Jaaa ik ook!! Vreselijk is het zo koud!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef loecje het volgende:
hebben jullie op het moment ook geen verwarming?
hier komt "koude" lucht uit. en het is nog maar 15graden in mn studio... brrrr
Ja dat kan toch niet eigenlijk. het is echt super koud. Als het super warm is dan werkt de airco niet is het super koud werkt de verwarming niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Sieglinde het volgende:
Ja, bij mij ookwil ik eindelijk voor het eerst sinds ik hier woon de verwarming aanzetten, staat hij op airco..
Ik was al bang dat ik me glas voor altijd kwijt zou zijn! nu moet ik die maar binnenkort gaan ophalen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef linda-88 het volgende:
Justin: ik heb je coca cola glas hier staan!
Ik weet wel dat alles is opgeruimd, dus ik ben bang dat het ook opgeruimd is omdat het van niemand was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef pringlesoriginal het volgende:
Heeft iemand mijn mayo gezien?:( Ik ben hem kwijt na de BBQ
Hier heerlijk warm btw, de lucht is alleen nog geen moment koud geweest
Haha, daar gaat de safe zonequote:Op maandag 25 juli 2011 10:42 schreef pringlesoriginal het volgende:
Oom agent op de motort is nu trouwens net an z'n eerste bonnen rondje begonnen, dus dat wordt verplaatsen voor iedereen.
zie allemaal droevige mensen bij hun auto staan vanuit mijn raam haha
Ja dat zou wel erg zonde zijn he!;) hahaquote:Op zondag 24 juli 2011 12:32 schreef Justin91 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik me glas voor altijd kwijt zou zijn! nu moet ik die maar binnenkort gaan ophalen!dankje dat je me gratis Mc Donalds glas meenam haha,
Groetjes,
Ik verkoop wel zitplaatsen voor mijn raam bij de volgende controle, leedvermaak gegarandeerdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:52 schreef loecje het volgende:
voor dit ene moment toch jammer dat ik geen uitzicht op de straat heb.
Ik heb een pan moeten laten vollopen met water voordat het warm werd, zo goed werkt 't ook nog niet dus ^^'quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:17 schreef pringlesoriginal het volgende:
Drenthe toch?
hier in Blok A duurt t even voor ie warm is, maar dan heb je ook wat hoor, heerlijk die warme douche, moet je ook eens proberen
iemand enig idee waarom er twee mannetjes in een autootje een witte streep trekken over de stoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |