel te doen :) en zeker als je em als kitten hier zou nemen, hij raakt er dan aan gewend maar 1 kamer te hebben. Voor die van mij vind ik het wel een beetje zielig.. Ze was gewend altijd naar buiten te kunnen met kattenluikje enzo, maar nu is ze wel heel afhankelijk van wanneer ik thuis ben.. Maar goed, eens zullen er weer betere tijden komen denk ik maar :p
Oke ja idd op de begane grond is dat wel te doen als je kat al gewend is aan buiten. En dat die nu wat minder kan zal op den duur ook wel weer wennen.. maar ik snap helemaal dat je hem mee wilt hoor! Ik heb thuis katten en die mis ik nu ook dus ik ga een kitten nemen.. zodat die wel kan wennen hier aan de omgeving want als ik 1 van thuis mee zou nemen dat zou echt niet kunnen ik woon ook nog op de derde verdieping namelijk.
pi_100105614
hoe doen jullie dat dan als jullie niet thuis zijn?
bijvoorbeeld weekend ouders. sleep je dan je huisdieren mee?
pi_100105850
Ik ga altijd maar een middagje naar ouders.. En als ik bij iemand ga logeren neem ik haar gewoon in haar reismandje mee :p volgens mij vindt ze het wel leuk nieuwe ruimtes te ontdekken..ze zit dus hooguit een dagje alleen, valt mee dus :)
pi_100106909
als ik een keer naar mn ouders ga ben ik een heel weekend. reistijd is me te lang om ff een middag te gaan.
maargoed ik heb ook al jaren geen huisdier meer dus missen doe ik het ook niet. wacht wel totdat ik een eigen huisje heb met wat meer ruimte.
pi_100114400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef loecje het volgende:
hoe doen jullie dat dan als jullie niet thuis zijn?
bijvoorbeeld weekend ouders. sleep je dan je huisdieren mee?
Als ik naar me ouders ga ga ik ook altijd maar een avond, en als ik langer ergens heen zou gaan heb ik hier een vriendin vlakbij wonen die dan op wil passen.
pi_100131044
Hallo straatgenoten!

heeft een van jullie toevallig nog een perfect werkende oven nodig?
hij kan tot 210 graden en warmt alles perfect op!
er zit helaas ook een ingebouwde magnetron bij die het niet meer doet, maar de oven dus wel voor de liefhebber
pi_100135000
Oh ik wil nog heel graag een oven! Hoeveel wil je ervoor hebben?
pi_100135395
eh wat is een normale prijs voor een tweedehands oven?
25 ofzo?
wat heb je er voor over:P
pi_100150933
Ik denk er aan om te reageren op de studio die nu op woningnet staat :) Ik heb echter nog 1 vraag, zijn de studio's erg gehorig? Je leest op internet verschillende berichten, over dat ze op het bodenterrein juist wel/niet gehorig(er) zijn dan andere (vergelijkbare) studio's in Groningen.
Wat zijn jullie ervaringen? :)
pi_100152200
Ik vind het te gehorig. M'n buurjongen is nu aan het bellen en ik kan bijvoorbeeld verstaan wat ie zegt ;)
pi_100152566
En ik kon waarschijnlijk dezelfde jongen horen, terwijl hij niet mijn buurman is. :)
(lag het dan niet gewoon aan het volume van die jongen?)
pi_100152798
Haha.. Nee, vast niet.. M'n andere buurjongen kan ik ook altijd verstaan.. Maarr ze zijn een onderzoek aan het doen nu en nog voor de bouwvak zou ik er iets over horen. Is die niet nu net begonnen bedenk ik me nu?
pi_100152991
Oke, dat klinkt wel ernstig, of valt het in de praktijk wel mee? Wat voor onderzoek is er nog geplanned dan?
pi_100153004
Ik vind het ook wel gehorig maar ik heb ook wel het gevoel dat mijn buurmeisje echt belachelijk hard haar tv heeft staan hoor, ik kan me niet voorstellen dat zij mijn tv zou kunnen horen. Dus ik heb het gevoel dat er ook gewoon veel asociale mensen wonen haha!
pi_100154913
het hangt echt heel erg vanaf wie je buren zijn.
ik heb zo ongeveer geen geluidsoverlast (enkel bij een feestje van een van de buren)
ik hoop mijn buren ook niet van mij (sieglinde?)

maar sommige mensen maken het wel heel bont met keiharde muziek/tv/schreeuwen. als je daar naast woont kan ik me voorstellen dat je er gillend gek wordt.
echt goed geïsoleerd is het dus niet maar er valt mee te leven vind ik. in een studentenhuis hoor je elkaar vaak ook wel. wil je stilte moet je gewoon niet in de stad gaan wonen.

[ Bericht 3% gewijzigd door loecje op 31-07-2011 17:25:01 ]
pi_100161157
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef pringlesoriginal het volgende:
eh wat is een normale prijs voor een tweedehands oven?
25 ofzo?
wat heb je er voor over:P
Haha ik heb geen idee wat een normale prijs is voor een tweedehandse, ik weet alleen dat ik ze nieuw veels te duur vind :P. 25 euro vind ik wel een mooie prijs :)
pi_100168767
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:36 schreef VeeGee het volgende:
Oke, dat klinkt wel ernstig, of valt het in de praktijk wel mee? Wat voor onderzoek is er nog geplanned dan?
Het is inderdaad wel gehorig, vooral vanaf de gang merk ik het. Voor de rest is het een beetje geluk hebben met de buren. Maar goed, je bent student of je bent het niet, dan moet je tevreden zijn met wat je kan krijgen voor zo'n prijs :)
:: Toenie ::
pi_100190564
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:07 schreef Sieglinde het volgende:

[..]

Haha ik heb geen idee wat een normale prijs is voor een tweedehandse, ik weet alleen dat ik ze nieuw veels te duur vind :P. 25 euro vind ik wel een mooie prijs :)
ok dan, heb je zo'n persoonlijk boodschappending gestuurd, kijk maar even wat jou t beste uitkomt dan
pi_100203023
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Boelii het volgende:
Haha.. Nee, vast niet.. M'n andere buurjongen kan ik ook altijd verstaan.. Maarr ze zijn een onderzoek aan het doen nu en nog voor de bouwvak zou ik er iets over horen. Is die niet nu net begonnen bedenk ik me nu?
Klopt. Ze hebben bij mij, en twee van mijn buren, een geluidsmeting gedaan 2 weken geleden. Wat er uit is gekomen weet ik niet!
pi_100263871
Ik heb mezelf buitengesloten :'(
pi_100267982
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb mezelf buitengesloten :'(
_O-

Dat gaat mij ook nog wel overkomen...
pi_100268584
Hoe is het afgelopen? Had iemand wel een reservesleutel?
pi_100269215
tja reserve sleutels uitdelen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')